طبیب‌زاده در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

شورای نگهبان اجازه تکرار وقایع مجلس ششم را نمی‌دهد

عضو جبهه پایداری گفت: تا زمانی که شورای نگهبان در کشور است اجازه نمی‌دهد وقایع مجلس ششم تکرار شود.

"زهره طبیب‌زاده" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اظهارات اخیر یکی از اصلاح طلبان مبنی بر اینکه "در صورت رد صلاحیت شدن در انتخابات مجلس آینده موضع گیری خواهیم کرد"، اظهار داشت: تاریخچه مجلس ششم اصلاح‌طلبان روند این جریان را نشان می‌دهد، نقشی که نمایندگان این مجلس با تحصن از درون نظام بخشی از حاکمیت را علیه بخش دیگر می‌شوراند.   
 
وی ادامه داد: با سابقه‌ای که برخی از این نمایندگان در مجلس ششم از عملکرد خود گذاشتند، این اطمینان را دارند تا زمانی که شورای نگهبان حافظ قانون اساسی است، نخواهد گذاشت فتنه گرانی مشابه برخی نمایندگان مجلس ششم وارد مجلس شورای اسلامی آینده شوند.   
 
عضو جبهه پایداری اینگونه اظهارات اصلاح طلبان را فضاسازی و پیشگیری برای دوسال آینده انتخابات ارزیابی کرد و افزود: با توجه به تغییر فضای دولت، این جریان احساس می‌کند فضا برای حضورشان در دو سال آینده مجلس فراهم شده است.   
 
این نماینده مجلس اضافه کرد: اصلاح‌طلبان باید بدانند شورای نگهبان همواره بر اصول خود که‌‌ همان دفاع از حریم نظام و انقلاب است، همچنان استوار می‌ماند و اجازه نخواهد داد کسانی که اکنون در راس معاونت دولت به نوعی با فتنه ۸۸ درگیر بوده‌اند راه به مجلس شورای اسلامی ببرند.   
 
طبیب‌زاده خاطرنشان کرد: ممکن است دولت از وجود برخی حامیان فتنه و مدافعان این جریان استفاده کند، اما آن‌ها آرزوی حضور در مجلس دهم را باید به گور ببرند، چرا که تا زمانی که شورای نگهبان در کشور است اجازه نمی‌دهد وقایع مجلس ششم تکرار شود.   
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار