اصفهان/

برگزاری مراسم اعتکاف در 34 مسجد دارالمومنین کاشان

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کاشان از برگزاری آیین معنوی و نورانی اعتکاف در 34 مسجد از شهر و روستاهاي این شهرستان خبر داد.

حجت‌الاسلام سید عبدالصاحب حسینی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کاشان در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان در کاشان گفت: 12 مسجد از اين تعداد در شهر کاشان و 22 مسجد در شهرها و روستاهاي تابعه است.
وی افزود: مراسم معنوي اعتكاف علاوه بر این مساجد در آستان مقدس سلطان علي بن امام محمدباقر(ع) در مشهد اردهال، دانشگاه كاشان و دانشگاه علوم پزشكي كاشان نيز برگزار می شود.
به گفته وی، حضور و اعتکاف بيش از 4 هزار نفر از خواهران و برادران در مساجد اين شهرستان کاشان پیش بینی می شود.
رئیس اداره تبليغات اسلامي كاشان آخرين مهلت ثبت نام اعتکاف شهروندان کاشانی را روز پنج شنبه 18 ارديبهشت یادآورشد و گفت: خواهران ساعت 9 تا 12 هر روز مي توانند با مراجعه به اداره تبليغات اسلامي کاشان نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.
حجت‌الاسلام حسینی در ادامه اعتکاف را جبهه معنوي دانست و گفت: اعتکاف اثرات سازنده و مثبتی با تحولات اخلاقی و انقلاب روحی در معتکفین دارد.
وی با تاکید بر اینکه اعتکاف شروع سبک زندگي اسلامي است افزود:هر کس قصد اعتکاف دارد اما به هر دليلي نمي تواند معتکف شود مي تواند ايام البيض را روزه گرفته و با عبادت ام داوود خود را در ثواب و اجر معتکفین همراه کند تا از رحمت و عنایت بیکران الهی بهره مند شود.


انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.