دعوت از خيرين براي افزايش تعداد نمازخانه ها در اماكن ورزشي

نژادفلاح: همه مكان هاي ورزشي مجهز به نمازخانه می شوند

مراسم افتتاح از نمازخانه تهران در حالي ديروز در اداره ورزش و جوانان جنوب غرب برگزار شد كه ن‍ژادفلاح از همه خيرين براي افزايش تعداد نمازخانه ها در اماكن ورزشي دعوت به همكاري كرد.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران،مراسم افتتاح از 5 مسجد در اماکن ورزشی استان تهران ديروز در اداره ورزش و جوانان جنوب غرب تهران برگزار شد و در حاشيه آن از حسین فرکی، مهدی مهدوی‌کیا و حسین هدایتی تجلیل به عمل آمد.


 یکی از این مساجد که در ورزشگاه شهدای هویزه بود، با نام مسجد شهید صبوری افتتاح شد که در این مراسم، محمدحسین نژادفلاح، رئیس اداره کل ورزش و جوانان استان تهران، نمایندگان وزارت ورزش و جوانان، حسین فرکی، مهدی مهدوی‌کیا، حسین هدایتی و ... حضور داشتند.
 
در كنار مراسم افتتاح، برنامه تجليل از مادر شهيد صبوري انجام شد كه بعد از 31 سال پیکر پاک فرزندشان به اين خانواده رسيد. همچنین از حسین فركي كه در ليگ سیزدهم قهرمان شد، به عنوان بهترين مربي ليگ تجليل شد و شهرداران مناطق تهران، اعضاي شوراي شهر، نمايندگان مجلس، روحانيت معزز و خانواده بزرگوار شهداء زينت بخش مراسم بودند.

تاكيد نژاد فلاح به افزايش تعداد نمازخانه در اماكن ورزشي

مديركل ورزش و جوانان استان تهران در حاشیه افتتاح 5 نمازخانه در مكان هاي ورزشي حوزه جنوبغرب گفت: از همه مسئولين حوزه ها و شهرستان ها خواسته ايم كه همه مكان هاي ورزشي مجهز به نمازخانه شوند.

نژادفلاح در گفت و گو با رسانه ها، به تاكيد زياد مقام معظم رهبري بر ساخت نمازخانه در مراكز ورزشي و تفريحي اشاره کرد و افزود: برهمين اساس ما هم از خيرين ورزشی خواهش كرديم 5 نمازخانه در پنج ورزشگاه ساختند كه امروز افتتاح همزمان آنها را داشتيم.

وی با تاكيد بر بحث نمازخانه و ضرورت ايجاد آن، ادامه داد: وقتي جوان مي آيد به دنبال پرورش جسم، در كنارآن مي خواهد به روحش هم توجه كند و يكي از جلوه هاي پردازش روحي و رواني انسان، عبادت و سجده زدن بر درگاه الهي است كه ورزشكاران به زيبايي آن را انجام مي دهند.
نژادفلاح گفت: ما ديديم در بعضي از مراكز ورزشي و باشگاه ها جاي مناسبي براي اقامه نماز كه ستون دين است، وجود ندارد، لذا گفتيم نمازخانه ها در اين مراكز ايجاد شودو الحمدا...، امروز 5 نمازخانه افتتاح شد و اميدوارم انشاءا... در بقيه فضاها و اماكن ورزشي كه نيازمند نمازخانه هستند، این مهم در دستور كار قرار گيرد.

مديركل ورزش و جوانان استان تهران تاکید کرد:آن چه كه مسلم است جوانهاي عزيز ما كه ورزشكاران بسيار ارزشمندی هستند، علاقمندي آنها براي اقامه نماز گاها همزمان مي شود با برنامه هاي ورزشي، به همین دلیل اين مراكز ايجاد می شود و اميدواريم انشاءا... همه بتوانند آنطور كه شايسته است، به نماز بپردازند.

وی گفت:از خيرين مي خواهيم كه بيايند و در مجموعه هاي ورزشي تعداد نمازخانه هاي مان را افزايش دهيم تا هيچ ورزشگاهي نداشته باشيم كه نمازخانه نداشته باشد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار