تبریز/

تحقق اقتصاد مقاومتی در گرو حمایت از تولید و اشتغال است

امام جمعه اهر، تحقق اقتصاد مقاومتی را در گرو حمایت از تولید و اشتغال برشمرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز ،حجت الاسلام حاجی زاده در جمع دست اندرکاران همایش فرصتهای سرمای گذاری اهر ، سال جدید را سال تلاش در حوزه فرهنگ و اقتصاد برشمرد و افزود: همه باید تلاش کنیم تا منویات مقام معظم رهبری در خصوص شعار سال، تبدیل به عمل شده و گامی عملی دراین زمینه برداریم.

وی، گفت: امسال باید با بومی سازی تولیدات داخل و قطع وابستگی از بیگانگان، حمایت از ساخت تولید داخل با ارتقاء کمی و کیفی محصولات تولیدی بتوانیم فرهنگ استفاده از کالای ساخت کشورمان را به یک فرهنگ عمومی تبدیل نمائیم.

این مقام مسئول، تأکید کرد: همچنانکه همایش گذشته در بحث سرمایه گذاری یک گام مهم و عملی در تقویت زیرساخت های سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال پایدار در منطقه بود انتظار داریم با تلاش بیشتر و تبلیغات مناسب از پتانسیل ها و توانمندی های منطقه با بهره گیری از اهریهای مقیم تهران و مرکز بتوان در جذب سرمایه گذاران به منطقه تلاش کنیم.

وی، تأکید کرد:  در راستای تأکیدات مقام معظم رهبری، سال جدید سال تلاش و با حرکت بسیجی و جهادی در فرهنگ و اقتصاد بوده و همه مسئولان و مردم منطقه در این راستا آمادگی دارند و دولت و سرمایه گذاران در اجرای طرح های اشتغالزا یاری نمایند.

امام جمعه اهر، مهمترین دغدغه مردم و مسئولان را بیکاری جوانان و کمبود فرصتهای اشتغال عنوان کرد و اظهار امیدواری نمود با همفکری و همکاری همه آحاد جامعه بتوانند در جهت اشتغال برنامه ریزی کنند.

حاجی زاده بزرگترین خدمت به نظام و انقلاب را تلاش در جهت حل مشکلات مردم بخصوص در حوزه اشتغال و سرمایه گذاری عنوان کرد و افزود: همه باید دراین راستا همکاری نمایند تا شهرستان اهر نیز دراین زمینه موفق شود./س
 
 

 

برچسب ها: حمایت ، تولید ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.