رجبی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

قطعا طرح حمایت از بهورزان در صحن علنی تصویب می‌شود

طراح طرح حمایت از بهورزان گفت: هرچند طرح مذکور در صحن کمیسیون اجتماعی به دلایلی رد شد اما قطعا در صحن علنی مجلس تصویب خواهد شد چراکه قریب به اتفاق همه نمایندگان با تصویب آن موافق هستند.

"عبدالکریم رجبی" نماینده مردم مینودشت و کلاله در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، به آخرین وضعیت طرح حمایت از بهورزان اشاره کرد و گفت: این طرح در دستور کار مجلس قرار گرفته است.

وی افزود: هرچند طرح مذکور در صحن کمیسیون اجتماعی به دلایلی رد شد اما قطعا در صحن علنی مجلس تصویب خواهد شد چراکه قریب به اتفاق همه نمایندگان با تصویب آن موافق هستند.

طراح طرح حمایت از بهورزان گفت: این طرح تصریح می‌کند سابقه تحصیلی دو ساله بهورزان به عنوان سابقه سنواتی لحاظ و همچنین مجاز به ادامه تحصیل باشند.

وی اظهار داشت: این طرح را در جریان بررسی بودجه 93 مطرح و در صحن علنی نیز تصویب شد اما به دلیل داشتن ماهیت قانونگذاری شورای نگهبان با آن مخالفت کرده بود بنابراین قرار شد به صورت طرح جدا در صحن علنی مجلس مطرح شود.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس خاطرنشان کرد: طرح آماده بوده و امیدواریم نمایندگان همانگونه که در جریان بررسی بودجه 93 آن را تصویب کردند هم اکنون نیز با تصویب نهایی آن موافقت کنند.

اضافه می‌شود، پیش‌تر رجبی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران با اشاره به آخرین وضعیت طرح حمایت از بهورزان گفت: متأسفانه این طرح در کمیسیون اجتماعی مجلس رد شده است.
 
وی در ادامه تصریح کرد: طبق ماده 147 آئین‌نامه 15 نفر از نمایندگان این طرح نامه‌ای به هیأت رئیسه فرستاده و قرار است این طرح تا 10 روز آینده به صحن مجلس برود.
  
رجبی در پایان خاطر نشان کرد: طرح مذکور مستقیما به صحن علنی خواهد آمد تا مورد رسیدگی نمایندگان قرار گیرد.

انتهای‌پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
-
ناشناس
۰۸:۴۶ ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۳
باتشکرازجناب آقای رجبی
ازنمایندگان مجلس خواهشمنداست در جهت تصویب این طرح با بهورزان زحمتکش همکاری نموده و به این قشر از همه امکانات رفاهی و تحصیلی خدمتی از این طریق عنایت فرمایید خداوند به شما عزت وشرف روز افزون عنایت کند
از طرف نماینده بهورزان شهرستانهای دره شهر و بدره از استان ایلام
آخرین اخبار