جام ملت‌های فوتسال آسیا - ویتنام

پیروزی قاطع ایران برابر چین/صعود تیم ملی به مرحله بعد

تیم ملی فوتسال ایران در دومین دیدار خود در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا مقابل چین به برتری رسید و به مرحله بعد صعود کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، تیم ملی فوتسال ایران در دومین دیدار خود در چارچوب سیزدهمین دوره رقابت‌های جام ملت‌های آسیا مقابل چین قرار گرفت که در پایان توانست با نتیجه پرگل 12 بر صفر به برتری رسید.








 
حسین طیبی  با3گل ،اصغر حسن‌زاده با3گل، وحید شفیعی و حمید احمدی 2گل، محمد شجری و فرهاد فخیم  دیگر گل‌های شاگردان خسوس را به ثمر رساندند.
 
تیم ملی ایران در اولین دیدار خود مقابل اندونزی نیز به برتری رسیده بود و در بازی پایانی مرحله گروهی باید به مصاف استرالیا برود.

پیش از این تیم ملی فوتسال چین 2 بر یک مغلوب استرالیا شده بود.

 همچنین در دیگر دیدار  این گروه، استرالیا 5 بر صفر اندونزی را مغلوب کرد تا به همراه ایران صعودش را به مرحله بعد قطعی کند.

آخرین دیدار تیم ملی فوتسال ایران در مرحله گروهی ساعت 13:30 روز یکشنبه 14 اردیبهشت مقابل استرالیا برگزار می‌کند.

و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، تیم ملی فوتسال ایران در دومین دیدار خود در چارچوب سیزدهمین دوره رقابت‌های جام ملت‌های آسیا مقابل چین قرار گرفت که در پایان توانست با نتیجه پرگل 12 بر صفر به برتری رسید.

حسین طیبی (3)، اصغر حسن‌زاده (3)، وحید شفیعی و حمید احمدی (2)، محمد شجری و فرهاد فخیم گل‌های شاگردان خسوس را به ثمر رساندند.

تمی ملی ایران در اولین دیدار خود مقابل اندونزی نیز به برتری رسیده بود و در بازی پایانی مرحله گروهی باید به مصاف استرالیا برود.

- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930212000652#sthash.zXjYdsCR.dpuf
برچسب ها: تیم ، ملی ، فوتسال ، چین ، ویتنام ، ایران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار