قائمی: باید خود را با نوع تمرینات جدید وقف دهیم/به لیگ جهانی می‌رویم برای ارائه‌ی بهترین عملکرد

تیم ملی والیبال کشورمان برای حضور در مسابقات لیگ جهانی 2014 تمریناتش را در مجموعه‌ی ورزشی آزادی دنبال می‌کند.

فرهاد قائمی دریافت کننده‌ تیم ملی والیبال در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: خوشبختانه تمرینات به طور مستقیم دنبال می‌شود و وضعیت آمادگی بازیکنان روز به روز بهتر می‌شود. در طول این مدتی که تمرینات بدنسازی و تاکتیکی را انجام می‌دهیم هیچ‌گونه آسیب‌دیدگی شامل حال بازیکنان نشده است.

وی در پاسخ به این سؤال که تفاوت نحوه‌ تمرینات کنونی با زمان حضور ولاسکو تا چه حد است، گفت: هر مربی برای خود برنامه‌ تمرینی خاص و ویژه‌ای دارد که ما بازیکنان باید به سرعت و خیلی زود خود را با آن تغییرات وقف دهیم.

دریافت‌کننده‌ی قدرتی تیم ملی والیبال در ادامه‌ یادآور شد: هماهنگ شدن با ایده‌های مربی کار راحتی نیست، ما چند سال قبل هم که ولاسکو به تازگی سکان هدایت تیم ملی را بر عهده گرفته‌بود، تفاوت فاحش و زیادی را در نحوه‌ اجرای تمرینات لمس کردیم ولی به سرعت خود را با شرایط موجود هماهنگ کردیم، در حال حاضر انگیزه‌ تمامی بازیکنان برای گرفتن نتیجه‌ بسیار بالاست و به خاطر رسیدن به این هدف تمام تلاش خود را برای آسان کردن این سختی‌ها بکار خواهیم گرفت.

دریافت کننده قدرتی تیم ملی والیبال در خصوص وضعیت مسابقات لیگ جهانی سال جاری گفت: کارمان در مسابقات امسال نسبت به سال گذشته سخت‌تر است چون ما در گروه A با تیم‌های قدرتمند و صاحب ‌نامی هم گروه هستیم هیچ یک از این حریفان نسبت به تیم ایران ضعیف تر نیستند، پس برای کسب نتیجه خوب باید تلاش خود را مضاعف کنیم.

قائمی یادآور شد: والیبال ایران در رده بزرگسالان امسال چندین تورنمنت حساس و سنگین از جلسه لیگ جهانی، قهرمانی جهان و بازی‌های آسیایی را در پیش دارد با توجه به این مسأله مسئولان فدراسیون، اعضای کادر فنی و بازیکنان به منظور کسب بهترین نتیجه و حضور موفق در هریک از تورنمنت‌ها برنامه‌ریزی خاص و ویژه‌‌ای دارند.

وی پیش‌بینی مسابقات لیگ جهانی را سخت عنوان کرد و افزود: پیش‌بینی نتایج مسابقات لیگ جهانی کار قابل قبول و راحتی نیست چون ما امسال با شرایط متفاوت‌تری در لیگ‌ جهانی حاضر می‌شویم و همچنین حریفان هم با سال گذشته تفاوت‌های بسیار زیادی دارند ولی قاطعانه می‌گویم که ما می‌رویم برای ارائه بهترین عملکرد مقابل حریفان صاحب نام جهان.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
پیمان
۱۲:۱۰ ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۳
به امید سربلندی و کسب افتخارات مجدد و شادی مجدد مردم
آخرین اخبار