طی پیام‌های جداگانه‌ای؛

عارف درگذشت آیت‌الله ملکوتی و ماموستا مجتهدی را تسلیت گفت

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با صدور پیام‌های جداگانه‌ای درگذشت آیت‌الله ملکوتی و ماموستا مجتهدی امام‌جمعه اهل سنندج را تسلیت گفت.

به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، محمدرضا عارف عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در پیام‌های جداگانه‌ای درگذشت آیت‌الله ملکوتی و ماموستا مجتهدی را تسلست گفت.
 
متن کامل پیام‌ عارف به مناسبت درگذشت آیت‌الله ملکوتی به شرح زیر است:
 
انالله و انا الیه راجعون
 
درگذشت عالم ربانی آیت‌الله مسلم ملکوتی که عمر پربرکت خود را صرف کسب علوم اسلامی، تربیت شاگردان متعد و خدمت به مردم کرد باعث تأسف و تألم خاطر شد.
 
مصیبت ارتحال آن عالم جلیل‌القدر و از مبارزین قبل از انقلاب را به عموم علاقمندان، شاگردان و خاندان ایشان به ویژه مردم اهل ایمان و معرفت تبریز تسلیت گفته از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم مغفور علو درجات و برای بازماندگان به ویژه خانواده معزز ایشان اجر و صبر مسألت می‌کنم.
 
محمدرضا عارف
 
متن کامل پیام عارف به مناسبت درگذشت ماموستا مجتهدی به شرح زیر است:
 
انالله و انا الیه راجعون
 
درگذشت عالم فرزانه و وارسته  آقای ماموستا حسام‌الدین مجتهدی، امام‌جمعه سنندج و نماینده مجلس خبرگان رهبری، موجبات تأثر و اندوه فراوان شد.
 
ایشان از جمله علمای بزرگ و با تقوای اهل سنت بودند که به موضوع وحدت امت اسلامی اعتقاد قلبی داشتند و منشأ همدلی در میان روحانیون ایران اسلامی بودند.
 
اینجانب درگذشت این عالم بزرگوار را به مردم شریف و روحانیت معزز کردستان به ویژه جامعه اهل تسنن تسلیت عرض نموده، از خداوند منان برای آن فقید سعید، مغفرت و رحمت واسعه مسألت دارم.
 
محمدرضا عارف
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار