فرمانده انتظامي استان کهگيلويه و بويراحمد از درگيري پليس با قاچاقچيان مسلح و توقيف 70 کيلوگرم ترياک طي عمليات پليسي شب گذشته در شهرستان باشت خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، سرهنگ غلامعباس غلامزاده با اعلام اين خبر گفت: به دنبال اطلاعات به دست آمده مبني بر اينکه قاچاقچيان قصد دارند محموله مواد مخدري را از يکي از استان هاي جنوبي کشور وارد شهرستان باشت کنند، موضوع در دستور کار پليس قرار گرفت.
 
وي با اشاره به اينکه در همين راستا ساعت 21 شب گذشته چند اکيپ از پليس مواد مخدر و چند يگان انتظامي از شهرستان هاي باشت و گچساران پس از آموزش هاي لازم و صدور دستورات هوشياري با امکانات و تجهيزات لازم جهت پوشش محورها و دستگيري قاچاقچيان اعزام شدند.
 
سرهنگ "غلامزاده" ادامه داد: ماموران در اجراي تور ايست و بازرسي در پل بريم شهرستان باشت ، خودرو پژو 405 حامل مواد مخدر قاچاقچيان را مشاهده که سرنشينان خودرو با ديدن پليس اقدام به فرار کردند و با تعقيب و گريز پليس، درگيري مسلحانه آغاز شد.
 
اين مقام انتظامي ادامه داد: قاچاقچيان با شدت درگيري مسلحانه در گردنه شلال دان ، عرصه را بر خود تنگ ديدند، که با اقدامات پليسي و انتظامي 4 نفر قاچاقچي مواد مخدر دستگير شدند که در بازرسي از اين خودرو مقدار 70 کيلوگرم ترياک کشف و خودروي اين متهمان توقيف شد.
 
سرهنگ غلامزاده در پايان ضمن اشاره به معرفي متهمان به مقامات قضايي خاطر نشان كرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه موارد مشكوك موضوع را به مركز فوريت هاي پليسي 110 اطلاع تا در اين خصوص اقدام لازم صورت پذيرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار