استاندار تهران:

تجمعات باید در جهارچوب قانون برپا شود

سیدحسین هاشمی گفت: ما با برپایی تجمعات مخالفتی ندارد ولی باید برپایی این تجمعات از مسیر قانونی و در چهارچوب قانون صورت گیرد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، سیدحسین هاشمی، استاندارتهران امروز در نشست فرمانداران استان تهران با اشاره به رد تقاضای تجمع کنندگان افزود: استانداری با برپایی تجمعات هیچ‌گونه مخالفتی ندارد چرا که برپایی این تجمعات جزء اعتقادات مذهبی ما است ولی ما انتظار داریم هر تشکل صنفی، مذهبی و سیاسی مسیرقانونی و چهارچوب قانون را در اجرای این روند اعمال کند.

استاندار تهران با اشاره به پیامکی مبنی بر اینکه یک سال است تقاضای تجمع داده‌ایم، اظهار داشت: تقاضاکنندگان برپایی تجمع مدعی هستند که یک سال است برای برپایی تجمع تقاضا داده‌اند، درصورتی که ما تقاضایی از این تجمع‌کنندگان دریافت نکرده‌ایم و طبق قانون باید فرد مورد نظر تقاضا کند و مشخص نماید که مسئول تجمع کیست، سخنران کیست، کجا می‌خواهند تجمع کنند.

هاشمی اظهار داشت: ابتدا فرمانداری تهران سپس معاونت سیاسی استانداری اعلام کردند که وزارت کشور برای برپایی تجمع مجوز نمی‌دهد، درحالی که وزارت کشور و استانداری مخالف برپایی تجمع نیستند ولی باید این تجمعات از مسیر قانونی طی شود.

*انتصاب‌ها تا نیمه‌ی دوم خرداد صورت گیرد

استاندار تهران تاکید کرد: انتصاب‌ها در فرمانداری و بخش‌داری تا نیمه‌ی دوم خرداد حتما باید انجام شود.

وی با اشاره به مسئله‌ کمبود آب تصریح کرد: اگر شهروندان تهرانی در مصرف آب صرفه جویی کنند، با مشکل کمبود آب مواجه نخواهیم شد.

استاندار تهران تاکید کرد‌: شهروندان تهرانی باید صرفه جویی 20 درصدی آب را دستور کار خود قرار دهند.

انتهای پیام/

برچسب ها: تقاضا ، تجمع ، چهارچوب ، قانون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.