زاهدان/

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل سیستان و بلوچستان:/تحقق خواسته های خانواده معظم شهداء با اعدام عوامل ترور دادستان زابل

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل سیستان و بلوچستان گفت: اعدام عوامل ترور دادستان زابل پاسخ مناسبی به انتظارات مردم، عواطف و احساسات آنان و خانواده معظم شهداء بود.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران زاهدان ؛محمدعلی حمیدیان افزود : اقدام انقلابی اعدام قاتلان شهید نوری دادستان عمومی و انقلاب زابل در ملاءعام، موجی از شعف و خوشحالی را در دل اهالی منطقه سیستان ایجاد کرد، به گونه‌ای که عامه مردم با ارسال پیام و یا به صورت تلفنی، این موضوع را بعنوان یک عمل ارزشمند از سوی دستگاه قضایی در بین خود یا خارج از منطقه انتقال و از دستگاه قضایی استان تشکر می‌کنند.

وی ادامه داد: این اقدام پاسخ مناسبی به انتظارات مردم و عواطف و احساسات آنان و خانواده معظم شهداء بوده و نقش بازدارندگی این عمل نیز بر‌اساس نظر مردم و تجربیات گذشته نقشی کارآمد و اثربخش دارد.

وی با تاکید بر اینکه ارمغان این اقدام، امنیت و آرامش روحی و روانی در پرتو اعتماد به نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهد بود، گفت: اجرای این حکم در ملأ‌عام باعث شد کوردلانی که فکر برهم زدن امنیت و آسایش مردم را در سر دارند عبرت بگیرند و به خود اجازه فکر کردن به اینگونه اقدامات را ندهند.

حمیدیان گفت: برخورد این چنینی با عواملی که مخل نظم و امنیت هستند تاثیرات بازدارندگی بسیار زیادی در راستای پیشگیری از وقوع جرم در جامعه می‌تواند داشته باشد.

  انتهای پیام/ش ک


برچسب ها: اعدام ، تحقق ، خواسته ها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.