"موالی زاده" در مراسم تجلیل از زنان کارگر:

نگاه دولت تدبیر و امید به اشتغال زنان، اعتدالی است

معاون اجتماعی وزیر کار گفت: نگاه اشتغال به زنان در دولت تدبیر و امید نگاهی اعتدالی است، با توجه به استعدادهای زنان در رشته‌های مختلف بایستی از وجود آنان در رشته‌های مهم شغلی استفاده کنیم.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، "محمدرضا موالی‌زاده" دیروز در جمع تجلیل از زنان کارگر که در دفتر حزب اسلامی کار برگزار شد، گفت: برگزاری هفته کار لازم بوده ولی نباید وظایف ما نسبت به کارگر تنها در این هفته انجام شود.

وی با اشاره به اینکه نگاه اشتغال به زنان در دولت تدبیر و امید نگاهی اعتدالی است، تصریح کرد: با توجه به استعدادهای زنان در رشته‌های مختلف بایستی از وجود آنان در رشته‌های مهم شغلی استفاده کنیم.

موالی زاده با اشاره به نگاه اسلام به زن گفت: نگاه اسلام به زن به عنوان موجود درجه دو، جنس رتبه دوم نیست، بلکه نگاهی توام با تکریم، احترام و حقوق مساوی زنان و مردان است که این نظر در عرصه کار و آموزش از یکدیگر تفکیک‌ناپذیرند.

معاون اجتماعی وزارت کار بیان داشت: زنان استعدادهای خوبی را بروز داده و امروز ما شاهد زنان متخصص در رشته‌های مختلف هستیم، بهره هوشی آنان در جوامع بسیار بالا بوده، همچنین در المپیادها، رتبه‌های بالای تحصیلی حضور زنان بسیار پررنگ است.

موالی‌زاده با بیان اینکه نگاه به زن یک نگاه سمبلیک و تشریفاتی نیست، اظهار داشت: نگاه به این قشر بسیار نگاهی جدی و کاربردی است، ضمن اینکه زنان عنصر مهم در گرم نگه داشتن کانون خانواده هستند.

انتهای پیام/

برچسب ها: موالی ، زاده ، دیروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار