سهیلا جلودارزاده در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

واگذاری همه جانبه درمان به تامین اجتماعی ضرورت امروز جامعه کارگری

رئیس اتحادیه سراسری زنان کارگر کشور گفت: واگذاری همه جانبه درمان به تامین اجتماعی موجب واگذاری این بخش به دست افرادی دلسوز در درمان برای کارگران است.

سهیلا جلودارزاده رئیس اتحادیه سراسری زنان و کارگر کشور در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: در حال حاضر آرامش مطلوبی در سازمان تامین اجتماعی به واسطه حضور افرادی کاربلد و دلسوز در راس وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی و سازمان تامین اجتماعی به وجود آمده که خوشبختانه در جهت تغییر وضعیتی که طی 8 سال گذشته در این نهاد ایجاد شده در تلاش هستند.
 
وی افزود: واگذاری همه جانبه درمان به تامین اجتماعی موجب می شود تا از این امانت کارگران به خوبی محافظت شود و بخش درمان در اختیار افراد کارشناس، متخصص در این امر قرار گیرد که البته در این راستا همچنان به حمایت های دولت نیاز است.
 
رئیس اتحادیه سراسری زنان و کارگر کشور خاطرنشان کرد: هنگامی که اتحادیه کارگری در بیش از 27 سال پیش کار خود را آغاز کرد تنها دارای یک اتاق بود که از منابع مالی لازم نیز برخوردار بود اما هم اکنون با تلاش مسئولان این اتحادیه پس از 8 سال دوباره شاهد شکوفایی دوباره این نهاد در دولت تدبیر و امید خواهیم بود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.