سال گذشته بود که خبر به مالیکت درآمدن نوکیا توسط مایکروسافت منتشر شد، معامله ای که طی آن بخشی از کمپانی نوکیا به همراه سرویس های این شرکت با رقمی معادل 7 میلیارد دلار به انحصار مایکروسافت درآمد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران، مدتی قبل کمسیون اروپا و وزارت دادگستری ایلات متحده مجوز ادغام دو کمپانی نوکیا و مایکروسافت را صادر کردند و در نهایت روز گذشته مایکروسافت اعلام کرد که تمامی اقدامات لازم برای نهایی کردن انتقال بخش تجاری دیوایس ها و سرویس ها نوکیا (Nokia Devices and Services business) انجام شده است و این معامله در نهایت در تاریخ 25 آوریل تکمیل خواهد شد.

البته برخی تغییرات در پیش نویس معامله اصلی به وجود آمده است، به عنوان مثال توافق نامه ی جدید به مایکروسافت این اجازه را می دهد تا مالکیت و مدیریت دارایی های آنلاین نوکیا، مانند وب سایت این کمپانی و دیگر رسانه های اجتماعی را در اختیار بگیرد. 

همچنین تمام کارمندان دفتر Chief Technology  نوکیا بر اساس پیشنهاد اولیه در نوکیا باقی خواهند ماند، اما بر اساس قرارداد جدید، 21 کارمند بخش مویایل مستقر در چین و تاسیسات تولید نوکیا در کره جنوبی به مایکروسافت خواهند پیوست، معامله ی میان مایکروسافت و نوکیا چیزی در حدود 7 ماه طول کشید.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار