نخستین جلسه شورای اداری شهرستان شهریار در سال جاری برگزار شد

ضرورت تلاش مضاعف نهادهای شهرستان شهریار در جذب بودجه‌های تخصیصی

همت‌الله هادی‌زاده، فرماندار شهریار گفت: دستگاهها و ادارات فعال در این شهرستان نهایت تلاش خود را در جذب بودجه‌ها تخصیصی به کار گیرد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، همت‌الله هادی‌زاده، فرماندار شهریار در نخستین جلسه شورای اداری این شهرستان در سال جاری که در محل فرمانداری این منطقه و با حضور جمعی از مسئولان محلی و شهرستانی برگزار شد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مردم و شهروندان توقع کار و تلاش دارند و امید آن داریم پروژه‌های تعریف شده با همت مضاعف پیگیری شود و در این راستا دستگاهها و نهادهای فعال در سطح شهرستان شهریار نهایت تلاش خویش را در جذب بودجه‌های تخصیصی به کار گیرند.

وی در ادامه افزود: ستاد فرهنگی و اقتصادی تشکیل شده و دستگاهها و ارگان‌ها با حضور خود در ستاد مورد اشاره ایده‌ها نظرات و پیشنهادات خود را در حوزه مسئول ارائه نماید.

هادی‌زاده در ادامه با اشاره به مهاجرپذیری و کسرت جمعیتی شهرستان شهریار تصریح کرد: مشکلات و برخی نارسایی‌های موجود در این منطقه را می‌توان با تدبیر و نگاه ویژه و خاص و توام با تلاش و پشتکار رفع و دفع نمود و در این جهت ما فارغ از جریان‌های سیاسی از همیاری و نظرات کلیه افرادی که به نظام ولایت فقیه و سیاست‌های دولت پایبندند و صداقت تقوا و شایستگی را سرلوحه کار خویش قرار دهند حمایت می‌نمایم.

گفتنی است در پایان این جلسه، اما جمعه باغستان (حجت‌الاسلام والمسلمین سادات رسول) حجت الاسلام حیدری (مسئول امور مساجد شهریار) و مدیریت شهری باغستان گزارشی از اولویت‌ها و اقدامات اجرایی شده در مناطق مذکور را ارائه نمودند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار