"سروش"در سه بخش نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران حضور دارد

معاون بازرگانی انتشارات سروش گفت: امسال این انتشارات در سه بخش نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران حضور فعال دارد.

به گزارش حوزه ادبیات باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی انتشارات سروش، "محمدجواد حاجی سلطانی"، افزود: انتشارات سروش در بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران با 600عنوان کتاب در بخش بزرگسال، 150 عنوان کتاب در بخش کودک و 150عنوان کتاب در بخش دانشگاهی شرکت می کند که امیدواریم بتوانیم با این حضور، پاسخگوی مراجعات مختلف علاقمندان به کتاب باشیم.

وی افزود: یکی از درخواست های علاقمندان به کتاب از انتشارات این بود که در غرفه کتاب های دانشگاهی حضور داشته باشیم و باتوجه به اینکه تعدادی از عناوین برجسته و پرفروش انتشارات سروش از آثاری هستند که در دانشگاه ها و مراکز آموش عالی تدریس می شود و علاقمندان زیادی دارند، امسال تصمیم گرفتیم در این بخش نمایشگاه هم حضور داشته باشیم.

حاجی سلطانی از آمادگی کامل این انتشارات برای حضور در نمایشگاه کتاب خبر داد و گفت: دکور انتشارات و طرح غرفه اصلی سروش آماده شده و مراحل نهایی نصب را می گذراند و بیش از 600 عنوان کتاب سروش نیز آماده حضور در نمایشگاه است. همچنین بروشورهای کتاب های منتشر شده سروش در نمایشگاه امسال به صورت موضوعی خواهد بود و بروشور کلی کتاب ها نیز در اختیار علاقمندان قرار خواهد گرفت.

معاون بازرگانی انتشارات سروش افزود: باتوجه به تولید آثار ارزشمند و مجموعه های ماندگار و قابل توجه طی دوسال اخیر در انتشارات سروش، پیش بینی می کنیم غرفه های سروش در هرسه بخش با استقبال علاقمندان مواجه شود و در این راستا، کتاب های چاپ اول سروش، امسال جایگاه خاصی خواهند داشت.

وی ادامه داد: در غرفه سروش امسال کتاب های چاپ نفیس همچون قرآن کریم، کتاب ایران، حافظ به خط استاد گرجستانی، آفرین برقلمت ای بهزاد، اطلس خط، خشت و خیال و... به نمایش درآمده و با تخفیف نمایشگاه، فرصت مناسبی برای علاقمندان است که نسبت به تهیه آن اقدام کنند.


انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار