اخبار استقلال

بازیکنانی که سرمربی استقلال آنها را می‌خواهد/بلاتکلیفی بازیکنان استقلال برای قرارداد

مسئولین تیم استقلال برای حفظ چند بازیکن در تیم با شرایط خاص روبرو هستند، اما حفظ 6 بازیکن در تیم کاملاً جدی است.

 به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، بازیکنانی که استقلالی‌ها خواستار حضور آنها و تمدید قراردادشان با تیم هستند، نفراتی هستند که در تیم ستاره نبودند، از بین این نفرات بیک ‌زاده، صادقی و حیدری ملی‌پوش هستند که بعید به نظر می‌رسد در استقلال بمانند زیرا آنها در جام جهانی همراه تیم ملی هستند و احتمال حضور در تیم‌های خارجی و یا عربی برای آنها وجود دارد، از طرفی دیگر نام حنیف عمران زاده، قاضی و نوری نیز به چشم می‌خورد، اما این نفرات برای استقلال مثمرثمر نبودند و جزو بازیکنانی شدند که تیم به آنها نیاز کامل داشته باشد.
 
شایان ذکر است، نوری و قاضی جزو نفراتی هستند که در ترکیب استقلال آماده نشان ندادند و حتی در مقطعی به مبلغ قرارداد آنها نیز انتقاد شد.
 
از طرفی عنوان شده است که بحث تیموریان نیز برای ماندن در تیم مطرح است، اما وی جزو نفرات گران قیمت تیم است.
 
** بلاتکلیفی بازیکنان استقلال برای قرارداد؛ هیچ مقامی پاسخگوی اعضای تیم نیست

 بحث حضور بازیکنان جدید و یا تمدید قرارداد قدیمی‌ها در استقلال به یک معضل بزرگ تبدیل شده است زیرا اعضای تیم استقلال در این خصوص وضعیت معینی ندارند و کاملا بلاتکلیف هستند.
 
 گفتنی است: بلاتکلیفی بازیکنان تیم استقلال در حالی است که آنها از سوی مسئولان تیم به باشگاه فرا  خوانده نشدند و حتی هیچ مقام مسئولی در باشگاه حضور ندارد که پاسخگوی وضعیت نهایی این بازیکنان باشد.
 
شایان ذکر است: بازیکنان استقلال اعلام کردند که هیچ مقامی در استقلال حضور ندارد که آنها با وی وارد گفتگو مذاکره شوند زیرا اعضای تیم استقلال، هنوز تکلیف مشخص ندارند و ماندنشان در تیم قطعی نیست.
 
از طرفی اعلام شده است، که برخی بازیکنان در نظر دارند در ابتدا پیشنهاد استقلال را بررسی کنند و پس از آن در خصوص تیم جدید خود تصمیم گیری کنند.
 
** آیا قلعه نویی پدیده‌ها را در استقلال سوزاند؟
 
چند بازیکن جوان تیم در حالی با استقلال قرار داد امضا کرده بودند که توقع حضور در ترکیب این تیم را داشتند اما این اتفاق هرگز در تیم استقلال رخ نداد.
 
 گفتنی است: اعضای تیم استقلال با شرایط خاص بازی ها را انجام دادند که این موضع عاملی شد که بحث پا به سن گذاشتن اعضای این تیم مطرح گشت و اینکه امیر قلعه نویی از جوانتر‌ها استفاده نمی‌کنند و پدیده‌ها را در استقلال سوزانده است.
 
 گفتنی است: بازیکنانی نظیر، خاموشی، باصفا، نعمت الهی، حسینی و قاسمی به همراه احسان پیرهادی با استقلال قرار داد دارند اما در ترکیب این تیم به میدان نرفتند و قلعه نویی حتی آنها را روی نیمکت استقلال قرار نداده است به همین دلیل از وی انتقاد شده است و برخی در تیم معتقدند که وی بی جهت جوانترها را جذب کرده اما حتی از آنها استفاده لازم را نبرده است.

انتهای پیام/
برچسب ها: استقلال ، قلعه نویی ، قاضی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
کامران
۲۳:۵۶ ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۳
سلام من فکرمیکنم بایدچندبازکین مهاجم به تیم اضافه بشه
تیم مابه دلیل نداشتن مهاجم خوب جام هاراازدست داد
Iran (Islamic Republic of)
کامران
۱۷:۳۳ ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۳
سلام من فکرمیکنم بایدچندبازکین مهاجم به تیم اضافه بشه
تیم مابه دلیل نداشتن مهاجم خوب جام هاراازدست داد
Iran (Islamic Republic of)
elnaz
۱۰:۴۵ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۳
کمتر بازیکن بگیرند ک همه تجربه کسب کنند ن این ک چند نفر حتی بازی هم نکرده باشن این طوری ب ضرر هر دوطرف بودجه و وقت هدر دادن اون بازیکن هست بعدم ضعیف میشن اگه ی مدت بازی نکنند
Iran (Islamic Republic of)
amir
۲۲:۱۹ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۳
ایمان باصفا ۶ بازی برای استقلال انجام داده و خاموشی نعمت الهی حسینی در مقابل الریان بازی کردند و بازی های زیادی روی نیمکت نشسته اند
آخرین اخبار