فايرفاكس 29 ؛

جديدترين نسخه مرورگر اينترنتي "ّFireFox" با زبان فارسي + دانلود

بيست و نهمين نسخه فارسي مرورگر اينترنتي فايرفاکس در ادامه آماده دريافت است.

به گزارش اورژانس IT باشگاه خبرنگاران،Mozilla Firefox محصولی از كمپانی Mozilla مرورگری امن، مطرح، قدرتمند و با امكانات فراوان و سرعت بالاست. این مرورگر محبوب را به خاطر كیفیت و كارایی بالایش هم ردیف سایر مرورگرهای مطرح دنیا مانند Internet Explorer و Opera و شاید بهتر از آنها در بعضی امكانات نسبت به شده است.


توانایی باز نمودن تمامی پنجره ها به صورت Tabbed Browsing تحت یك پنجره ی Firefox و توانایی جلوگیری از باز شدن پنجره های تبلیغاتی مزاحم به صورت Pop-up از جمله ویژگی های این مرورگر می باشد. امنیت بالا و جلوگیری از ورود Spyware ها و جاسوس ها به سیستم شما ویژگی برتر این نرم افزار است. مجهر به موتور قدرتمند جستجوی درونی می باشد و همچنین از سرعت بالا در دانلود فایل ها از اینترنت سود می برد، می تواند فایل های دانلود شده را دسته بندی نموده و خودش در پوشه ای خاص ذخیره نماید! محیط زیبا همراه با امكانات فراوان از قبیل تغییر در شكل ظاهر و اضافه یا حذف نمودن Toolbar ها كار با فونت های مختلف و درشت و ریز كردن صفحه همچنین مجهز بودن به Theme های گوناگون بر زیبایی و توانایی این مرورگر افزوده است. 


قابلیت های نرم افزار Mozilla Firefox:

واسط کاربری جدید و جذاب تر نسبت به قابل
سرعت بسیار بالا در بارگزاری صفحات وب
داراي قابليت ‏Tabbed Browsing (باز شدن تمام صفحات در يك صفحه)
امنيت بالا در محيط نا امن اينترنت
جلوگبري از خطرات احتمالي Spy-Ware ها و دزدان
جلوگيري از باز شدن صفحات تبليغاتي بي مورد(Popup bloker)
محافظت از پسوردها و رمز هاي عبور خصوصي و امنيتي
سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز

برای دانلود موزیلا فایرفاکس 29 فارسي روی تصویر زیر کلیک کنید


انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
جاوید
۲۱:۱۳ ۲۳ مرداد ۱۳۹۹
عالی
Iran (Islamic Republic of)
علي
۱۲:۵۰ ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۳
سلام و خسته نباشدبنده يه مشکلي پيدا کردم هر جا گشتم نتونستم واسه مشکلم جواب پيدا کنم به همين دليل جاي جز اين جا رو ندارم بگم پيدا کنم جواب سوالم رو من اينترنت adclدارم ولي تازگي ها ويندوزم رو عرض کرده ام ولي متسفانه وصل نميشم به اينترنت ه همش ارور769ميده تو رو.خدا جواب بديد
Iran (Islamic Republic of)
عارف
۲۳:۰۷ ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۳
سلام آیا کسی میدونه چجور میشه دانلود منیجر را رویه این موزیلا نصب کرد؟منظورم اینکه وقتی کلیک راست میکنم ایکونش باشه. ممنون میشم اگه کسی راهنمایم کنه.
آخرین اخبار