سوژه هاي ذره بینی "خرداد 93" را اينجا وارد کنيد/سوژه از شما پیگیری از ما

باشگاه خبرنگاران در نظر دارد سوژه هاي شما كاربران عزيز را پيگيري و نتايج آن را از طريق بخش‌ خبري "20:30" شبكه دو سيما به سمع و نظر شما برساند.

در راستاي عمل به رسالت رسانه‌اي باشگاه خبرنگاران، اين مجموعه در نظر دارد با همكاري گروههاي خبري سوژه‌هاي شما را پيگيري كند.

شما كاربران عزيز مي‌توانيد سوژه‌هاي خود را در قالب ارسال نظرات كه در پائين صفحه همين خبر قرار دارد با قید شماره تماس جهت پیگیری و تکمیل اطلاعات براي ما ارسال کنيد تا از اين طريق بدست خبرنگاران بخش خبری "20:30" برسد.

لازم به ذكر است سوژه‌هاي ارسالي شما كاربران عزيز پس از پيگيري تبديل به گزارش تصويري شده و در بخش "20:30" شبكه دو سيما پخش مي‌شود.

گفتني است "خبر 20:30" هر روز به جز روزهاي تعطيل، راس ساعت 20:30 از شبكه دو سيما پخش مي‌شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳۶۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۵ ۲۷ مرداد ۱۳۹۴
لطفا اطلاع رسانی کنید
Iran (Islamic Republic of)
طاها
۱۴:۲۵ ۱۱ تير ۱۳۹۴
با سلام. اگر میشود در مورد اضافه شدن شهریه دانشجویان مهمان پیام نور بی زحمت پیگیری کنید مبلغ حداقل 200 تومان برای بنده و دانشجویان دیگر اضافه شده .ما اگر از وضعیت مالی خوبی برخوردار بودیم پیام نور نمی آمدیم . عاجزانه خواهشمندم رسیدگی کنید.یا علی
Iran (Islamic Republic of)
زنجانی
۰۵:۲۰ ۱۱ تير ۱۳۹۴
با سلام و احترام لطفا پیگیری کنید چرا دوره فصل سرد در محاسبه صورتحساب های گاز از 31 فروردین به 15 فروردین کاهش پیدا کرده؟ چون در مناطقی مثل زنجان که جزء اقلیم یک به حساب میاد و استفاده از وسایل گرمایشی تا اواسط اردیبهشت هم لازم میشه این تغییر 15 روزه باعث شده مبلغ صورتحساب ها نسبت به دوره قبلش حداقل دوبرابر بشه و مثلا قبض زمستانه 97هزار تومان با "مصرف متعادل و بهینه" در دوره بهار و با همان رده بهینه 206 هزار تومان صادر شده!
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۳:۴۵ ۰۹ خرداد ۱۳۹۴
باسلام؛
چرا بانک ملی بدون اینکه پیام رسانی کنه مبلغ 50000 ریال از حساب مردم برداشت کنه بابت خدمات ساپتا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مگه نباید مانند بانک ملت در ابتدا خبررسانی کنه که هزینه ارسال پیامک برای مشتریان 100000 ریال هست و هر شخصی نخواست از این امکان استفاده نکنه.
Iran (Islamic Republic of)
اکچوئری
۱۲:۰۳ ۲۷ آبان ۱۳۹۳
سلام
با احترام خواهشمند است در مورد اکچوئری در صندوق های بازنشستگی اطلاع رسانی فرمایید.
به صندوق بازنشستگی کارکنان بانکها مراجعه فرمایید.
بسیار موضوع مهمی است و نیاز به آگاهی عمومی است.
Iran (Islamic Republic of)
علیزاده
۱۴:۱۱ ۱۹ آبان ۱۳۹۳
با سلام
لطفا اصلاح قانون بیمه کارگران ساختمانی را که ظرف دو ماه اخیر دوبار توسط شورای نگهبان رد شده پیگیری بفرمایید زیرا بسیاری از ساخت و سازها بدلیل همین رقم زیادی که تامین اجتماعی میگیره راکد مونده و همه منتظرن ببینن آخرش این قانون چی میشه لطفا ما رو از این بلا تکلیفی نجات دهید.با تصویب این قانون هم بهای تمام شده ساختمان پایین میاد هم بازار مسکن رونق بیشتری میگیره.
با تشکر-0919..98.96
Iran (Islamic Republic of)
داود
۱۱:۳۳ ۱۳ آبان ۱۳۹۳
با توجه به اینکه در سالهای اخیر شاهد رشد بی رویه پذیرش در دانشگاه در مقاطع تحصیلات تکمیلی هستیم. و این رویه بعد از ارشد به دکتری رسیده است خواهشمند است در رابطه با این افزایش پذیرش بی رویه و بدون افزایش کیفیت گزارشی تهیه کنید.
دانشگاه آزاد به یکباره بدون افزایش کیفیت ظرفیت دکتری را افزایش شدید داد. همچنین پردیس های خود گردان.
اگر جلوی این پدیده گرفته نشود لطمه های جبران ناپذیر در سالهای آینده به کشور خواد خورد
با تشکر
Iran (Islamic Republic of)
حسین حسین زاده
۱۳:۱۸ ۰۷ آبان ۱۳۹۳
سلام
خودروی سمند پایه گازسوز EF7در تاریخ 15 اردیبهشت 93 از نمایندگی تحویل گرفتم. از بدو تحویل تاکنون این خودرو بر روی گاز به هیچ عنوان کار نمی کند و به کرات به نمایندگی های مختلف استان گلستان مراجعه کرده ام و قطعات مختلفی توسط نمایندگی ها از قبیل رگولاتور گاز، سنسور های اکسیژن، مپ سنسور و ... تعویض شده ولی متاسفانه هنوز مشکل برطرف نشده و حتی 2 بار نیز به دلیل خاموش شدن در طول مسیر طی تماس با امدادخودرو توسط جرثقیل! به نمایندگی منتقل شده است.
خواهش می کنم گزارش تهیه کنید.
کلیه اسناد و مدارک و اقدامات نمایندگی ها هم نزد اینجانب موجود است.
0911...5200 حسین زاده استان گلستان - شهرستان آزادشهر
Iran (Islamic Republic of)
نورد
۲۱:۴۸ ۰۵ آبان ۱۳۹۳
سلام
اینجانب در شرکت نورد و لوله صفا در شهرستان ساوه استان مرکزی مشغول به کار می باشم.
این شرکت بزرگترین شرکت واقع در این شهرستان و نزدیک به 1500 نیرو در این شرکت مشغول به کار می باشد.
با توجه به تولید و فروش خوب این شرکت بیش از چهار ماه است که حقوق پرسنل را ندادند و قریب به یک سال و نیم است که حق بیمه پرسنل را واریز نکرده است.
این مشکل حدوداً از سال 89 در این شرکت و شرکت پروفیل صفا که آن هم واقع در ساوه و بیش از 1000 نیرو دارد و هر دو شرکت متعلق به آقای ..... می باشد، وجود دارد.
این مشکلات موجب از هم پاشیدن بیش از 30 خانوار از پرسنل این شرکت گردیده است و بیش از 2000 خانوار از این دو شرکت درگیر مشکلات و مسائل مالی هستند.
پرداخت نکردن بیمه، گذشته از اینکه سابقه کاری کارگران محاسبه نمی شود مشکلات درمانی نیز برای پرسنل به وجود آورده. حدوداً یک ماه پیش پرسنل این شرکت مقابل ساختمان بیمه تامین اجتماعی برای حل کردن موضوع بیمه تجمع کردند که آقای عروجی ریاست سازمان در آخر اظهار داشتند :«کارگران بایستی شماره حساب آقای محمد رستمی صفا را در اختیار بیمه قرار دهند» وقتی که کارگران گفتند امکان آن را ندارند ایشان افزودند: «کاری از دست ما برنمی آید»
Iran (Islamic Republic of)
فریده رمضانلو
۱۵:۰۹ ۳۰ مهر ۱۳۹۳
سلام یه سوژه توپ
برای بابای من که یه پژو نقره ای داره یه قبض جریمه از دوربین های ثبت جریمه اومده که پلاک ماشین پلیسه عکسه ماشین پلیسم هست اینم عکسش
http://upload7.ir/imgs/2014-10/49830143542763064772.jpg

http://upload7.ir/imgs/2014-10/60432412116902316265.jpg
Iran (Islamic Republic of)
پورنوروز
۲۰:۱۹ ۲۹ مهر ۱۳۹۳
آيا به كساني كه در خردا93 بازنشسته شده اند افزايش مستمري سال93 تعلق ميگيرد يا نه ؟
Germany
علی
۱۵:۲۴ ۱۹ مهر ۱۳۹۳
با سلام
بنده برج 12 پارسال یک عدد خودرو تیبا دوگانه سفید ثبت نام کردم که قرار بود تیر 93 تحویل داده شود و هنوز این خودرو فاکتور نشده و نمایندگی که من این خودرو رو ثبت نام کردم جواب درستی نمی دهد و حتی مسول نمابندگی به من میگه که دست شما هیچ جا بند نیست و ما میتونینم به شما خودرو ندیم . لطفا شما مشکل ما رو پیگیری کنید که چرا این قد تاخیر در تحویل خودرو ها وجود دارد با تشکر
United States of America
روستای متعلق شهرستان کلیبر آذربایجان شرقی
۱۷:۲۶ ۲۳ مرداد ۱۳۹۳
با سلام
تقریبا 2 ماه پیش درخواست گزارش تصویری از موضوع نحوه واگذاری مجتمع اب درمانی شهرستان کلیبر به بخش خصوصی کرده بودم که خواسته ی صدها هزار نفر از منطقه هستش اما متاسفانه پیگیری نکردید. این لینک یه گزارش از وب سایت تحلیلی استانی در این مورد هستش که می تواند مبنای اطلاعاتی شما برای تهیه گزارش تصویری باشه.با تشکر
http://anaj.ir/news/pages/102099
-
توحید
۰۸:۳۲ ۱۳ مرداد ۱۳۹۳
سلام
من حدود یکسال است که یک واحد خونه ساخته ام ولی تاکنون نتوانسته ام امتیاز برق را بگریم امتیازش خلیی سنگینه خواهشن گزارشی تهیه کنید تا امتیاز ش را حداقل قسطی برای ما بدهند لطفا پیگیری نمائید 768552b
مدیر پایگاه باشگاه خبرنگاران جوان
۰۸:۳۲ ۱۳ مرداد ۱۳۹۳
سلام/عزیزان عنایت داشته باشند از ذکر مسایل شخصی خودداری کنند و مواردی مطرح شود که جامعه هدف آن موضوع فراگیزی کافی ااشته باشد.
.ضمنا نظرات تکراری و مشابه با توجه به اینکه  زمان را در بارگذاری صفحه افزایش می دهد غالبا منتشر نمی شود
Iran (Islamic Republic of)
آتوسا
۱۲:۱۱ ۳۰ تير ۱۳۹۳
شرکت ورمی کمپوست یکان یک شرکت کلاهبردار بوده که اقدام به حدود 27 میلیارد کلاهبرداری از هموطنان ما در سراسر ایران نموده که این فقط شامل اصل پول است و مبلغ کلانی هم سود پول بدهکار است ولی کسی به داد این مردم مظلوم نمیرسد. لطفاً پیگیری فرمایید.
Iran (Islamic Republic of)
آذین
۱۲:۰۱ ۳۰ تير ۱۳۹۳
با سلام بنده یکی از سرمایه گذاران در شرکت ورمی کمپوست یکان هستم که کل سرمایه ام بر باد رفته همگی ما وام گرفتیم حالا نه اصل پول نه سود پول را دریافت نموده و بدهکار بانک نیز می باشیم لطفاً موضوع این شرکت کلاهبردار را هرچه سزیعتر رسانه ای کنید تا ما به حقمان برسیم
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۰:۵۶ ۱۷ تير ۱۳۹۳
باسلام
سال گذشته آزمون استخدامی سازمان تعزیرات حکومتی برگزارشد اما باگذشت بیش ازیکسال ازبرگزاری آزمون هنوزازاعلام نتایج خبری نیست وپیگیریهای ماهم بی نتیجه بوده است ودرواقع هیچ کس پاسخگو نیست
لطفا پیگیری کنید شاید حداقل پاسخ صداوسیما وخبرنگاران رابدهند
باتشکر
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۰:۵۰ ۱۷ تير ۱۳۹۳
با سلام و احترام وقبولی طاعات و عبادات
خواهشمند است موضوع وضعیت استخدام 276 نیروی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند که تمام مراحل گزینش را در چند ماه پیش تمام کرده و قرار بر شروع بکار آنها در اول تیر 93 بوده است ولی مجدد به آذرماه موکول شده است . در صورتیکه یکسال از اتمام مراحل استخدام گذشته است . را پیگیری نمایید .شما را به امام حسین (ع) پیگیری فرمایید چون الان خودم متاهل دارای دو فرزند و خانه استیجاری و بیکار هستم .تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل
Iran (Islamic Republic of)
عباس
۲۰:۱۷ ۱۴ تير ۱۳۹۳
با سلام
با توجه به افزایش ساخت ساز در سطح شهر همیشه بحث از مباحث ایمنی ساختمان میشود ولی هیچ کجای این بحث ها جای برای فضای سبز در نظر گرفته نمیشود امروزه شاهد ساخت ساز زیادی در سطح شهر می باشیم ولی در این بناها هیچ گونه فضا سبزی دیده نمیشود با اگر وجود داشته باشد هیچ گونه گیاهی در آن وجود ندارد یا در حال خشکیدن می باشد مردم فقط شعار طبیعت دوستی میدهند ولی خودشان هیچ تلاشی برای سر سبز نگه داشتن محیط زندگی خود نمیکنند فقط یاد گرفته ایم که برای استفاده از هر چیزی فقط پول و زمان خرج کنیم نه اینکه زحمت به خود بدهند برای رسیدن به هدف
Iran (Islamic Republic of)
مالمیر
۱۳:۰۶ ۱۴ تير ۱۳۹۳
ما ناظران کشاورزی هنوز هم منتظریم
Iran (Islamic Republic of)
صفري از تهران
۰۸:۴۷ ۱۴ تير ۱۳۹۳
سلام و عرض ادب
حتما اطلاع داريد که حقوق شهدا بر اساس نظام هماهنگ کشوري و خدمات کشوري مطابق حقوق کارکنان رسمي دولت هرساله با تعيين ضريب توسط دولت افزايش يافته و تا 30 سال ادامه دارد. بازنشستگي شهدا نيز مانند کارکنان دولت مشمول افزايش ساليانه مي گردد.
اما متاسفانه در سال 1393 با افزايش حقوق کارکنان،افزايش حقوق شهدا طبق افزايش ضريب تعيين شده اعمال نشده و حداکثر 9 ميليون ريال تعيين شده است.
سئوال اينجاست:
1- چرا قانون رعايت نشده؟
2- چرا هيچ کس از مسئولان به اين موضوع اعتراضي ننموده است؟
Iran (Islamic Republic of)
داود
۰۰:۳۲ ۱۲ تير ۱۳۹۳
باسلام خدمت دست اندرکاران گرامی-اگه بشه ذربین رو تواستانهاهم بگیرید خیلی خوب میشه-باتشکر....

ازاذربایجان غربی
Iran (Islamic Republic of)
آریا
۱۲:۳۳ ۱۱ تير ۱۳۹۳
کلاه برداری 26 میلیاردی شرکت کشاورزی یکان
شرکت یکان با جمع آوری مبلغ بسیار زیادی از 1200 نفر از هموطنان عزیز بعنوان سرمایه گذار و با وعده پرداخت سود مشارکت بالا اقدام به کلاه برداری از این عزیزان نموده است.
خواهشمندیم شما هم پیگیر این موضوع باشید
با تشکر 0912...5602
Iran (Islamic Republic of)
یازهرا
۱۳:۵۹ ۰۹ تير ۱۳۹۳
باسلام خدمت دست اندر کاران گرامی و زحمت کش باشگاه خبرنگاران و خبر20و30.سوالم اینه چرا با وجود ارسال نظرات متعدد هموطنان در مورد تبدیل وضعیت معلمان پیمانی که در سال 89 با آزمون استخدامی و کاملا قانونی وارد اموزش و پرورش شده اند و قرار بود طبق بخشنامه صادر شده در اول مهر سال 92 حکم آنها به رسمی آزمایشی تبدیل شود گزارشی از وزیر محترم نمیگیرید که مارا از بلا تکلیفی در بیاورند ؟ به حرمت این ماه رمضان پیگیری بفرمایید
Iran (Islamic Republic of)
پارسایی
۱۵:۵۰ ۰۸ تير ۱۳۹۳
با سلام علوم پزشکی فقط رشته پزشکی و پرستاری و مامایی نیست .تکلیف رشته های پاراکلینیک و استخدام انها چیست؟ تکلیف ماهایی که در ازمایشگاه کار میکنیم و حداقل حقوق اداره کار را بدون هیچ گونه امتیازی دریافت میکنیم چیست؟مخصوصا از وقتی طبق اصل 44 قانون اساسی شروع به خصوصی سازی کردند ، وضعیت ما بدتر شد. پرستاران حق اچ ای وی میگیرند و ما ازمایشگاهیان که با نمونه های خون انها در تماسیم هیچ حقی نداریم که بگیریم.
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۰۱:۴۸ ۰۸ تير ۱۳۹۳
سلام . لطفا در مورد کلاهبرداری میلیاردی شرکت یکان که در زمینه ورمی کمپوست فعالیت داره گزارشی تهیه کنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۳۱ ۰۷ تير ۱۳۹۳
رنجنامه ی معلمان پیمانی 89
با سلام
رسانه های محترم!

ما گروهی از فرهنگیان آموزش و پرورش، دردی از ناعدالتی در سینه داریم که از شما استدعا داریم وضعیت ما را پیگیری نمایید. ما معلمان پیمانی آموزش و پرورش هستیم که در سال 89 در بزرگترین آزمون استخدامی تاریخ آموزش و پرورش و در رقابت با 750هزار نفر شرکت کننده پذیرفته و طی مراحل سخت استخدام شده ایم و الان دارای 4سال سابقه هستیم.

و این در حالی است که در بهمن 1391و در زمان وزارت آقای حاج بابایی، بخشنامه ای مبنی بر تبدیل وضعیت معلمان پیمانی 89 به رسمی آزمایشی صادر و به سراسر کشور ارسال شد و کارگزینی های استان ها و مناطق، مدارک را از ما گرفتند و قرار شد از تاریخ 1392/7/1 احکام تبدیل وضعیت ما صادر شود.

اما با تغییراتی که در وزارت انجام شد و آقای فانی متصدی وزارت شدند، بخشنامه ما را لغو کردند. این امر در حالی اتفاق افتاد که در برخی مناطق و استان ها -از جمله یزد- احکام صادر شد و همکارانمان تبدیل وضعیت شدند؛ ولی در بقیه کشور ،ما بلاتکلیف ماندیم.

در آستانه ی ماه مبارک رمضان تمام رسانه ها را سوگند می دهیم این ناعدالتی اتفاق افتاده در حق معلمان پیمانی 89 را پیگیری نمایند و حداقل وزیر جواب این کار خود را بدهد تا مرهمی باشد بر روح رنجدیده این جوانان فرهنگی.
Iran (Islamic Republic of)
علی کاکایی
۱۰:۰۲ ۰۶ تير ۱۳۹۳
متأسفانه مشکل تحویل خودروی یورو 2 به جای یورو 4 و دریافت هزینه مربوط به خودروی یورو 4 پیرو گزارش ذره بین در خردادماه هنوز اقدامی جهت رفع مشکل نشده و در تیرماه نیز وضع به همبن منوال می باشد، لطفاً جهت استیفای حقوق مردم به طور جدی پیگیری فرمایید.
Iran (Islamic Republic of)
شهرام
۰۸:۳۸ ۰۱ تير ۱۳۹۳
با سلام از يكشنبه هفته گذشته نرخ بليط همه شركت هاي هوايي بين 22 تا 35 درصد افزايش يافت . خواهشمند است در خصوص علت و مجوز مركزي كه اين اجازه را داده بررسي و در بخشهاي خبري و بخصوص 20:30 گزارش فرماييد . ضمن اينكه بررسي گردد كه شناور بودن نرخ قيمت ها در روزهاي مختلف و يا حتي متغير بودن در ساعت هاي مختلف يك روز بر چه مبنايي است؟
آيا دولت كه رسما اعلام مي كند نرخ تورم رو به كاهش است اين افزايش قيمت با اين اطلاعات رسمي دولت همخواني دارد؟
با تشكر از زحمت شما و تهيه گزارشات بي طرفانه شما برادران و خواهران دلسوز
Iran (Islamic Republic of)
حامد بهاروند
۰۲:۲۶ ۰۱ تير ۱۳۹۳
سلام لطفا از تعطیلی شعبه بانک آینده شهرستان اندیمشک و انتقال حسابهای مردم به شهرستان همجوار یعنی دزفول که مشکلات زیادی بوجود آورده گزارشی تهیه کنید ممنون
Iran (Islamic Republic of)
عباس
۲۲:۴۴ ۳۱ خرداد ۱۳۹۳
با توجه به بازیهای تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی مسولان فدراسیون فوتبال و دولتمردان باید در حفظ کیروش اقدام کنند تا به وسیله اینگونه مربیان سطح بالا توانایی فوتبال ما شکوفا شود
Iran (Islamic Republic of)
مهدي زارع
۱۸:۲۱ ۳۱ خرداد ۱۳۹۳
سلام من زارع از دهستان خير روستاي دستجرد خير استهبان فارس هستم . در شهرستان ما همه مناطق از پوشش ديجيتالي برخوردار هستند الا منطقه ما . اين روزها بازيهاي جام جهاني است و ما داريم با شبكه سه برفكي بازيها را تماشا ميكنيم ( مستند هم دارم)با تشكر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۶ ۳۱ خرداد ۱۳۹۳
روز پنجشنبه مورخ 93/3/29اتوبوسی که ساعت7:15 از مبدا اصفهان به مقصد ماهشهر(تعاونی پیک صبا) در حرکت بود در ساعت 7:45 دچار نقص شد و از اتوبوس دود خارج شد واتوبوس متوقف شد.این مسئله در حالی اتفاق افتاد که هنوز از شهر اصفهان خارج نشده بودیم.بعداز تماس راننده با ترمینال برای فرستادن اتوبوس دیگر ترمینال اتوبوس دیگری را نفرستاد و راننده منتظر ماند که تعمیرکار بیاید وتعمیرکار ساعت10:30 شب آمد واتوبوس در نهایت ساعت12:45 بعداز5ساعت معطلی مسافران کنارجاده درست شد.سوال من اینه که آیا هروقت تعدادی از مسافران کشته شدند میخواهید بگویید بازهم اسکانیا حادثه آفرید.چرا مسافران باید با اتوبوسی که هنوز از رفع نقص آن اطمینان حاصل نشده سفر کنند.چرا هیچ کس پاسخگوی تماسهای مکرر ما نبود.
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۲:۱۲ ۳۱ خرداد ۱۳۹۳
سلام
اخیرا شرکت هایی تحت عنوان باریابی شبکه ای(فعالیتشون شبیه شرکت ای هرمی است)که مدعی مجوز از وزارت صنعت معدن تجارت میباشند اغاز به فعالیت کردند لطفا پیگیری کنید ایا وارد شدن به این شرکت ها مشکلی ندارد ؟آخه بعضی از دوستام واردش شدن و کارشونو شروع کردن.ممنون میشم پیگیری کنید.
شمارمم0930...6723اطلاعات کاملتری خواستین بزنگین.
Iran (Islamic Republic of)
مهدی صادقی
۱۱:۵۵ ۳۱ خرداد ۱۳۹۳
سلام میخواستم خواهشا از باتک ملت بپرسید چرا برای هر بار جابه جای بین حساب خودمون 25 تومن کم میشه در صورتی که در بانک ملی رایگان میباشد؟
Netherlands
نازی
۱۱:۱۷ ۳۱ خرداد ۱۳۹۳
باسلام وعرض ادب.تقریبا اوایل شروع جام جهانی شرکت ایرانسل برای من مث تنظیمات یا نرم افزاری ارسال کرد که شرکت در مسابقه جام جهانی بود من نمیخاستم شرکت کنم وهردکمه ی خروجی رو میزدم تا مسابقاتو نپذیرم نمیشد چون تمام کلید های صفحه کلیدم قفل کرده بود وحتما باید یکی انتخاب میکردی تا گوشی به حالت اولیه ودرست برگرده من مجبورا انتخاب کردم واز اون روز برای من دوبار درروز مسابقه جام طلایی باشماره 20147میاد وپول از من کم میکنه ومن اصلا راضی نیستم .حالا متوجه شدم نه تنها برای من اینجوری شده بلکه از افراد دیگری هم پول کم میکنه.اصلا ما راضی نیستیم وشرکتم نکردم.ماشالله ایرانسل نه اجازه میگیره ونه کدهای غیر فعالی هم قرارنمیده.به اپراتورهم زنگ میزنی فقط پول کم میکنه ودراخرسرهم اپراتورهاشونم ادمو اذیت میکنن واصول دین غیر مربوط میپرسن و پاسخگونیستند.لطفا حتما حتما پیگیری کنید.درحال حاضر دارن ازما پول میچاپن.سپاسگذارم
Iran (Islamic Republic of)
هادی
۱۰:۳۱ ۳۱ خرداد ۱۳۹۳
خواهشا ..خواهشا...بگید که فوق لیسانس رشته تربیت بدنی باید جز آزمون استخدامی آموزش پرورش باشد.........ما دهه 60 به عشق آموزش پرورش سالها عرق ریختیم.....یا علی
United States of America
ناشناس
۰۹:۲۱ ۳۱ خرداد ۱۳۹۳
با سلام.خواهشا پیگیر نتایج همایش سربازی و کسر خدمت های آن باشید
Iran (Islamic Republic of)
معلم
۰۸:۴۲ ۳۱ خرداد ۱۳۹۳
سلام من یک معلم ساکن کرمان هستم از اول فروردین 93 هیچکدام از فاکتورهایی که به بیمه ایران ارائه کردیم پرداخت نشده مراجعه کردیم بدهکاری آموزش و پرورش به بیمه ایران را مطرح میکنند حالا این وسط ما حیرون موندیم
آش نخورده و دهان سوخته حق بیمه را ازحقوق ما ماهیانه کم کردن به بیمه هم پرداخت نشده تو را به خدا پیگیری کنید
Iran (Islamic Republic of)
هادی
۲۰:۳۲ ۳۰ خرداد ۱۳۹۳
سلام . لطفا در مورد کلاهبرداری میلیاردی شرکت یکان که در زمینه ورمی کمپوست فعالیت داره گزارشی تهیه کنید.
Iran (Islamic Republic of)
خضیراوی
۱۴:۱۰ ۲۹ خرداد ۱۳۹۳
این روزها مسئولین صحبت از این می کنند که دولت قبل توقعات مردم بالا برده ؟!عجب!!!!
از مردم خواسته میشه که لیسانس و فوق لیسانس ودکترا و تخصص و... بگیرند بعد انتظار دارند مردم توقعشون پایین باشه؟!
مسئولین محترم قناعت و توقع شرایط و ویژگی داره نسبتی به ارزش طرف داره توان و مدرکش داره !
لطف کنید مسئولیت بزرگی که دارین تلاش کنید عملکردتون نسبت به آن دولت بهتر باشد نه همه تقصیرها رو گردن کسی دیگه بندازین
مردم وقتی به شما رای دادند به شعار های انتخاباتی و برنامه هاتون رای دادند پس به شعارهاتون و برنامه هاتون توجه کنید نه چیز دیگه
Iran (Islamic Republic of)
احسان چاوش
۱۰:۱۵ ۲۹ خرداد ۱۳۹۳
باسلام
سازمان تامین اجتماعی اخیرا"بن کارگری را که بمنظور کمک هزینه به کارگران پرداخت میشود مشمول کسر حق بیمه نموده خواهشمند است پیگیری نمایید .
با تشکر
Iran (Islamic Republic of)
دهقانی
۰۸:۲۹ ۲۹ خرداد ۱۳۹۳
با سلام لطفا خبری تهیه کند که چرا حضور خانمها در ورزشگاه برای تماشای مسابقات والیبال لیگ جهانی ممنوع است درصورتی که همانطور که تلوزیون نشون داد در میان تماشاگان برزیلی خانمها حضور داشتند با فدراسیون هم که تماس میگریم علت را جویا شویم متاسفانه برخورد درستی ندارند. ممنون 09399...481
Iran (Islamic Republic of)
یک نیشابور
۰۸:۱۸ ۲۹ خرداد ۱۳۹۳
بین شهید حسینی 6 و 8 نیشابور کانال ابی وجود که اگه شما 1000 متر بالاتر برید دیگه اثری از این کانال اب پیدا نمی کنید. در واقع این کانال یک جوب بوده که شهرداری با صرف هزینه زیاد یک کانال با عرض 4 متر و ارتفاع متوسط 3 متر ایجاد کرده. حالا مشکلی که وجود دارد اینست که روان ابهای در جریان در این کانال کانونی برای تولید مثل و تکثیر حیوانات موزی و همچنین بیماری سالک شده است.
ما احالی محل از مسئولین محترم شهرستان خصوصا شهرداری و دانشکده علوم پزشکی تقاضا داریم نسبت با پوشانیدن روی کال با کمک مردم محل اقدام نمایند
با تشکر
Iran (Islamic Republic of)
عضو هیت علمی دانشگاه آزاد اسلامی
۲۳:۰۵ ۲۸ خرداد ۱۳۹۳
با سلام اینجانب از اعضای هیت علمی دانشگاه آزاد اسلامی می باشم و از رزمندگان 8سال دفاع مقدس از شما تقاضا دارم که لایحه خدمات ایثاگری که در سال 91 به تصویب رسید و به همه ی ارگان ها از جمله دانشگاه ازاد ابلاغ شد اما پس از گذشت دو سال دانشگاه آزاد از اجرای آن امتناع میکند و حق ایثار گران مانند ما در دانشگاه آزاد دارد ضایع میشود در صورتی که در ادارات دیگر این قانون در حال اجرا است و در این دو سال حق ما ایثار گران ضایع میشود و از شما خواهشمندم که این موضوع را پیگری کنید زیرا واقعا به پیگری شما ایمان داریم با تشکر
Iran (Islamic Republic of)
مربی مضلوم
۱۶:۱۶ ۲۷ خرداد ۱۳۹۳
با سلام و خسته نباشید
تروبخدا تبدیل وضعیت مربیان حق التدریس سازمان فنی و حرفه ای را که الان سه سال است مجلس و شورای نگهبان تایید وبه دولت ارجاع داده اند را پیگیری کنید ، همه ما با مدرک مهندسی داریم حقوق ماهیانه 300 هزار تومان دریافت میکنیم زیر نظر وزارت کاریم ولی چه فایده نه بیمه کامل داریم نه اندازه یک کارگر ساده حقوق و مزایا.تروخدا از وزیر کار بپرسید .
Iran (Islamic Republic of)
روستای متعلق
۱۷:۰۴ ۲۶ خرداد ۱۳۹۳
از نحوه واگذاری مجتمع آبدرمانی و توریستی روستای متعلق واقع در شهرستان کلیبر استان آذربایجان شرقی به بخش خصوصی گزارشی تهیه کنید. مردم این منطقه حرفای زیادی برای گفتن دارند اما از مسئولان منطقه و استان با وجود پیگیری های مکرر جواب مناسبی دریافت نکردند.من از بیان جزئیات بیشتر خودداری میکنم تا انشاالله خبرنگار شما از نزدیک جویای ماجرا بشه.
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۱۶:۵۵ ۲۶ خرداد ۱۳۹۳
با سلام و خسته نباشید
تروبخدا تبدیل وضعیت مربیان حق التدریس سازمان فنی و حرفه ای را که الان سه سال است مجلس و شورای نگهبان تایید وبه دولت ارجاع داده اند را پیگیری کنید ، همه ما با مدرک مهندسی داریم حقوق ماهیانه 300 هزار تومان دریافت میکنیم زیر نظر وزارت کاریم ولی چه فایده نه بیمه کامل داریم نه اندازه یک کارگر ساده حقوق و مزایا.تروخدا از وزیر کار بپرسید .
Iran (Islamic Republic of)
حسنی
۰۸:۱۷ ۲۶ خرداد ۱۳۹۳
باسلام
متاسفانه بانک مرکزی طی بخشنامه ای به بانک ها اجازه داد از مورخ 20/3/93 كارمزد خدمت مانده گيري از حساب، توسط كليه كارت‌هاي عضو شتاب، به منظور ارتقاء و پايداري شبكه و كاهش هزينه‌هاي غيرضروري بانك‌ها، در تمامي ابزارهاي پذيرش شامل خودپرداز، كيوسك‌بانكي، پايانه‌فروش، پايانه شعب، تلفن همراه و تلفن ثابت از مشتریان دریافت کنند . گفتني است بانک ها میتوانند از دارندگان كارت‌هاي عضو شتاب بابت اين خدمت در خودپردازها 1000 ريال، كيوسك بانكي 1000 ريال، پايانه‌هاي فروش، تلفن همراه و ثابت 1206 ريال و پايانه‌هاي شعب 2000 ريال از حساب مشتریان برداشت کنند . حالا یکی نیست از آقای بانک مرکزی سوال کند آیا دولت الکترونیک این است ، بابا خوش غیرت ها ما حالا اول راهیم . خدا رحم کند تامدت دیگر ، حتماً بابت پول گرفتن از خود پردازها و پرداخت قبض ها و... دستوالعمل های پولی جدیدی صادر خواهید کرد !؟ جای تاسف است بانک مرکزی بجای توسعه زیر ساخت ها و ارتقا شبکه وتشویق مردم به خدمات غیر حضوری به بهانه کاستن از بار ترافیک غیر ضروری، ارتقاء و پایداری شبکه و نیز کاستن از هزینه های غیر ضروری بانک ها هر روز با بخشنامه های جدید مردم راخود به خود از توجه به خدمات دولت الکترونیک زدوده و دور میکند . اصولا معلوم نیست بانک مرکزی این هم مثل بیان قیمت کف بازار ارز طرفدار کیست ؟ مردم یا درآمدزادیی بانک ها .
الله اعلم
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۰۷:۵۴ ۲۷ خرداد ۱۳۹۳
خوب بود بانک مرکزی فرمول محاسبه این کارمزد ها راهم ارائه میکرد مثلا ً کارمزد برای تلفن همراه وثابت چرا 1206 ریال محاسبه شده حالا نمیشد این عدد را روند کنند واقعاً میخواهند بگویند کارشان خیلی دقیق است !؟
پیشنهاد اینجانب به این آقایان بانک مرکزی این است بجای این قوانین پولکیه بیایند جلوی بعضی موسسات وبانک نها را بگیرند که سود های آنچنانی از وام گیرندگان میگیرند وکسی هم با آنان کارندارند .خدایش تا حالا چند تا بانک وموسسات بخاطر این تخلفات تعطیل شده ! متاسفانه بانک مرکزی دیوار کوتاه تر مردم پیدا نکرده ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۴ ۲۷ خرداد ۱۳۹۳
ماهها چن میلیون پولت تو حساب باشه یک ریال بهش سود تعلق نمیگیره چون میگن قرض الحسنه هستش. حالا اگه بخوای وام بگیری میگن به کارتهای عابر بانک وام تعلق نمیگیره و بهت میخندن (بانک تجارت )
هموطن های عزیز همه تیر برای مانده گیری حضوری به باجه های بانک بریم حساب کار دستشون بیاد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۰ ۳۰ خرداد ۱۳۹۳
خطاب به اقا حسین عرض کنم
این روند نکردن یک دلیل خیییلی مهم پشتشه مثلا دیدین که مسافت یک مسیر با تاکسی 560 تومان اعلام میشه یا قیمت نون 235 تومان یا تعرفه ویزیت پزشک 12400 تومان این دلیلش اینه که دست اون مسئول رو باز بذارن به بهانه نداشتن پول خرد بجای 560 >> 600 بجای 560 >> 600 و12400 >> 13000 تومان دریافت کنه.
درضمن در این دوره ای که برای فروش جوراب شهراری از پدر ادم هم تعهد میگیره و ادم باید از چندین موسسه موافقت بگیره چطوریه که بعضی از این موسسه ها بدون مجوز فعالیت میکنن
Iran (Islamic Republic of)
منتظر
۲۰:۴۵ ۲۵ خرداد ۱۳۹۳
سلام.چرا نظراتم را منتشر نكرديد.
در مورد استخدامي امور مالياتي بارها و بارها از شما خواستيم كه يك گزارش تصويري جهت پيگيري راكد ماندن اين استخدامي تهيه بفرمائيد.اما حتي پيام هايمان را هم منتشر نمي كنيد!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
نادر
۱۲:۳۳ ۲۵ خرداد ۱۳۹۳
با سلام خدمت مسولین خبر پر طرفدار 20:30
لطفا از اوضاع نابسامان بهداشتی خوابگاه های دانشگاه گیلان گزارشی تهیه بفرمایید من قبلا هم پیام دادم ولی انگار بررسی نمیشود و کسی به حرفهای ما گوش و پاسخ نمیدهد آیا ایران فقط تهران است ؟ به ما هم رسیدگی کنید ...متاسفانه مسولین این دانشگاه از هر دانشجو ترمی 120هزار تومان برای خوابگاهی که هیچ امکاناتی ندارد و وظعیت بهداشتی آن نیز بسیار وخیم است پول میگیرند ولی هیچ خدمتی ارائه نمیدهند.لطفا دوربین خود را به رشت بیاورید و گزارشی از این موضوع تهیه بفرمایید.اختلاس در این دانشگاه محرض است و مسولین این دانشگاه بسیار غیرموجه هستند
با تشکر از شما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۴ ۲۵ خرداد ۱۳۹۳
سلام درمنطقه سکونت ما یک ساختمان نیمه کاره وجود دارد که ظاهرا مربوط به ارگانی دولتی است.این ساختمان حدود5سال است که همینطور به صورت نیمه کاره رها شده است خواهشمند است پیگیری کنید.آدرس این یاختمان به شرح زیراست:سعادت آباد- بالاترازچهارراه سرو -بلوار پیام-خیابان شهید صبحی-روبروی نانوایی
Iran (Islamic Republic of)
مسعود
۱۹:۴۰ ۲۴ خرداد ۱۳۹۳
ایول بابا شما هم با این ذره بینتون. این همه حرف از حق خوری و تبعیض حقوقی زدیم چی شد. نظر من رو که پخش نکردین آخه مگه مشکلش چی بوده؟! نظرات دیگه رو هم که منتشر می کنین رسیدگی صفر.
تبعیض حقوقی داره توی وزارت بهداشت بیداد میکنه. من رشته ام علوم آزمایشگاهیه. در تمام طول ۴ سال تحصیل علوم پایه و مشکل رو خوندیم ولی حالا باید با یک حقوقی کار کنیم که حتی روم نمیشه اینجا بیان کنم. شما رو به خدا پیگیری کنین.
ش تماس 0938...5995
United States of America
کامپیوتر فارس مالیاتی
۱۶:۵۶ ۲۴ خرداد ۱۳۹۳
هر خبری که در مورد قبول شدگان مالیاتی میزاریم بعد ایمیل میزنید که نظر شما غبر قابل انتشار هست. لطفا یکی به من و خیلی های دیگه که منتظر این جواب هستن بگه که علت این منتشر نشدن چیه؟ خواهشا؟لطفا؟ بالاغیرتا؟دیگه چی بگم؟؟؟
تا ما هم بدونیم تکلیفمون چیه؟ آیا بازم پیام بذاریم نذاریم؟/؟
لطفا پیام منو منتشر کنید و یه جواب هم جلوش بذارید. ارادتمند شما
مدیر پایگاه باشگاه خبرنگاران جوان
۱۶:۵۶ ۲۴ خرداد ۱۳۹۳
سلام/ دوست بزرگوار نظرات متعددي در حوزه قبول شدگان مالیاتی از سوي شما مطرح و ذره بين20:30 هم آنها را منتشر كرده. اگر پيامي در پاسخ به ايميل شما ارسال شده، مبني بر اينكه موضوع غيرقابل مطرح كردن نباشد نيست و فقط ناظر به عدم تكرار نظرات مشابه مي باشد.
Iran (Islamic Republic of)
شورا
۱۵:۳۷ ۲۴ خرداد ۱۳۹۳
باعرض سلام وتبریک بمناسبت میلاد امام زمان(عج)محضر شمابزرگواران
باستحضار می رساند اینجانب شورای اسلامی روستای فخرآباد از شهرستان میناب،استان هرمزگان هستم می خواستم از بی عدالتی های مسئولین در خدمات رسانی به مردم تحقیقاتی به عمل آورید برای مثال روستای ما الان 4سال است که قرار است آسفالت شود ولی متأسفانه... اگر می خواهید از کارهای نیمه تمام شهرما وروستای ما بدانید خوشحال می شویم همکاری کنیم در ضمن خواستار پیگیری شما هستیم.
Iran (Islamic Republic of)
وحید
۱۸:۲۸ ۲۳ خرداد ۱۳۹۳
سلام خسته نباشی چرا هیچ کسی به فکر اجاره نشینا نیست آقایونی.....
مدیر پایگاه باشگاه خبرنگاران جوان
۱۸:۲۸ ۲۳ خرداد ۱۳۹۳

دوست عزيز احترام در نوشتار و نظرات يكي از شروط اساسي انتشار آن است و يقينا نظراتي خارج از اين محدوده منتشر نخواهد شد.

Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۳:۳۹ ۲۳ خرداد ۱۳۹۳
با سلام و درود فراوان.
سال گذشته شرکت سرمایه گذاری "سایه گستران زندگی ایرانیان"، با مدیریت دکتر امیر شریفی، کلاه برداری بالغ بر 4000 میلیارد تومان، از ده ها هزار نفر از هموطن هامون انجام داد. تعداد بسیار زیادی از مالباختگان در مکان های مختلف گردهمایی داشتند و بر پیگیر نبودن مسئولین اعتراض داشتند، شرم بر شبکه های اطلاع رسانی داخلی، چرا که مالباخته های این پرونده، برای پیگیری اخبار روند پرونده باید شبکه های ماهواره ای رو نگاه میکردند! نمیدانم، شاید پیگیری پرونده به "صلاح" نبود که خبری منتشر نشد.
اما متاسفانه هنوز هم شرکت های دیگری، با اقدامات کاملا مشابه درحال کلاه برداری از مردم هستند، ازتون خواهش میکنم لااقل اطلاع رسانی بکنید تا افراد دیگری اسیر دست این کلاه برداران نشوند.
من بدون اطلاع از کلاه برداری این دست شرکت ها و به جرم دنبال نکردن اخبار شبکه های ماهواره ای (متاسفانه!) تقریبا کل سرمایه زندگیم را در "شرکت کشاورزی و دامپروری یکان" سرمایه گذاری کردم. این شرکت هم ماه هاست که با وعده های دروغین (دریافت وام برای باز پرداخت سرمایه و ...) از پرداخت سود و حتی اصل سرمایه امتناع میکند. الان هفته هاست مدیران شرکت ناپدید شده اند!!! تلفن ها پاسخ داده نمیشوند و کسی جوابگو نیست. ما هم با توجه به اتفاق مشابه ای که برای مالباختگان شرکت سایه گستران زندگی ایرانیان افتاد، چاره کار را در طرح شکایت نمیبینیم.
با این حال هنوز شرکت های زیادی هستند که با روش های مشابه مشغول کلاه برداری از مردم هستند. خواهش میکنم لا اقل اطلاع رسانی کنید که افراد دیگری اسیر این سیستم کذب نشوند.
با تشکر
شرکت یکان: www.yekanagri.com
Iran (Islamic Republic of)
دبیر
۱۳:۰۷ ۲۳ خرداد ۱۳۹۳
رسانه های محترم: ما گروهی از فرهنگیان آموزش وپرورش دردی از ناعدالتی در سینه داریم که از شما استدعا داریم وضعیت ما را پیگیری نمایید . ما بیست هزار معلم پیمانی آموزش وپرورش هستیم که در سال 89 در بزرگترین آزمون استخدامی تاریخ آموزش وپرورش ودر رقابت با 750هزار نفر شرکت کننده پذیرفته وطی مراحل سخت استخدام شده ایم والان دارای 4سال سابقه هستیم . واین در حالی است که در بهمن 1391ودر زمان وزارت آقای حاج بابایی بخشنامه ای مبنی بر تبدیل وضعیت معلمان پیمانی 89 به رسمی آزمایشی صادر وبه سراسر کشور ارسال شد و کارگزینی های استان ها ومناطق مدارک را ازما گرفتند وقرار شد از تاریخ1392/7/1 احکام تبدیل وضعیت ما صادر شود اما با تغییراتی که در وزارت انجام شد و آقای فانی متصدی وزارت شدند بخشنامه ی ما را لغو کردند واین امر در حالی اتفاق افتاد که در برخی مناطق واستان ها از جمله یزد احکام صادر شد وهمکارانمان تبدیل وضعیت شدند ولی در بقیه ی کشور ما بلا تکلیف ماندیم . در آستانه ی هفته ی بزرگداشت مقام معلم تمام رسانه ها را قسم می دهیم این ناعدالتی اتفاق افتاده در حق معلمان پیمانی 89 را پیگیری نمایند تا مرهمی باشد بر روح رنج دیده ی این جوانان فرهنگی. با تشکر
Iran (Islamic Republic of)
لیلا
۲۳:۵۴ ۲۲ خرداد ۱۳۹۳
با سلام و خسته نباشید
حدود 6 ماهه که یک کلاهبرداری بزرگ در شرکت فروش محصولات کشاورزی یکان (محصولات ورمی کمپوست) در حال شکل گیری است. حدود 27 میلیارد بدهی به مشتریان داره و اصلاً انگار نه انگار. دارن زندگیشون را میکنن و هیچ کس هم کاری بهشون نداره. هر روز وعده های پوچ و توخالی به مردم میدن که 2 روز دیگه, یه هفته دیگه, یه ماه دیگه پولتون را پرداخت می کنیم. ولی هیچ خبری نیست. لطفاً پیگیری کنید
United States of America
استخدامی سازمان امور مالیاتی
۱۹:۴۰ ۲۲ خرداد ۱۳۹۳
این درسته که جوانان مملکت را بلاتکلیف بذارن، ما همه تو یه روز امتحان استخدامی دادیم ، عده ای 6 ماه پیش شروع بکار کردن اما عده ای هنوز بلاتکلیف. یا هیچ کس رو استخدام نکنن یا ما راهم از بلاتکلیفی دربیارن....اینکه نمیشه هر روز یه وعده وعید بدهند
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۱۸:۵۵ ۲۲ خرداد ۱۳۹۳
سلام
لطفا درمورد مصوبه مجلس شورای اسلامی درخصوص استخدامی مربیان حق التدریس سازمان فنی وحرفه ای کشور که سال 90 تصویب شده ولی تاالان دولت اجرا نکرده ونمی کند پیگیری کنید
باماهی 300هزار تومان زندگی میکنیم
زندگیمون به خاطر این اوضاع داره از هم میپاشه توروخدا پیگیری کنید
Iran (Islamic Republic of)
رسیدگی
۱۶:۲۶ ۲۲ خرداد ۱۳۹۳
سلام خواهشا به حقوق کارمندان کمیته امداد امام خمینی (ره) رسیدگی کنید پدر من با بیش از 28 سال سابقه پایه حقوقش 800 هزار تومن تازه +فوق العاده سختی کار و کمک خزینه عائله مندی و کمک هزینه اولاد یک میلیون و صد دریافت میکنن و افزایش حقوقی هم نداشتن و تازه اینکه از حقوقشون حدودا نزدیک 300 تومن چند ساله دارن کم میکنن برای وام و خود منزلی که اداره قولش داده و یک بار زمین خریدن طرف میدان تلوزیون و فروختن سودش با پول مردم تو جیب کی رفت خدا میدونه و الان هم که اصلا زمین نخریدن چه برسه به این که میخوان خونه هم تحویل بدن .به همه ی ارگان های دولتی رسیدگی میشه و میرسن بهشون به جزء اداره کمیته امداد امام خمینی (ره).
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۵ ۲۲ خرداد ۱۳۹۳
چرا حقوق کارمندان قوه قضایی با توجه به بالا بودن حقوقشان ۸۰٪ اضافه شده ولی فرهنگیان باحقوق کم ۲۰٪ و همچنین قرار است حقوق کارمندان اداره ثبت اسناد ۸۰٪ اضافه شود این عدالت است یا عدالت در یک کشور اسلامی فقط شعاراست
Iran (Islamic Republic of)
عماد
۱۴:۰۴ ۲۲ خرداد ۱۳۹۳
یارانه زوج های جوانی که یارانه اونها از پدر و مادر حذف شده اما هنوز برای خودشون واریز نکردن...مشکل چیه ؟
Iran (Islamic Republic of)
ايمان
۱۴:۵۲ ۲۶ خرداد ۱۳۹۳
مشكل اينه كه اين يارانه ها به جاي ديگه واريز ميشن!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
مهسا
۰۳:۳۸ ۲۲ خرداد ۱۳۹۳
سلام
همه ی مدارک پیش دانشگاهی مدرسه دخترانه ی عترت واقع درشهرستان مرند‏_استان آذربایجان شرقی ازسال 80تا به الان صادرنشده ؛من الان یکساله که از دانشگاه فارغ التحصیل شدم و به دلیل نداشتن اصل مدرک پیش دانشگاهی الان نمیتونم مدرک کارشناسیمو بگیرم؛ متأسفانه اداره ی آموزش و پرورش و مدرسه هیچ پاسخی به این شکایات نمیدن
مرسی از پیگیری هاتون 
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۲۲:۴۷ ۲۱ خرداد ۱۳۹۳
باسلام
من 28 اردیبهشت 93 یک خودروی تیبا را به نحو فروش فوری برای تحویل 60 روزه به مبلغ 22530000 تومان خریداری کرده ام. امروز شورای رقابت قیمت این خودرو را 20500000 اعلام کرده است. لطفا تحقیق نمایید که آیا ما به التفاوت را به ما برمیگردانند یا نه؟ متشکرم

0935...7788
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۹:۱۹ ۲۰ خرداد ۱۳۹۳
در مورد خودرو جدید تیبا 2 که خودرو ساز گفت قیمت این خودرو با تیبا صندوق دار فرقی ندارد که در بهمن 92 تیبا یورو4فول 18800میلیون بود که خودرو تیبا 2 دربهمن تحویل نداده اند و حالا قیمت مد نظر 23یا24میلیون است . از تاریخ تحول 5ماه گذشته حالا سایپا به قیمت حالا می خواهد ماشین را تحویل دهد در قرار داد نوشته شده که قیمت بر اساس زمان تحویل این مشکل خودرو ساز که نتوانسته در زمان گفته شده تحویل بدهد نه این که بخواهد بعد 5ماه به قیمت روز تحویل دهد
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۱:۱۶ ۲۰ خرداد ۱۳۹۳
با سلام و ضمن تشکراز شما خواهش دارم درباره طرح های ساماندهی دام واصلاح نژاد که درسال های گذشته زیر نظر اداره اموردام جهادکشاورزی انجام می شد وطی چندسالی است که این طرح ها برداشته شده ومتاسفانه خیلی از کارشناسان این رشته درحال حاظر بیکارهستند نیز صحبتی با مسِیولین داشته باشید.
Iran (Islamic Republic of)
متقاضیان مسکن مهر تاکسیرانی کنگاور
۰۹:۰۳ ۲۰ خرداد ۱۳۹۳
با سلام
با لاخره بعد ماها انتظار مسئولین امر مسکن مهر تاکسیرانی شهرستان کنگاور راضی شدند درب این واحد هارا بصور موقت و فقط جهت نظافت وکارهای داخلی ساختمان به روی متقاضیان باز کنند . متاسفانه مشاهده شد کیفیت اجرایی این واحد ها بسیار بعد اجرا شده واصول مهندسی در آن رعایت نشده ، برای مثال کیفیت نماسازی بسیار بعد اجرا شده وهنوز چند ماه نگذشته اکثر رنگ نماسازی این آپارتمانهابصورت پوسته درآمده ، در نما راهروها وراهپله از رنگ متلی کالر پلاستیکی استفاده شده که با کوچکترین تماسی ریخته میشود در کف سازی سرویس ها رعایت اصول عایق کاری نشده و به راحتی آب به طبقه پایین تر نفوذ میکند در لوله کشی ها ونصب درب اتاق از مصالح نامرغوب استفاده شده و... حالا اصلا معلوم نیست چطور مسکن و شهرسازی بعنوان متوالی امر بر این آپارتمانها نظارت کرده که هنوز به متقاضیات تحویل نشده کلی این واحدها دارای عیب و ایراد هستند. لطفا از مسئولین امر بخواهید پاسخگو باشند
Iran (Islamic Republic of)
عبدضعیف
۱۲:۳۵ ۱۹ خرداد ۱۳۹۳
بسمه تعالی.ضمن سپاس اززحمات دولت کریمه.اماجای سوال است که چراپس ازاجرای طرح سلامت درشهرستانهای دورازمرکزعلی الخصوص شهرستان آستاراازاین طرح خبری نیست.حقیربرای دوطفل صغیر خودبادفترچه تامین اجتماعی داروبه قیمت آزادخریده آن هم چه دارویی؟داروی سیتریزین.فارینات.ایروگل و..آیاجمع این داروها باید17هزارتومان شود.چرابیمه اینگونه داروهای بی اهمیت راتحت پوشش قرارنمی دهد؟چراسازمان تامین اجتماعی هنگام دریافت حق بیمه شتاب کرده ومطالبات خودرابه زوزدریافت می کنداماهنگام تحت پوشش قراردادن این گونه اقلام دارویی ازاین طرفه می رود.؟چرانظارتی برکارداروخانه های کشورنمی شود؟پس تکریم مردم چه می شود؟و....باسپاس.
Iran (Islamic Republic of)
دبیر پیمانی
۱۰:۳۸ ۱۹ خرداد ۱۳۹۳
شما را به خدای احد وواحد قسم می دهم وضعیت معلمان پیمانی 89 را از وزیر سوال کنید .بخدا خسته شدیم از بس به نماینده ها گفتیم به شما پیام دادیم اما دریغ از یک پیگیری.
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۱:۰۷ ۱۸ خرداد ۱۳۹۳
سلام و خسته نباشید
شرکت یکان یه شرکتی که در چندین ماه اخیر برای مردم بیچاره دام پهن کرده که پولاشون بالا بکشه! دقیقاً مثل شرکت سایه گستران ایرانیان که فعالیتش در حوزه کشاورزی و تولید کود ارگانیک هستش!
این شرکت از طریق یک عده به عنوان نماینده اقدام به جذب سرمایه گزار کرده که مثلا در یک کار تولیدی شریکشون کنه و در قبال سرمایه گزاری که میکنن طبق قراردادی که شرکت در اون به پرداخت سود تضمینی نیز اشاره کرده! ولی متاسفانه که خود بنده نیز فریب این شرکت رو خوردم و هزاران نفر مثل من در سراسر ایران، اول اینکه اصل پول خودمون رو که با هزار تا قرض و وام و بدهی جورش کردیم رو نداده سودش رو هم که پیش کش! الان هم که از طریق نمایندها و دفتر مرکزی شرکت با امروز و فردا کردن که قرار پولمون رو بدن جلوی شکایت همه رو میگیرن، لطفا این موضوع رو پیگیری کنید که یه مورد فساد مالی بزرگیه این وسط بیشتر سزمایه گزاران یا بهتر بگم مال باختگانش از قشر ضعیف هستن که همگی زیر فشار قرض و وام قسط زندگیشون داره از هم میپاشه!
لطفا خواهشا پیگیری کنید
Iran (Islamic Republic of)
ایثارگر
۱۸:۵۱ ۱۸ خرداد ۱۳۹۳
با سلام و خسته نباشید
لطفا به مشکلات ایثارگران به ویژه عدم توجه مدیران برخی ادارات و سازمانها نسبت به اجرای قانون خدمات ایثارگران و ماده 48 قانون الحاق در مورد جایگزینی(استخدام) یکی از فرزندان ایثارگران در محل خدمت پدر بعد از بازنشتگی پدر است رسیدگی فرمایید.
با تشکر از پیگیریهای شما.
Iran (Islamic Republic of)
جعفری
۱۴:۱۶ ۱۷ خرداد ۱۳۹۳
سلام وخسته نباشید
مدیریت محترم منطقه 14 آموزش و پرورش تهران جهت افزایش ظرفیت ثبت نام اول دبیرستانیهای پسرانه دستور انحلال کلاسهای چهارم و ادقام در یک یا چند دبیرستان پسرانه را داده اند و این امر باعث سرگردانی و استرس به دانش آموزان سال چهارم شده است خواهشمند است رسیدگی نمایید
Iran (Islamic Republic of)
Arash
۱۴:۰۰ ۱۷ خرداد ۱۳۹۳
جالبه من ۳/۱۵ نظر گذاشتم ثبت نشده اونوقت نظرات ۳/۱۷ ثبت شده مگه من چیز خاصی گفتم بجر اینکه خواستم صدامو به گوشتون برسونم و دارو ندارمو که بخاطر ندونم کاری یه کار فرما که رفته به باد این عدالت نیست ما سرمایه گذارای شرکت یکان که دستمون بجایی نمیرسه حداقل شماها نا امیدمون نکنید و به دادمون برسید بخدا که زندگی هممون از هم پاشیده شده پیش زنو بچمون شرمنده شدیم خدا هیچ مردی رو پیش زنو بچش شرمنده نکنه که بدترین چیزه.
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۰:۳۹ ۱۷ خرداد ۱۳۹۳
سلام 20:30
تو رو خدا در مورد شرکت یکان، که یه شرکت کلاهبرداره و از کل کشور هم مثلا سرمایه گذار جذب کرده بعد از گذشت شش ماه نه سودی داده نه اصل پول را. هر روز هم میگن هفته بعد هفته بعد !!!
شما رو به این ماه عزیز قسم که پیگیری کنید
United States of America
ایمان
۰۹:۳۹ ۱۷ خرداد ۱۳۹۳
با سلام مدتي بود که بحث ادغام بيمه تامين اجتماعي با خدمات درماني مطرح بود.نتيجه ان مشخص نشد. ما کارمندان يک سازمان قبل از استخدام بينه تامين اجتماعي براي خود رد کرده ايم و بعد از استخدام سازمان خود براي ما بيمه خدمات درماني رد کرده اند که من الان 12سال بيمه تامين اجتماعي و17 سال بيمه خدمات در ماني دارم که بدليل نداستن دو بيمه شدن خود الان که موقع بازنشستگي ماست من به بيمه ها که مراجعه نمودم هر کدام حدود50ميليون تومان از بنده براي ادغام بيمه ها پول در خواست کرده اند لطفا پيگيري نماييد.09132833
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۰۰:۳۷ ۱۷ خرداد ۱۳۹۳
آقا این قضیه قطع شدن اینترنت یا پائین اومدن سرعتش تو تعطیلات چیه ؟
کشتی ژاپنیه ولمون نمیکنه لامصب.....!!!
Iran (Islamic Republic of)
امین
۲۳:۳۳ ۱۶ خرداد ۱۳۹۳
قدیما سوژه هاتون از رنگ سوژه های مردمی بود .درد مردم بود . حرف مردم بود .
خداییش مسیر حرکت شما به کدوم طرفه؟
روبه مردم ؟ یا پشت به مردم؟

کلی جوون 2 ساله بیشتره بلاتکلیفن شما اصلا نمیبینیدشون . اگه مصاحبه میکنید طرف رو به چالش نمیکشید .اصلا چرا یه برنامه زنده نمیزارید مردم خودشون مستقیم با نوبخت و آزاد و ... بقیه که عمر این جوون ها رو ضایع کردن صحبت کنن ؟

واقعا چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۵:۱۳ ۰۹ تير ۱۳۹۳
واقعا راست میگن امین آقا!!!!
من حاضرم باهاشون حرف بزنم!2ساله که منتظر استخدم وزارت نیرو هستم!!
خواستید شماره تماس هم میدم
Iran (Islamic Republic of)
ahmad
۲۲:۲۶ ۱۶ خرداد ۱۳۹۳
سلام من خیلی نظر دادم امید وارم پخش بشود سالانه چند صد میلیون دلار از مملکت ما خارج می شوذ به خاطر کفشهای ورزشی که گاهی از مردم فریب برند انها را میخورند چرا دولت از تولیدکنندگان کفشهای ورزشی داخلی حمایت نمیکند که کفشهای انها قابل رقابت با کفهای ورزشی خارجی هست
Iran (Islamic Republic of)
خضیراوی
۲۱:۳۳ ۱۴ خرداد ۱۳۹۳
ما خواهان برگشت سرویس نامحدود به تمدید سرویس اینترنت هستیم.
صدا وسیما خواهشا مسئولانه پیگیری کنید.
همه کاربران ان لاین این مطلب را خواندند لطفا نظر مثبت بدهند تا سرویس نا محدود با پیگیری دوستان زحمتکش صداو سیما به خدمات اینترنتی برگردد.
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۱۶:۲۱ ۱۴ خرداد ۱۳۹۳
با سلام
چرا از ایربگ های سایپا گزارش نمی گیرین...
اونا زمان تصادف به اصطلاح باید باز بشن و از فرد حفاظت کنن...
چند روز پیش بخاطر باد شدید ماشین پرایدم چپ کرد اما ایربگ باز نشد!!!!
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۶:۰۷ ۱۴ خرداد ۱۳۹۳
من هم مثل دوست پزرگوارمون آقا مهدی یکی از افرادی هستم که در شرکت یکان که تولید کننده ورمی کمپوست هست سرمایه گذاری کردم ولی تا کنون با گذشت چندماه از تموم شدن قرار دادم نه سودی به من پرداخت شده و نه تونستم اصل پولم رو دریافت کنم . الان مدتهاست که مانند بسیاری از سرمایه گذاران پی گیر هستم ولی متاسفانه نتیجه ای نگرفتیم و شرکت هم با داشتن منابع مالی کافی از پرداخت خود داری میکنه .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۸ ۱۴ خرداد ۱۳۹۳
لطفا قطعی سایت نشر ونظارت بر کتب درسی راپیگیری کنید که در ایام امتحانات که نیاز به کتاب درسی و جزوات مربوطه بسیار است این سایت قطع می باشد
Iran (Islamic Republic of)
شرکتی
۲۰:۲۲ ۱۳ خرداد ۱۳۹۳
از گزارشگر 20.30خواهش میکنیم یه گزارش از بچه های کمکی بیمارستانهای همدان تهیه کنید تا اخر بی انصافی ببینید در کشور با ماهی 400 تومان حقوق چه ظلمی در حقشون میشه
Iran (Islamic Republic of)
مهدي
۱۸:۳۷ ۱۳ خرداد ۱۳۹۳
درمورد ... شركت يكان كه كارش ورمي كمپوسته
اين شركت بالغ بر30مليارد تومان از مردم پول گرفته و با وجود اينكه ماههاست قرارداد تموم شدن و قرار بود بعداز شش ماه پنجاه درصد سود بده ! هيچ پولي تاكنون نداده و حتي اصل سرمايه هارو هم نميده و همش وعده دو روز ديگه و هفته ديگه ميده! (تعدا سرمايه گذارها به 20هزار نفر مي رسه)
اينم آدرس سايت: http://www.yekanagri.com/
آدرس دفتر مرکزی : تهران - خیابان آفریقا شمالی (جردن) - اول خیابان گلدان - پلاک 8 طبقه 5 تلفن : 8-22036973-021
دامنه فعالیت : نمایندگی فروش - کارگاه تکثیر - کارگاه نگهداری
......
اينم تلفن دفتر: تلفن : 8-22036973-021
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۱:۲۳ ۱۸ خرداد ۱۳۹۳
البته از این هفته دیگه جواب تلفن کسی رو هم نمیدن!
Iran (Islamic Republic of)
منتظر استخدام مالیاتی
۱۶:۱۵ ۱۳ خرداد ۱۳۹۳
لطف کنید یه سوال از مسئولین سازمان امور مالیاتی پرسید که چرا بین قبولی های آزمون لستخدامی 1391 فرق می زارن با توجه به اینکه همه کارهای استخدامی ما با هم بوده ولی یه عده 4 ماه رفتن سرکار و یه عده فعلا الافا بعدشم تماسم میگیریم مگن صبر کنید در حالی که اینا دارن دروغ میگن از خود مسئولین پیگری مکنیم میگن بودجه ندارن و بیشتر انرژیشونو پای بالا بردن حقوق خودشون برای اون 35% هستن انشااله هر موقع تکلیف اون 35% مشخص شد کار استخدامی شما که یه عده منوندین رو پیگیری میکنیم .تو رو بخدا پیگیری کنید این دور از انصاف و عدالت
Iran (Islamic Republic of)
احسان
۱۴:۵۱ ۲۳ خرداد ۱۳۹۳
من الان در شرف ازدواجم ولی اگر اینطور پیش بره دل شکسته و نا امید میشم و کنسلش میکنم. این وضعه که ما داریم مردن بهتره
Iran (Islamic Republic of)
ایوب
۱۴:۵۰ ۱۳ خرداد ۱۳۹۳
با سلام
جدیدا ایران خودرو .راه ... جدیدی در پیش گرفته به این صورت که ماشینها رو بدون سند و پلاک به نماشگاههای آزاد ماشین میفروشه و فروشندگان آزاد با نرخ آزاد به مردم میفروشند و بعد از یکماه برای خریدار سند ارسال می شود.
Iran (Islamic Republic of)
Amir
۱۱:۱۲ ۱۶ خرداد ۱۳۹۳
دقیقا درسته
منم اینو تایید میکنم
Iran (Islamic Republic of)
جواد علی نیا مقدم
۱۲:۲۹ ۱۳ خرداد ۱۳۹۳
با سلام
اینجانب از اهالی روستاهای منطقه اشکور از توابع استان گیلان، شهر رودسر می باشم.
با توجّه به گذشت سال ها پیگیری و نامه نگاری متاسفانه هنوز هیچ گونه راه مناسب مواصلات ماشین رو برای مردم آماده و مهیا نگردیده. و جهت رفت و آمد نیاز به ماشین های شاسی بلند و پر قدرت می باشد که عده ای سودجو با گرفتن هزینه های سنگین موجب ایجاد مشکل برای خانواده های روستایی گردیده است.
لازم به ذکر است که پس 15 سال پیگری مداوم متاسفانه هیچ گونه پاسخ روشن و نتیجه ای از طرف مسئولین داده نشده است.
با سپاس
0912...9677
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۳:۲۶ ۱۲ خرداد ۱۳۹۳
با عرض سلام و خسته نباشید خدمت همه دست اندر کاران برنامه عالی 2030
خسته نباشد
تو رو خدا پیگیر دریاچه ارومیه باشید و از مسولان بپرسید که چه کارایی برای احیایی دریاچه کردن
من در زیر این متن یه فایل گذاشتم که از دریا چه ارومیه گرفتم به فکرش باشید
ممنون از برنامتون
Iran (Islamic Republic of)
پگاه
۲۱:۲۳ ۱۲ خرداد ۱۳۹۳
سلام
لطفا به وضعیت بیمارستان امید(اصفهان) در بخش رادیوتراپی رسیدگی کنید.
Iran (Islamic Republic of)
فرهنگی
۱۹:۲۹ ۱۲ خرداد ۱۳۹۳
با سلام لطفا یک مومنی یک ازاد مردی از خبرنگاران محترم این سوالو از اقای فانی بکنند اقای فانی عزیز چرا شما رفتید با بیمه اتیه سازان حافظ قرارداد بستید که یک دفتر نمایندگی در تربت حیدریه که سه هزار فرهنگی دارد ندارد نه تنه تربت حیدریه به جرات متوانم بگم فقط استان ها دارند مثلا مشهد که شهر بزرگی است سه نمایندگی دارد بقیه شهر ها رضوی اصلا نمایندگی ندارند.جناب وزیر چکار داری میکنی
Japan
عباس
۱۵:۵۹ ۱۱ خرداد ۱۳۹۳
وای به ما ساده لوح ها که اول به اون شرکت تعاونی مسکن ایثارگران اعتماد کردیم و پول واریز کردیم و الان هم به شما تکیه کردیم و کمک خواستیم.باید فکرش را میکردیم که بی طرف نیستید و هر چی به مزاجتون سازگار بود را انتشار میدید و ما بد بخت بیچاره ها باید بریم بمیریم
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۱:۳۹ ۱۱ خرداد ۱۳۹۳
شروع ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی از امروز شروع شده در حالی که در سایت سنجش امکان ثبت نام وجود ندارد.درضمن از یک ماه قبل اعلام کردند که دفترچه ثبت نام بروی سایت قرار داده شده که ولی تا امروز چیزی بر روی سایت مشاهده نمی شود.شماره های سایت نیز همواره اشغال می باشد.
Iran (Islamic Republic of)
مریم شاپوری
۲۱:۳۹ ۱۰ خرداد ۱۳۹۳
اینجانب عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سوادکوه هستم و در حال حاضر با درجه استادیاری در آن واحد دانشگاهی تدریس مینمایم.در سال های اخیر برخی از واحدهای دانشگاهی از جمله واحد سوادکوه با مشکلات عمده¬ای مواجه شده¬اند که برخود لازم می¬دانم شما را در جریان این مشکلات قرار دهم. متاسفانه با توجه به رشد افزاینده دانشگاه¬های پیام نور، غیر انتفاعی و جامع علمی کاربردی تعداد دانشجویان این واحد دانشگاهی کاهش چشمگیری یافته است و این موضوع سبب گشته است که ریاست واحد و معاون مالی و اداری مشکلات زیادی از جمله پرداخت نکردن معوقات مربوط به افزایش حقوق سال¬های 91 و 92، عدم پرداخت بخشی از معوقات حق التدریس اعضای هیات علمی دانشگاه، کاهش چشم گیر بودجه پژوهشی واحد مانند عدم تصویب طرح های پژوهشی و عدم حضور هیات علمی در کنفرانس های علمی خارج از کشور و کاهش بودجه باشگاه پژوهشگران جوان و... ، عدم پرداخت کامل یا بخشی از پاداش¬های مناسبات خاص مانند روز معلم و روز زن و...، عدم پرداخت برخی از معوقات ارتقای اعضای هیات علمی از مربی به استادیاری را پیش روی خود ببینند. متاسفانه علاوه بر موارد مذکور در سال 1393 کسری بودجه دانشگاه به جایی رسیده است که علاوه بر پرداخت نکردن افزایش حقوق بیست درصدی مصوب هیات دولت محترم، واحد مذکور بیان داشته است که در پرداخت حقوق ماه های اردیبهشت، خرداد، تیر و مرداد مشکل داشته و حتی اظهار ناتوانی در پرداخت آن را نیز داشته است. با توجه به میزان تورم بالای موجود در کشور، مشکلات مذکور شرایط را برای اعضای هیات علمی این واحد دانشگاهی از جمله اینجانب که در این واحد دانشگاهی تدریس می¬نمایم بسیار سخت کرده است و اخلال جدی در زندگی روزمره افراد را سبب شده است. این مشکلات سبب شده است که اعضای هیات علمی با رکود آموزشی و پژوهشی مواجه شده و ذهن خویش را معطوف مسایل مالی نمایند.
از شما خواهشمندم با مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی مصاحبه ای را انجام داده و نسبت به مشکلات مذکور که روز به روز بیشتر نیز میشود پیگیری لازم را انجام دهید. با تشکر
0912...0799
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۱۹:۴۱ ۱۰ خرداد ۱۳۹۳
این تورم که میگویند کم شده کو به ما بگویید ما هرچی که میخریم مثل دلار بالا و پایین می رود مسوولین خودشان در میان مردم قدم میزند که ببینند که کاهش نورم فقط یک ابهام هست و هیچ
Japan
عباس
۱۵:۲۶ ۱۰ خرداد ۱۳۹۳
با سلام.چند روز پیش راجع به اینکه شرکت تعاونی مسکن ایثارگران حق ما را خورده پیامی دادم اما پیگیری که هیچ حتی منتشرش هم نکردید!!!!!!!!!!!!!!!!
از اولش هم باید فکر میکردم بیطرف نیستید!!!!!!!!!!
Japan
ناشناس
۱۶:۰۳ ۱۱ خرداد ۱۳۹۳
چقدر بچه و ساده اید شماها!!!!!!!!!!!!! اینجا دل بخواهی و از روی سیاست انتشار نظر میکنند!!!!!!!!!!!!!!!!!
مدیر پایگاه باشگاه خبرنگاران جوان
۱۵:۲۶ ۱۰ خرداد ۱۳۹۳
Iran (Islamic Republic of)
خضیراوی
۲۰:۴۵ ۰۸ خرداد ۱۳۹۳
این شماره ی که برای ارتباط و بیان مشکلات مردم با ریاست جمهوری گذاشتن اصلن بوغ نمی زنه چند ماهی هست چه برسد به شنیدن دغدغه های مردم.لطفا پیگیری کنید با تشکر
شماره ارتباط با ریاست جمهوری 111
Iran (Islamic Republic of)
فرهنگی
۱۳:۴۹ ۰۷ خرداد ۱۳۹۳
باعرض سلام
آیا این زشت نیست که یک کارمند کارت شناسایی نداشته باشد لطفا پیگیری کنید-استان هرمزگان-شهرستان میناب
Iran (Islamic Republic of)
رسول رحیمی
۱۲:۲۱ ۰۵ خرداد ۱۳۹۳
باسلام:
در مورد سوزاندن کارتهای سوخت موتور سیکلت حداقل از شهر ما شیراز پیگیری کنید شاید به نتیجهای قابل توجهی دستیابید. بابا نخواستیم رسانه ایش کنید لطفا برای رضای خدا هم که شده حداقل از طریق ایمیلم پاسخ را بدهید .
باتشکر
۱۲۳۴
آخرین اخبار