تلاش فتنه گران در دیدار با هاشمی برای کشاندن وی به جنجال اوین

دولت چراچنین عملکردی از خود نشان داد؟ ضرورت دارد کمیته حقیقت یاب به این مهم رسیدگی کنند و همچنین مجمع و ریاست محترم مجمع تشخیص مصلحت باید اعلام موضع نماید!

به گزارش خبرنگار وبگردی باشگاه خبرنگاران، سایت فتنه گر کلمه از دیدار جمعی از فعالان فتنه در سرای اهل قلم و خانواده های ایشان با ایت الله هاشمی رفسنجانی خبر داد.
رسانه وابسته به فتنه گران در این خصوص گزارش داد که رئیس مجمع تشخیص مصلحت ضمن تأیید اظهارات جمع حاضر در جلسه با اشاره به برخی اتفاقات پس از پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار داشته است:" در همه انقلاب‌ها افراط وجود دارد، اکنون افغانستان و عراق وضع بدتری دارند یا برای مثال در سوریه که مردم درحال مبارزه هستند هم رادیکال‌ها به‌گونه‌ای عمل کردند که مبارزین تحت فشار قرار گرفتند و حالا مردم نگران افراطی‌ها هستند، در مصر هم همین اتفاق افتاد. اما در ایران علی‌رغم همه افراطی‌گری‌ها، امام توانست جامعه را نگه دارد."

در ادامه این جلسه، مهدی خزعلی با معرفی برادر  یکی از زندانیان  بند ۳۵۰ که در سرای قلم بازداشت شده بود، گفته است:"در ماجرای زندانیان بند ۳۵۰، سکوت دولت و موضع گیری نادرست وزیر دادگستری موجب آزردگی شده است، دولت چراچنین عملکردی از خود نشان داد؟ ضرورت دارد کمیته حقیقت یاب به این مهم رسیدگی کنند و همچنین مجمع و ریاست محترم مجمع تشخیص مصلحت باید اعلام موضع نماید!"

گفتنی است دست‌اندرکاران ناکام و ورشکسته فتنه سبز درصدد به بازی گرفتن دولت در جنجال اخیر بند 350 زندان اوین هستند.در این زمینه دیروز سایت کلمه که از پاریس به روزرسانی می‌شود، از دولت خواست سکوت نکند. به ادعای این رسانه نفاق، بازداشتی‌های فتنه سال 88 بسیج‌گران رأی روحانی در انتخابات سال گذشته بوده‌اند؟! و این در حالی است که پیش از این تحرکات فتنه‌گران از جمله در 25 بهمن 89 را به شدت محکوم کرده است.اما جالب‌تر از اقدام سایت کلمه، اقدام ارگان گروهک ملی- مذهبی (مستقر درپاریس) بود که صراحتا نوشت: سبزها در حال نبرد رسانه‌ای با حاکمیت هستند و سکوت دولت اگر بشکند وزنه یکی از طرفین دعوا سنگین‌تر می‌شود. زیرا اگر دولت وقایع رخ داده را انکار کند انتقادها علیه آن از سوی سبزها افزایش خواهد یافت اما اگر محکوم کند برای سبزها پیروزی رسانه‌ای خواهد بود(!) زیرا توانسته‌اند بخشی از حاکمیت را با فشار رسانه‌ای در مقابل بخشی دیگر قرار دهند!




برچسب ها: اوین ، رفسنجانی ، فتنه ، کلمه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار