ربیعی در همایش کارگر، سلامت و رفاه اجتماعی خبرداد

تامین مسکن کارگری ظرف ۴ سال آینده

وزیر کار، رفاه و اجتماعی گفت: در سازمان تامین اجتماعی بودجه‌ای را هرچند که اندک است به منظور تامین و هم افزایی مسکن کارگری ظرف ۳، ۴ سال آینده قرار داده‌ایم.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران؛ علی ربیعی در همایش کارگر، سلامت و رفاه اجتماعی که از سوی خانه کارگر در تالار بزرگ وزارت کشور برگزار شد، اظهار داشت: کارگران به حمایت‌های دولت از خود اطمینان کامل دارند و در همه حال دولت را حامی خود می‌دانند و آن‌ها بدانند که این روند حمایت از دولت هم از این قشر همیشگی است.  
 
وی افزود: دولت یازدهم بدون اینکه شعار پوچ دهد و یا برنامه‌های بی‌ثمر و رضایتبخش فوری را ادامه دهد، ترجیح به اجرایی کردن برنامه‌های کارکردی و مثبت در حمایت از کارگران می‌دهد.  
 
وزیر کار، رفاه و تعاون اجتماعی با بیان اینکه من به عنوان نماینده قشر کارگر می‌خواهم که اطمینانی را به دولت دهم گفت: کارگران همیشه در کنار دولت خواهند بود و این مسئله را در دوران تحریمی به اثبات رساندند و با سیاست‌های دولت به صورت منعطف حرکت کردند.  
 
وی به اقدام قابل قبول دولت در قبال قشر کارگری اشاره و افزود: تامین اجتماعی یکی از اقدامات مثبت برای کارگران به حساب می‌آید و ما با مدیریت سالم در این سازمان برخوردار هستیم.  
 
ربیعی خاطرنشان کرد: در سازمان تامین اجتماعی بودجه‌ای را هرچند که اندک است به منظور تامین و هم افزایی مسکن کارگری ظرف ۳، ۴ سال آینده قرار داده‌ایم. 
 
وزیر کار، رفاه و تعاون اجتماعی تصریح کرد: متاسفانه ما دولتی را تحویل گرفته‌ایم که در همه عرصه‌ها ناکارآمدی زیادی را داشت، اما خوشبختانه در دولت بازدهم در بخش بیمه‌ای با کارآمدی مناسب تری از دیگر عرصه‌ها پیش رفته‌ایم.

انتهای پیام/
برچسب ها: کارگر ، سلامت ، رفاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار