رئیس فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان؛

ما خواستار رئیس جمهوری هستیم که حامی مقاومت باشد

رئیس فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان در سخنانی گفت ما رئیس جمهوری می‌خواهیم که حامی مقاومت بوده و گزینه مقاومت باشد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه المنار:"محمد رعد" در جریان مراسم گرامیداشت "حسن فواد منصور" در شهرک انصار در بیروت گفت : ما خواهان رئیس جمهوری نیستیم که برای حفظ حاکمیتمان بر اساس قطب نمای بین المللی و منطقه‌ای به سازش دست بزند بلکه ما رئیس جمهوری می‌خواهیم که حامی مقاومت بوده و گزینه مقاومت باشد.

وی در ادامه با بیان اینکه گزینه مقاومت به تنهایی از حاکمیت ملی حفاظت کرده و از وطن دفاع می‌کند گفت : لبنان به وسیله مقاومت و از طریق هماهنگی با ارتش و آغوش ملت می‌تواند خود را از جنگلی که درندگان بر آن تسلط یافتند ، حفظ کند.

رئیس فراکسیون وفاداری به مقاومت در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه ما به رئیس جمهوری نیاز داریم که با گزینه ملت مقاوم بوده و توانایی حفاظت از حاکمیت ملی را داشته باشد گفت : رئیس جمهور جدید لبنان نباید به کشورهای نزدیک و دور وابسته باشد.

"محمد رعد" گفت : هرکسی که انتخاب رئیس جمهور جدید لبنان را به تعویق بیندازد ، طرحی خصمانه را در پیش گرفته و ریاست جمهوری تنها با وفاق و همبستگی ملت مقاوم و گزینه مقاومت انتخاب می‌شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: محمد ، رعد ، ایران ، حزب ، الله ، مقاومت ، ریاست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار