چقدر هزینه صحبت کردن بکنیم؟

تعرفه نرخ جدید مکالمات "تلفن ثابت" + جدول

معاون سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی گفت: شرکت مخابرات ایران مجاز است در 5 استان تهران، البرز، قم، مرکزی و زنجان که طرح هم کدسازی را انجام داده، صورتحساب مشترکان را با نرخ های جدید محاسبه کند.

به گزارش گروه بازار باشگاه خبرنگاران، حسن رضوانی در مورد اجرای مصوبه 183 کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات مبنی بر تغییر نرخ مکالمات تلفن ثابت و همراه اظهار داشت: هم اکنون این مصوبه در بخش تلفن همراه انجام شده و شرکت ارتباطات سیار با حذف جابجایی و خذف تفاوت مکالمات شب و روز، نرخ های جدید را برای مشترکان تلفن همراه براساس این مصوبه اعمال کرده است.
 
وی گفت: در بخش تلفن ثابت نیز تغییر نرخ های تماس مشترکان منوط به اجرا کردن طرح حذف کدهای بین شهری و یکسان سازی کد مخابراتی هر استان است که در این زمینه شرکت مخابرات ایران پس از اجرای این مصوبه در هر استان مجاز است تعرفه تماس مشترکان را تغییر دهد.
 
معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی افزود: در راستای اجرای این مصوبه، کدهای تلفنی استان زنجان به یک کد تغییر یافت و مخابرات مجاز است که صورتحساب های دوره جدید مشترکان این استان را از تاریخ هم کدسازی، براساس تعرفه های جدید محاسبه کند.
 
وی با بیان اینکه پیش از این مخابرات طرح یکسان سازی را در استانهای قم، مرکزی، تهران و البرز اجرایی کرده بود که این طرح در مقطعی متوقف شده بود، ادامه داد: براساس مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات مخابرات ملزم است که تا شهریورماه تمامی استانهای کشور را هم کد کند.
 
 کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات سقف تعرفه مکالمات تلفن ثابت را به ازای هر دقیقه مکالمه ثابت به ثابت داخل استانی 30 ریال، هر دقیقه مکالمات ثابت به ثابت بین استانی 330 ریال، هر دقیقه مکالمات تلفن ثابت به همراه شرکت ارتباطات سیار 625 ریال و هر دقیقه مکالمه تلفن ثابت به سیار اپراتورهای تلفن همراه 625 ریال تعیین کرده است.
 
براساس این مصوبه نرخ مکالمات تلفن ثابت برای استان هایی که طرح یکسان سازی کد در سطح استان در آن اجرا نشده در مکالمات ثابت به ثابت شهری، ثابت به ثابت بین شهری و ثابت به همراه در سطح هر استان 51.03 ریال به ازای هر پالس است.کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات در این مصوبه مبلغ آبونمان ماهیانه خطوط تلفن ثابت را بر مبنای منطقه و شهر مشترکان و نیز میزان کارکرد ماهیانه آنها تعیین کرده است.
 
جدول آبونمان ماهیانه هر خط تلفن ثابت




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
گروه تحقیقاتی متافکر
۱۲:۳۷ ۰۵ مرداد ۱۳۹۶
مطالب خوب و مفیدی بود ممنون.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۹ ۰۴ آبان ۱۳۹۵
شما می تونید از اینترنت و شبکه های اجتماعی برای کم کردن هزینه هاتون استفاده کنیدو محدودیت حذف کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۴ ۰۵ تير ۱۳۹۵
خسته نیاشی پهلوان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۰ ۰۴ تير ۱۳۹۵
.بنده در شهری دور از شهر خودم کار میکنم تنها ارتباطم و دلخوشیم با خانواده از طریق تلفن هست آخه من الان با افزایش هزینه تلفن چطوری اینهمه را پرداخت کنم که برای خودمم هم درآمدی بمونه همه میگن فقط پول بده هزینه ها به تومانه درآمد ما به ریال . کسی نیست به فکر معیشت ما باشه ؟ خواهش میکنم به فکر مشترکین هم باشین.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۵ ۰۳ تير ۱۳۹۵
خسته نباشید همینو کم داشتیم ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۸ ۰۲ تير ۱۳۹۵
سلام، خواهر من تو شهرستان زندگی میکنه و تنها راه ارتباطیش با ما و مادرم خط تلفن ثابت هستش، قبل از این ما ماهی تا ۶۰ تومن پول تلفن میدادیم! بعد از این چه قد خواهد شد؟!! تو این شرایط رکود مملکت ما اینکار چه لزومی داشت؟!!
آخرین اخبار