شهریان خبرداد: کارگروه شورای راهبردی زنان در وزارت ورزش و جوانان

معاون توسعه ورزش بانوان از تشکیل کارگروه شورای راهبردی زنان در وزارت ورزش وجوانان خبر دادو گفت:این شورا با مشارکت بانوان عضو هیات علمی دانشگاه ها،زنان پیشکسوت وخبرگان دارای تجربیات عملی تشکیل خواهدشد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، رباب شهریان اظهار داشت : ویژگی مدیریت سازمان های بزرگ و پیچیده ما را برآن می دارد برای  دستیابی به اهداف و پیشرفت در زمینه های مختلف ورزشی از روش های مختلف برای ایجاد تعامل با نهادهای مختلف مدنی بهره برداری کنیم .

معاون توسعه ورزش بانوان  ادامه داد : توجه به سیاست ها والزامات فرهنگی کلان،  ضرورت نظارت و ارزیابی شاخص های پیشرفت و توسعه ، مناسب با عرف جامعه و هنجارهای پذیرفته شده با هدف الگودهی برای زنان مسلمان در حوزه ورزش ، بستری را ایجاد کرد تا جلب آراء ونظرات دانش آموختگان علم و مدیریت ورزش متخصصان و خبرگان و پیشکسوتان مورد توجه ویژه قرار گیرد .

 وی توضیح داد: به این ترتیب  کار گروه شورای راهبردی زنان در وزارت ورزش و جوانان با مشارکت بانوان عضو هیات علمی دانشگاه ها و دارای سابقه علمی زنان و پیشکسوت و خبرگان دارای تجربیات علمی و برند کار شناسی در روز یک شنبه 21 اردیبهشت در حوزه معاونت امور ورزش بانوان تشکیل خواهد شد .

 رباب شهریان در خصوص وظایف این شورا اظهار داشت :این شورا با شرح خدمات عمومی چون تدوین برنامه های عملیاتی ، الزامات اجرایی مرتبط با کارگروه در سه دوره زمانی کوتاه مدت ، میان مدت ، بلند مدت،  شناسایی تدوین ساز وکارهای قانونی اجرایی برنامه های تنظیم شده ، شناسایی اولویتهای مطالعاتی مرتبط با کارگروه و شرح خدمات اختصاصی مانند تدوین نقشه راه توسعه ورزش بانوان ، تدوین طرح جامع ساماندهی ورزش بانوان ، شناسایی چالش ها و مسائل موجود ورزش بانوان کشور ، تدوین و بازنگری دستورالعمل های نظام نامه ها و شیوه نامه های مرتبط با ورزش بانوان و تطبیق سیاستهای کلان با برنامه به تشخیص این معاونت و اعضای کارگروه فعالیت خواهد کرد .

وی تاکید کرد : این کارگروه با الزامات منطبق بر مصوبات و خروجی کارگروه ها با تکالیف قانونی و اسناد بالا دستی و برنامه راهبردی وزارت ورزش و جوانان که درحال تدوین است تشکیل می شود  .
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار