ایلام/رییس جمهور:

شتاب در روند توسعه ایلام با بهره گیری از فرصت ها

رییس جمهوری اسلامی ایران در بدو ورود به ایلام ابراز امیدواری کرد که سفر به این استان سرآغازی برای توسعه و تحول شود و روند توسعه استان ایلام با بهره گیری از فرصت ها شتاب گیرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ایلام؛  دکتر ˈحسن روحانی امروز پس از ورود به ایلام در فرودگاه شهدای ایلام گفت: بسیار خوشحالم که این فرصت بدست آمد تا امروز در جمع مردم غیور و سرافراز استان ایلام که در طول تاریخ گذشته مدافع خوبی از مرزهای این سرزمین بویژه هشت سال دفاع مقدس بودند، حضور یابم.
وی ادامه داد: مردم ایلام دلاورانی هستند که برای یک لحظه سرزمین و دیار خود را ترک نکردند و در مقابل تهاجم ددمنشانه دشمنان این آب و خاک ایستادگی و دشمن را وادار به عقب نشینی کردند.
روحانی اضافه کرد: در این سفر علاوه بر این که در جریان مسایل و مشکلات مردم از زبان نخبگان و مسوولان استان قرار خواهم گرفت برنامه های توسعه ای استان در حوزه کشاورزی، صنعت و طرحهایی دولت که امسال یا در آینده مورد بهره برداری قرار گرفته در نشست شورای اداری بررسی می شوند.
روحانی ابراز امیدواری کرد این سفر منشا خیر و سرآغازی برای توسعه و تحول استان باشد و مردم این دیار شاهد تحولات مثبت در زندگی آینده باشند.
رییس جمهوری اسلامی ایران امروز چهارشنبه در چهارمین سفر استانی خود وارد ایلام شد.
دیدار با عموم مردم، منتخبان، شرکت در همایش توسعه و سرمایه گذاری ، نشست شورای اداری ایلام و نشست با خبرنگاران از برنامه های سفر دکتر روحانی به ایلام است.
پیش از این رییس جمهوری به همراه شماری از اعضای دولت تدبیر و امید به استان های مرزی خوزستان، هرمزگان و سیستان و بلوچستان سفر کرده است.
 
 
 انتهای پیام/ب

 

برچسب ها: توسعه ، ایلام ، روحانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.