مدیرعامل باشگاه پرسپولیس:

کادر فنی پرسپولیس حفظ می‌شود / با هیچ فردی مشکل ندارم

رحیمی گفت: هدف ما حفظ کادر فنی فعلی باشگاه پرسپولیس است، من با هیچ فردی مشکل ندارم و مذاکرات‌مان برای موفقیت پرسپولیس ادامه خواهد داشت.

علیرضا رحیمی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تهران در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، افزود: خوشحالم که اعضای هیئت مدیره مرا به عنوان مدیرعامل انتخاب کردند و سعی من برای ارتقاء‌ باشگاه بزرگ پرسپولیس است، برای فصلی موفق برای تیم فوتبال پرسپولیس برنامه‌های خوبی خواهیم داشت و در ضمن از تجربیات علی پروین که یک برند بزرگ برای پرسپولیس است استفاده خواهیم کرد.
 
وی ادامه داد: امروز عصر در خصوص آینده و مشکلات مالی باشگاه پرسپولیس تصمیم گیری خواهیم کرد و هدف ما حفظ کادر فنی فعلی باشگاه پرسپولیس است، من با هیچ فردی مشکل ندارم و مذاکرات‌مان برای موفقیت پرسپولیس ادامه خواهد داشت.
 
رحیمی در مورد اعضای هیئت مدیره ورزشی نیستند تصریح کرد: در تمام کشورهای اروپایی نیز اعضای هیئت مدیره ورزشی نیستند بلکه ساختار و تفکراتشان اقتصادی است، از این رو این اعضای هیئت مدیره سعی دارند ساختار را طبق استانداردهای جهانی تغییر دهند.
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: تمام سعی و تلاش هیئت مدیره و بنده به عنوان مدیرعامل این است که با جذب اسپانسر قوی بدهی‌های باشگاه را تسویه کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۴ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۳
فقط مثل قضیه پازسال سپاهان نشه
آخرین اخبار