حرمت قلعه‌نویی و دایی باید حفظ شود ،

حامیان مالی مناسبی برای استقلال آمده‌اند

امیررضا‌خادم نماینده وزیر ورزش در امر واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس گفت : کار مذاکره با چند حامی مالی با ارقام مناسب برای استقلال در جریان است و این موضوع این هفته قطعی خواهد شد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، امیررضا خادم در مورد آخرین وضع حامیان مالی استقلال گفت : مانند باشگاه پرسپولیس با دقت و حساسیت لازم در حال مذاکره با افراد و شرکتهایی که پیشنهادات مالی خود را برای استقلال مطرح کرده اند هستیم و تاکنون با برخی از انها به نتایج خوبی رسیده ایم که این هفته کار را تمام خواهیم کرد.

معاون وزیر ورزش و جوانان در مورد هیات مدیره استقلال و ترکیب اعضای آن گفت : همزمان با موضوع انتخاب حامی مالی برای باشگاه ، بحث هیات مدیره هم در حال بررسی است و بزودی بعد از تایید کمیته‌ای با حضور مسئولان وزارتخانه ، اسامی هیات مدیره جدید باشگاه استقلال اعلام خواهد شد .

خادم در پاسخ به این سوال که این روزها اسامی مختلفی برای ترکیب هیات مدیره آینده استقلال نظیر امیدوار رضایی ، واعظ آشتیانی ،غریب ، ساکت و فتح الله زاده از سوی رسانه ها مطرح میشود گفت : همه این افراد و گزینه‌های دیگری نیز مطرح هستند و انشاالله این هفته بعد از تایید نهایی به مردم و رسانه ها معرفی خواهند شد ولی همین جا تاکید میکنم وزارتخانه فقط در بحث هیات مدیره نظر دارد و انتخاب مدیر عامل بر عهده هیات مدیره جدید استقلال خواهد بود.

معاون وزیر ورزش و جوانان در مورد ماندن یا رفتن امیر قلعه نویی سرمربی استقلال گفت : هم در مورد دایی و هم قلعه نویی باید حرمت‌ها نگه داشته شود چرا که این مربیان بزرگ زحمات زیادی برای دو تیم پرسپولیس و استقلال کشیده اند و من شخصا مایلم هر دو کارشان را ادامه دهند. وی در مورد ادامه فعالیت قلعه نویی تاکید کرد : در این مورد وزارتخانه ورود نمی‌کند و تصمیم بر عهده هیات مدیره و مدیر عامل آینده استقلال خواهد بود .

خادم درباره قرارداد مالی سال آینده  انصاری با باشگاه استقلال که شنیده شده بخشی از ان را فتح الله زاده هزینه کرده است گفت : در این مورد انصاری با مدیر عامل استقلال قرارداد بسته است که با توجه به هزینه شدن مبالغی جلوتر از موعد قرارداد ، ما این موضوع را با انصاری در میان گذاشتیم و ایشان اعلام کردند من همواره از استقلال حمایت کرده ام و علاقمند این تیم هستم ولی ترجیح می دهم در ادامه با توجه به پیشنهادات حامیان مالی دیگر ، در کنار این تیم نباشم و قرارداد من مشکلی را برای استقلال و حامی مالی آینده این تیم ایجاد نخواهد کرد . خادم با تشکر از انصاری و هدایتی برای سرمایه گذاری در فوتبال گفت : قطعا این همراهی‌ها برای ورزش خوب بوده و من شخصا تشکر میکنم .

 
انتهای پیام/
 
 
برچسب ها: دایی ، استقلال ، هدایتی ، غریب ، واعظ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.