تدام فعالیت تورهای گردشگری نوروز در ایام سال/ بازدید رایگان باغ موزه قصر از این جمعه

مدیر توسعه امور گردشگری سازمان رفاه خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران از تدام فعالیت تورهای گردشگری نوروزی در ایام سال خبر داد.

مجتبی احمدلو در گفتگو باخبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با بیان تجربه موفق شهرداری تهران در اجرای برنامه‌های گردشگری در نوروز 92و93 به  همکاری 26 آژانس مسافرتی در نوروز امسال اشاره نمود و اظهار داشت: از این تعداد 14آژانس در خصوص ثبت نام و اطلاع‌رسانی و 12آژانس در راستای اجرا فعال بوده که خدمات رسانی آنان در اجرای تورهای گردشگری با استقبال بی‌شمار شهروندان روبرو شد.

وی با اشاره به تمایل این آژانس‌ها به ادامه فعالیت در سایر ایام سال به تشکیل یک NGO از سوی آنان اشاره نمود و افزود: از این پس این آژانس‌ها با همان برند به کار گرفته شده در نوروز و تحت عنوان مهمان طهران در ارائه خدمات گردشگری به شهروندان فعال خواهند بود.

مدیر توسعه امور گردشگری سازمان رفاه،‌خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران یادآوری ارائه تخفیفات ویژه در تورهای گردشگری نوروز؛ توسعه و رونق گردشگری و آشنایی بیشتر افراد با مراکز تاریخی،‌ تفریحی را از اهم اهداف شهرداری تهران در این خصوص دانست و تصریح کرد: جهت عملی نمودن این اهداف مطابق با سیاست‌های اتخاذ شده از این پس تخفیفات ویژه‌تری نسبت به نوروز اعمال خواهد شد.

احمدلو در پایان از بازدید رایگان شهروندان روزهای جمعه در باغ موزه قصر خبر داد و خاطرنشان کرد: با توجه به کاهش سفرهای خانوادگی و نقش این امر در گسستگی خانواده‌ها امیدواریم اجرای این طرح سبب استقبال خانواده‌ها و تشویق آنان به حضور در برنامه‌های گردشگری خانوادگی شود.

انتهای‌پیام/
برچسب ها: فعالیت ، گرشگری ، نوروز ، رایگان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.