ستاد نانو کشور اعلام کرد

زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون مسابقه "فناوری نانو"

کلیه داوطلبان می‌توانند از امروز ۱۳ اردیبهشت ماه لغایت جمعه ۱۹ اردیبهشت ماه از طریق صفحه کاربری خود اقدام به دریافت کارت ورود به جلسه کنند.

به گزارش خبرنگار علمی باشگاه خبرنگاران، بر اساس اعلام دبیرخانه چهارمین مسابقه ملی فناوری نانو، کلیه داوطلبان می‌توانند از روز شنبه ۱۳ اردیبهشت ماه لغایت جمعه ۱۹ اردیبهشت ماه از طریق صفحه کاربری خود و یا با مراجعه به نهاد ترویجی که از طریق آن در مسابقه ثبت‌نام نموده‌اند، نسبت به دریافت کارت خود اقدام نمایند. 
 
چهارمین مسابقه ملی فناوری نانو روز جمعه ۱۹ اردیبهشت ماه ۱۳۹۳ به طور همزمان در ۳۴ حوزه آزمون در ۳۴ شهر از ۲۳ استان کشور برگزار خواهد شد. 
 
گفتنی است علاقه مندان می‌توانند با مراجعه به صفحه مسابقه بر روی پایگاه اینترنتی ستاد نانو‏، در خصوص چهارمین مسابقه ملی فناوری نانو‏، اطلاعات بیشتری کسب نمایند. 
 
داوطلبان می‌توانند تا روز برگزاری آزمون برای کسب اطلاعات بیشتر و رفع مشکلات خود با دبیرخانه مسابقه نانو و یا نهاد ترویجی که از طریق آن در مسابقه ثبت‌نام نموده‌اند تماس حاصل فرمایند. راه‌های ارتباط با دبیرخانه مسابقه از طریق شماره‌های ۰۹۱۹۰۴۲۴۲۰۵ و ۰۲۱۸۸۸۶۲۲۷۹ و ایمیل competition@nano. ir می‌باشد.


انتهای پیام/
برچسب ها: نانو ، مسابقه ، فناوری ، ثبت نام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار