رودهن/

پیشرفت 50 درصدی مسکن مهر در پردیس

مدیرعامل سابق شرکت عمران شهر جدید پردیس گفت: متوسط پیشرفت پروژه‏ های مسکن مهر در پردیس 50 درصد است.

 سید مهدی هدایت در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: باید تا پایان امسال مشروط بر اینکه آب و برق واحدهای مسکونی تامین شود، در فازهای 11 و هشت بخشی از واحدها را تحویل مردم دهیم

وی ادامه داد: زمان ‏بندی توافق شده در هیئت مدیره شرکت عمران شهر جدید پردیس بر اساس ظرفیت‏های پروژه‏ ها بوده و مقرر شده است تا پروژه‏ های فاز 11 را از شهریور امسال تا شهریور سال 94 تحویل دهیم.

هدایت افزود: همچنین پروژه‏ های مسکن مهر فازهای هشت، پنج و 9 را از شهریور امسال تا انتهای سال 1394 مشروط به تامین آب و برق تحویل متقاضیان خواهیم داد.

مدیر عامل سابق شرکت عمران شهر جدید پردیس تصریح کرد: دو بخشی که در اختیار شرکت عمران شهر جدید پردیس بوده، شامل ساخت واحدها، آماده ‏سازی، محوطه ‏سازی و زیر بناها و رو بناها با تدابیر اندیشیده و منابع اعتباری تامین شده در موعد مقرر به سرانجام خواهد رسید.

وی ادامه داد: با توجه به حضور مجمع در هفته گذشته مقرر شد تا مباحث فضای سبز و مجموعه ‏های ورزشی اولویت ‏بندی شود و بتوانیم بخشی از این نیازمندی ‏های به‏حق مردم را با اولویت تامین کنیم.

هدایت تصریح کرد: در بخش صدور قراردادهای پیش ‏فروش در ارتباط با متقاضیانی که آورده خود را واریز کرده‏ اند، مقرر شده است تا پایان شهریور ماه تمام قرار دادها را صادر کنیم.

مدیر عامل سابق شرکت عمران شهر جدید پردیس افزود: در این خصوص، جلسات هفتگی با حضور کارگزاران و دست ‏اندرکاران این قرار دادها برگزار می‏ شود.

وی ادامه داد: در مورد زیر ساخت ‏های فاز 9 شهر جدید پردیس که از تعهدهای سال گذشته است، جلسات هفتگی با حضور مسئولان وزارت نیرو و رؤسای ادارات مستقر در پردیس برقرار می ‏شود تا واحدهای این فاز به متقاضیان تحویل داده شود/س.

برچسب ها: مسکن مهر ، پردیس ، پیشرفت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
باباخانی
۲۲:۳۰ ۱۲ خرداد ۱۳۹۳
یعنی امیدی هست امسال فاز 11چیزی تحویل بدن