کواچ: در بازی اول دچار ضعف تاکتیکی در دفاع بودیم

آندره ردیچی رئیس باشگاه پروجا گفت: عملکرد تیم والیبال پروجا در بازی نخست از رقابت‌های فینال آنطور که می خواستیم نبود.

  به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ،‌آندره ردیچی رئیس باشگاه پروجا بعد از شکست تیمش در بازی نخست از رقابت های فینال سری a  والیبال ایتالیا مقابل تیم والیبال ماچراتا گفت: تیم والیبال پروجا تیم بسیار بزرگی است و بازیکنان و هواداران بسیار بزرگی هم در اختیار دارد من احساس وظیفه کردم تا از حمایت هواداران از تیم محبوبشان تشکر کنم زیرا عشقی که من از هواداران تیم در بازی نخست از رقابت های  فینال دیدم چیزی بود که در طول مسابقات فصل چندین بار تکرار شده بود حضور هواداران و حمایت از آنها تیم مورد علاقه شان بسیار تماشایی بود وهمه آن را تحسین کردند.
 
ما برای رسیدن به فینال تلاش زیادی کردیم و قدرت خود را با انجام تمرینات مستمر بالا بردیم ولی در بازی اول نتوانستیم آن طور که انتظار می رفت پیش رویم ما در این بازی هر چند با توان زیادی حاضر شدیم و شایستگی های خود را نشان دادیم ولی در مجموع عملکردی کاملا منفی داشتیم و اشتباهات ما باعث شد تا نتوانیم در بحث تدافعی موفق حرکت کنیم و مقابل حریف با اقتدار ظاهر شویم. فکر می کنم اتحاد بازیکنان در این بازی خیلی کم بود وهمین مسئله دردسرساز شد وحریف ما برعکس بدون زحمت خاصی باعملکردی تهاجمی وضربات سرویس وهمچنین دفاع خوب و با کیفیت توانست موفق حرکت کند. ما همه امیدوار هستیم که موفق به  جبران این نتیجه شده و دربازی دوم آن را جبران کنیم.

کواچ: به بازیکنانم افتخار می کنم

 اسلوبودان کواچ سرمربی تیم والیبال پروجا بعد از شکست تیمش در بازی نخست از رقابت‌های فینال گفت: ما در سه ست نخست خیلی خوب بازی کردیم ولی بعد از این سه ست کمی دچار افت  شدیم که من فکر می‌کنم این افت کاملاً طبیعی است.
به نظرم دراین مسابقه نظم بازی خیلی کم بود واین مشکل در دیوار تدافعی تیم کاملا مشهود بود ولی با این وجود باید اعلام کنم که من به بازیکنانم به دلیل تواناییهای خوبی که داشته‌اند افتخار می کنم.

آنها تمام توان و قدرت خود را بکار گرفتند تا بلکه بتوانند موفق به کسب امتیاز کامل بازی شوند.در مورد بازی بعدی هم بایدبگویم که این یک مسابقه دیگر است و ماهمگی تشنه برگزاری این بازی در مقابل چشم هوادارانمان هستیم. من از همین  جا از حمایت‌های خاص انها تشکر می‌کنم و امیدوارم که در بازی دوم با حضورشان شرایط موفقیت تیم را بیشتر از قبل فراهم  کنند.

انتهای پیام/
برچسب ها: آندره ، کواچ ، ضعف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار