با این ترفندها بدنتان را پر از اکسیژن کنید

ورزش های هوازی را فراموش نکنید و همچنین روزانه 30 تا 45 دقیقه از ورزش هایی استفاده کنید که می توانند سیستم گردش خون را بهبود دهند.

به گزارش گروه خواندنی های باشگاه خبرنگاران،  تمام حیات انسان به یک ماده خاص بستگی دارد که اگر دقیقه ای نباشد دیگر ما هم نخواهیم بود. اکسیژن به عنوان مهمترین عنصر زندگی انسان شناخته می شود و باید هر ثانیه آن را در اختیار داشته باشیم.

 محققان با مطالعاتی که انجام داده اند به این نتیجه رسیدند که اکسیژن اگر به اندازه درست وارد بدن شود میتواند فعالیت مغز را بهبود داده و به نوعی باعث تازگی آن شود.

در صورتی که  اکسیژن به ما نرسد نیز اختلالات مغزی گریبان گیر خواهد شد.  برای آنکه بتوانید زندگی راحت تر و مغزی شاداب تر داشته باشید نیاز به جذب مقدار کافی اکسیژن خواهید داشت و برای به حداکثر رساندن این مورد باید نحوه جذب اکسیژن را بلد باشید:

** ورزش های هوازی را فراموش نکنید و همچنین روزانه 30 تا 45 دقیقه از ورزش هایی استفاده کنید که می توانند سیستم گردش خون را بهبود دهند. این کار باعث می شود تا قلب شما سریع تر تپش داشته باشد و گردش خون افزایش پیدا می کند. در این حالت میزان بیشتری اکسیژن وارد بدن شما خواهد شد.

** همیشه از راه بینی تنفس کنید حتی زمانی که ورزش می کنید این کار را فراموش نکنید. تنفس از راه بینی باعث می شود تا کار ششهای شما بسیار اسان شود چرا که موهای بینی بسیاری از آلودگی ها را از بین می برد و اکسیژن بیشتری به شش ها می رسد. تنفس از دهان باعث بهم ریختن میزان دریافت دی اکسید کربن و اکسیژن میشود.

** انجام حرکات یوگا یکی از پیشنهاداتی است که بسیاری از پزشکان به بیماران خود می دهند. انجام این حرکات باعث می شود تا بسیاری از سلول های بدن اکسیژن کافی را دریافت کنند. شما با انجام همچنین انرژی خاصی دریافت می کنید و روحیه ای تازه تر بدست می آورید.

** همیشه مراقب نحوه نشستن روی صندلی باشید. تا حد امکان پشت خود را صاف نگه دارید و از خم کردن آن بپرهیزید. این حالت باعث می شود تا هوا راحت تر به شش های شما برسد و خیالتان از دریافت اکسیژن راحت خواهد بود.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
واحد
۱۲:۴۲ ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۳
دستتون درد نکنه. اطلاعات جالبی بود.
Iran (Islamic Republic of)
ايران
۱۱:۵۶ ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۳
با سلام گزينه دوم را اصلاح كنيد جمله اول با ادامه جمله همخواني ندارد