تحرکات ریاض و پاریس برای به شکست کشاندن انتخابات ریاست جمهوری سوریه

منابع آگاه از تحرکات عربستان سعودی و فرانسه برای ناکام گذاشتن تلاش های دولت سوریه برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری این کشور در موعد مقرر خبر دادند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران،روزنامه المنار فلسطین فاش کرد: افسران اطلاعاتی عربستان سعودی و فرانسه در مناطق مرزی میان اردن و سوریه حضور دارند و هدفشان اجرای طرح آماده شده از سوی فرانسه و ریاض برای به تعطیلی کشاندن تلاش های دولت سوریه برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در موعد مقرر آن است.

این رسانه فاش کرد: گزارش های اطلاعاتی حاکی است که عملیات نظامی که ارتش سوریه در حمص انجام داده است نگرانی های عربستان سعودی و فرانسه را برانگیخته است به ویژه که ارتش سوریه موفق به قطع خطوط امداد رسانی تروریست ها در این شهر و کنترل مرزهای سوریه با لبنان شده و مراکز تروریست ها را تحت کنترل خود درآورده است.

المنار آورده است: حالت سرخوردگی در میان تروریست ها پس از تهدید عوامل اطلاعاتی عربستان درباره ترور سرکرده های گروه های تروریستی در صورت پیروزی ارتش سوریه در منطقه حمص مشاهده می شود.

منابع آگاه به المنار اعلام کردند: پاریس و ریاض تروریست ها را وادار کرده اند که دست به عملیات در جبهه های دیگر بزنند تا تمرکز ارتش سوریه را بر هم بزنند و دستگاه اطلاعاتی فرانسه با حمایت مالی عربستان سعودی آماده ورود سلاح ضد هواپیما به داخل سوریه- با وجود هشدارهای دستگاه های اطلاعاتی اروپایی درباره امکان افتادن این سلاح های پیشرفته به دست گروه هایی که نامطلوب خوانده می شوند- است.

به گفته این منابع، شکست گروه های تروریستی و حامیان آن در حمص به مفهوم شکست سعودی ها در جنگ هدف دار خود برای ویرانی سوریه است.

منبع: تسنیم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار