طی پیامی؛

لاریجانی روز "بسیج کارگری" را تبریک گفت

رییس مجلس شورای اسلامی در پیامی به همایش «گرامیداشت هفته بسیج کارگری و ۱۴ هزار شهید کارگر» روز بسیج کارگری را تبریک گفت.

به گزارش حوزه پارلمان باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بسیج کارگری کشور،علی لاریجانی؛ رییس مجلس شورای اسلامی در پیامی به همایش «گرامیداشت هفته بسیج کارگری و ۱۴ هزار شهید کارگر» روز بسیج کارگری را تبریک گفت.  
 
متن بیانیه به شرح زیر است:  
 
بسم الله الرحمن الرحیم
 
یکی از میراث‌های ماندگار و پر افتخاری که حضرت امام خمینی (ره) به یادگار نهاد تشکیل (بسیج مستضعفین) است. بسیج شجره طیبه‌ای است که نهال آن به دست باغبان انقلاب غرس شد و در پهنه فراخ این سرزمین کهن ریشه دواند و آوند‌های آن از شیره جان و جاری شدن شهیدان پاکباز این مرز و بوم قوت یافت و سرانجام به درختی ستبر و تنومند مبدل گشت.  
 
 (بسیج) مدرسه (معرفت) و مکتب شعور و شیدایی است.‌‌ همان معرفتی که سرور و سالارشهیدان در روز عاشورا جلوه‌ای از آن را به جهانیان نشان داد و عالم آفرینش را به بهت و حیرت فرو برد.  
 
بسیجیان در آوردگاه جنگ و دوران پر فروغ دفاع مقدس نشان دادند که بندگان آخرت بین خدایند که هیچ امری جز معامله با حضرت حق – جل و علا- آن‌ها را راضی نمی‌کند. آنان متواضعانه و بی‌ادعا، خالصانه و بی‌نام و نشان عزیز‌ترین سرمایه وجودی خویش یعنی جان شیرین خود را بر کف نهادند و با معصومیتی وصف ناشدنی، به محضر دوست تقدیم نمودند.  
 
بی‌شک یکی از شاخه‌های پر برگ و بار بسیج، مجموعه‌ای است که به کارگران کشور پیوند خورده که همانا (بسیج کارگری) است. کارگران عزیز کشور مجموعه‌ای عظیم از مردان و زنانی هستند که با تلاش و سعی مثال زدنی خویش الگوهای برجسته‌ای از سخت کوشی را به نمایش گذاشتند و با دارا بودن ویژگی‌های ارزشمندی همچون قناعت، دینداری، ولایتمداری و صبر و شکیبایی به سندی پر افتخار برای ملت بزرگ ما مبدل گشته‌اند. تقدیم هزاران شهید از سوی جامعه کارگری ما درخشش ممتاز و خیره کننده این دلاورمردان و شیرزنان را به زیبا‌ترین شکل ممکن به رخ کشیده و نمایان ساخته است.  
 
اینجانب هفته کارگر را صمیمانه به جامعه شریف و تلاشگر کارگری کشورمان تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و روز نهم اردیبهشت ماه که برابر با سالروز تشکیل بسیج کارگری است را گرامی داشته و از دست اندرکاران برگزاری این همایش بزرگ بخاطر پاسداشت نام شهدای گرانقدر کارگری کمال تشکر را دارم.  
 
علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار