مروری بر مهمترين اخبار "بین الملل"شنبه

مهم ترین عناوین خبری گروه "بین الملل" که در روز شنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: پایان رویای ارتش60هزارنفری بندر درسوریه ، کدام فیلم‌های هالیوود، بازتاب‌دهنده سیاست خارجی آمریکا هستند؟ ، تصویر نانویی‌ترین مجله دنیا/ 2 هزار برابر کوچکتر از یک دانه نمک و... است

مهمترین عناوین خبری گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

پایان رویای ارتش60هزارنفری بندر درسوریه

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/2/6/2202737_269.jpg

 همراه با برکناری «بندربن‌سلطان» رئیس سابق دستگاه اطلاعات عربستان، برنامه های وی در مورد سوریه نیز مورد بازبینی قرار گرفته است.

کدام فیلم‌های هالیوود، بازتاب‌دهنده سیاست خارجی آمریکا هستند؟

جالب است که از دید برخی تحلیلگران سیاسی، ارتباط صنعت فیلم سازی و سیاست آمریکا از یک روند عادی فراتر بوده و برخی فیلم‌های هالیوود، اساساً به منظور توجیه سیاست‌های کلان آمریکا ساخته می‌شوند.

آغاز و فرجام حزب توده در ایران

روز سیزدهم اردیبهشت 1362 درپی کشف شبکه کودتای حزب توده علیه جمهوری اسلامی ایران‌، این حزب طی حکمی از سوی دادستان کل انقلاب منحل اعلام شد.

وقتی فرش «ناجی» می‌شود

فرشبافی، نه تنها ناجی روح آدمی می‌شود اگر دلت را با تار و پود آن گره بزنی، که ناجی «اقتصاد» و «معیشت» می‌شود اگر دار آن را برافرازی و به گره‌گشایی آن معتقد باشی؛

احمدی نژاد از سفر راهیان نور راضی است
 احمدی نژاد پس از بازگشت از راهیان نور در جمع حامیان خود در ساختمان ولنجک گفته است: " استقبال مردم از حضورم در شلمچه بی نظیر بود.

روز سرنوشت ساز برای بابک زنجانی

 بابک زنجانی تا پایان امروز(شنبه) فرصت دارد تا چک دو میلیارد دلاری خود را به وزارت نفت پرداخت کند.

کاش پدر بود با عینک ته استکانی
وقتی مادر را می‌بینم که چه زود پیر شده، عصا به دست گرفته و غروب‌های زندگی را تنها می‌گذراند دلم هُری می‌ریزد و می‌گویم کاش پدر بود با عینک ته استکانی و عصای چوبی به دست، ریش‌های سپید که دائم یک کلمه را تکرار می‌کرد: خانم خوبی؟

فردی حق جهاد را به جا آورد

رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی گفت: توصیف‌های آقای فردی و نگاهش به طبیعت بارز و فوق‌العاده است، یادم است وقتی با او صحبت می‌کردیم گفت: "طبیعت مادر انسان‌هاست"، او معتقد بود همه چیز را خدا در طبیعت قرار داده است.

تصویر نانویی‌ترین مجله دنیا/ 2 هزار برابر کوچکتر از یک دانه نمک
 شرکت IBM با رونمایی از کوچک ترین جلد مجله جهان در فستیوال علوم و مهندسی آمریکا، نام خود را در کتاب گینس ثبت کرد.

پدرهای خودخوانده ورزش

 این روزها حرف‌های تازه‌ای در فضای ورزش کشورمان طنین‌انداز شده است، بحث‌های نو و مستندی اینجا و آنجا از زبان این و آن مسئول و مدیر و کارشناس و... شنیده می‌شود، نکات قابل توجه و بدیعی مطرح و موجب درنگ و تامل اهالی ورزش شده است.

معرفی 3 کشور خرابکار اینترنتی/ مراقب اطلاعات شخصی غیرمالی خود باشید

کارشناسان امنیت رایانه با اشاره به تغییر ماهیت اطلاعات سایبری دزدی شده می گویند در حالی که پیش از این دزدی اطلاعات مالی برای سارقان سایبری در اولویت قرار داشت اکنون شاهد آن هستیم که اطلاعات شخصی از جمله، اسم، تاریخ تولد، شماره های امنیت اجتماعی، نشانی محل سکونت و اطلاعات پزشکی برای آنها مهم شده است.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار