بندرعباس/

رونمایی از کتاب مجموعه مقالات همایش علمی و پژوهش خلیج فارس

کتاب مجموعه مقالات همایش علمی و پژوهش خلیج فارس همزمان با دهمین جشنواره ملی فرهنگی وهنری خلیج فارس در بندرعباس رونمایی می شود.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران بندرعباس دبیر دهمین همایش ملی علمی پژوهشی خلیج فارس و رییس مرکز گردشگری علمی فرهنگی دانشجویان گفت: این کتاب در دو جلد و شامل 52 مقاله برتر دهمین همایش علمی و پژوهشی خلیج فارس است.

بابک ارسیا افزود: 689 مقاله دردهمین همایش علمی و پژوهشی خلیج فارس ارائه شد که مقالات برتر آن در این کتاب جمع آوری شده است.

وی گفت: این مقالات در 5 محور، فرهنگ هنر و معماری خلیج فارس ، گردشگری خلیج فارس،ابعاد حقوق سیاسی و اجتماعی خلیج فارس ، تاریخ و باستان شناسی خلیج فارس و جغرافیا و محیط زیست ارائه می شود.

دبیر دهمین همایش ملی علمی پژوهشی خلیج فارس و رییس مرکز گردشگری علمی فرهنگی دانشجویان ، تحقق اهداف فرهنگي نظام جمهوری اسلامی ایران، شناساندن مزيت‌هاي فرهنگي و اجتماعي خليج فارس و كشف و شكوفاسازي خلاقيت دانشجويي از مهمترین دلایل برگزاری این همایش عنوان کرد.

این همایش با همکاری مركز گردشگري علمي- فرهنگي دانشجويان ايران وابسته به جهاد دانشگاهی در روزهای 9 و 10 اردیبهشت با حضور مقام های کشوری و پژوهشگران برجسته این حوزه در بندرعباس برگزار می شود./س
 
برچسب ها: رونمایی ، کتاب ، خلیج فارس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.