طی احکامی از سوی رئیس سازمان اوقاف؛

رئیس و دبیر ستاد عالی سی‌ ویکمین "مسابقات بین‌المللی قرآن کریم" منصوب شدند

طی احکامی از سوی رئیس سازمان اوقاف و امورخیریه، رئیس و دبیر ستاد عالی سی‌ویکمین "مسابقات بین‌المللی قرآن کریم" منصوب شدند.

 به گزارش حوزه فرهنگی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه اعلام کرد: طی حکمی از سوی حجت‌الاسلام «علی محمدی» نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امورخیریه، «عبدالرضا عابد» قائم مقام این سازمان به عنوان رئیس ستاد برگزاری سی‌ویکمین دوره مسابقات بین‌المللی حفظ و قرائت قرآن کریم منصوب شد، همچنین با حکم دیگر محمدی «ولی یار‌احمدی» رئیس مرکز امور قرآنی این سازمان به عنوان دبیر مسابقات انتخاب شد.
 
بنابراین گزارش؛ طی احکامی جداگانه از سوی «عبدالرضا عابد» قائم مقام سازمان اوقاف و امورخیریه و رئیس ستاد برگزاری سی‌ویکمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم مسئولان کمیته‌های 9 گانه این ستاد منصوب شدند و طی آن آقایان ربیعی، نظری، اکبری، مؤمن‌زاده، باقری، موسوی‌نسب، محمدزاده، ترکی و خانم معصومه‌ فرزانه به ترتیب به عنوان مسئولان کمیته‌های روابط عمومی و اطلاع‌رسانی، تبلیغات، پژوهش‌های قرآنی، پشتیبانی، حراست، بازرسی، فن‌آوری و اطلاعات و بانوان سی‌ویکمین دوره مسابقات بین‌المللی حفظ و قرائت قرآن کریم منصوب شدند.
 
در بخشی از این احکام صادره خطاب به مسئولان کمیته های 9 گانه ستاد برگزاری مسابقات بین‌المللی قرآن آمده است،
 
لازم است؛ با به کارگیری تمام توان و ظرفیت موجود و هماهنگی کامل با ستاد برگزاری مسابقات نسبت به هرچه باشکوه‌تر برگزار کردن این دوره از مسابقات اقدام شود.


انتهای پیام/

روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه اعلام کرد: طی حکمی از سوی حجت‌الاسلام «علی محمدی» نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امورخیریه، «عبدالرضا عابد» قائم مقام این سازمان به عنوان رئیس ستاد برگزاری سی‌ویکمین دوره مسابقات بین‌المللی حفظ و قرائت قرآن کریم منصوب شد، همچنین با حکم دیگر محمدی «ولی یار‌احمدی» رئیس مرکز امور قرآنی این سازمان به عنوان دبیر مسابقات انتخاب شد.

بنا بر این گزارش طی احکامی جداگانه از سوی «عبدالرضا عابد» قائم مقام سازمان اوقاف و امورخیریه و رئیس ستاد برگزاری سی‌ویکمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم مسئولان کمیته‌های 9 گانه این ستاد منصوب شدند و طی آن آقایان ربیعی، نظری، اکبری، مؤمن‌زاده، باقری، موسوی‌نسب، محمدزاده، ترکی و خانم معصومه‌ فرزانه به ترتیب به عنوان مسئولان کمیته‌های روابط عمومی و اطلاع‌رسانی، تبلیغات، پژوهش‌های قرآنی، پشتیبانی، حراست، بازرسی، فن‌آوری و اطلاعات و بانوان سی‌ویکمین دوره مسابقات بین‌المللی حفظ و قرائت قرآن کریم منصوب شدند.

در بخشی از این احکام صادره خطاب به مسئولان کمیته های 9 گانه ستاد برگزاری مسابقات بین‌المللی قرآن آمده است؛

لازم است با به کارگیری تمام توان و ظرفیت موجود و هماهنگی کامل با ستاد برگزاری مسابقات نسبت به هرچه باشکوه‌تر برگزار کردن این دوره از مسابقات اقدام شود.

- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930206001080#sthash.skhhAxVk.dpuf
برچسب ها: قرآن ، مسابقات ، نماینده ، پژوهش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار