شماره 56؛

بهترین و کاربردی‌ترین نرم افزار‌ها در هفته‌ای که گذشت + دانلود ۱۳۹۳/۰۲/۲۶

از این بسته می‌توانيد بهترين و کاربردی‌ترین نرم‌افزارهای اين هفته دريچه را دانلود کنيد؛ نرم افزارهایی که به انتخاب شما کاربران محترم جمع آوری شده است.

به گزارش خبرنگار دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ بسته هفتگی جمعه‌ها شما را با بهترین و کاربردی‌ترین نرم افزارها آشنا می‌کند. نرم افزارهای کاربردی برای گوشی‌های همراه سیستم عامل اندروید و IOS گرفته تا رایانه که در هفته گذشته جزو پرکلیک‌ترین‌های صفحه دریچه در یک هفته گذشته بود.

 



 

بهینه ساز قدرتمند Wise Care 365؛

با چند کلیک ساده کارایی و سرعت رایانه خود را به اوج برسانید + دانلود نرم افزار

بعد از نصب نرم افزار و بازی در مسیرهای مختلفی هم چون رجیستری فایل‌ها و پوشه‌های متعددی ایجاد می‌شوند که بعد از حذف این نرم افزارها و بازی‌ها فایل‌های ایجاد شده حذف نمی‌شوند و هر بار پس از بارگذاری سیستم عامل این فایل‌ها نیز در عمل پردازش شرکت می‌کنند. این عمل باعث کاهش سرعت سیستم عامل می‌شود. اما نرم افزار Wise Care 365 به شما این قابلیت را می‌دهد تا فقط با چند کلیک اقدام به حذف فایل‌های اضافی موجود در رجیستری ویندوز کنید.

 

 


 

یک ابزار همه کاره برای رایانه شما؛

پاک سازی و بهینه سازی ویندوز با CCleaner + دانلود

نرم افزار CCleaner فایل‌های اضافی و بیهوده سیستم را از Internet Explorer و Windows Explorer و بخش‌های دیگر سیستم شناسائی و پاک می‌کند. این نرم افزار می‌تواند بسیاری از دیگر برنامه‌های نصب شده بر روی سیستم را شناسایی کرده و آثار مخربی را که در نتیجه کار کردن با این گونه نرم افزارها به وجود می‌آید را از بین ببرد. CCleaner برخلاف سایر نرم افزارها در پاک کردن برنامه‌هایی مانند Opera, Firefox, Microsoft Office, Nero, Alcohol 120% toolbar Google toolbar, Download accelerator, Multimedia Player از شما می‌خواهد که دقیقاً مشخص کنید که به دنبال پاک کردن کدام دسته از فایل‌ها و اطلاعات هستید، تا باعث نشود اطلاعات شما از دست رود.

 

 


 

WinZip Pro برای رایانه و اندروید؛

قدیمی‌ترین و مطمئن‌ترین نرم افزار فشرده سازی فایل‌ها + دانلود

کمتر کسی را می‌توان پیدا کرد که سر و کارش با رایانه باشد ولی نرم افزار WinZip Pro برایش آشنا نباشد، WinZip Pro نام نرم افزاری قدیمی و قدرتمند برای فشرده سازی فایل‌هاست که بین کاربران، محبوبیت خاصی دارد و کاربران زیادی هر بار بعد نصب ویندوز این برنامه را نصب می‌کنند. امروزه برای سهولت در دانلود نرم افزار، بازی و... آنها را فشرده می‌کنند و به همین جهت نیاز به نرم افزاری است که از فایل‌های فشرده شده پشتیبانی کند، WinZip Pro از تمامی فرمت‌های فشرده و همچنین (TAR, gzip, UUencode, BinHex, MIME, ARJ, LZH, ARC) پشتیبانی می‌کند و رقیب اصلی و جدی نرم افزار WinRAR است.

 

 


 

درایورهای ویندوز رایانه خود را به روز رسانی کنید + دانلود نرم افزار

حتما می دانید که سخت افزاهای رایانه مانند گرافیک، کارت صدا، مودم و ... دارای درایورهای نصبی برای هماهنگی با ویندوز و سایر اجزای رایانه هستند. داریورهای قدیمی ممکن است، عملکرد و کارایی رایانه را به شدت تحت تاثیر قرار دهند و منجر به کاهش سرعت رایانه و یا آسیب دیدن سخت افزار آن شوند. این نرم افزار Driver Booster PRO توسط شرکت IObit's طراحی شده است و از بهترین تکنولوژی برای بررسی و شناسایی درایورهای قدیمی استفاده می کند. برای به روز رسانی داریورها کافی است برنامه را اجرا کنید و برروی اسکن کلیک کنید تا برنامه در مدت کوتاهی درایورهایی که نیاز به، به روز رسانی دارند را به شما معرفی کنید و در صورتی که شما خواهان به روز رسانی درایورهای مورد نظر باشید، می توانید به آسانی نسخه های به روز رسانی شده را دریافت کنید.
 

 


 

از خاموش شدن ناگهانی رایانه جلوگیری کنید + دانلود نرم افزار

این نرم افزار Don't Sleep یک برنامه کم حجم و ساده برای جلوگیری از به خواب رفتن و خاموش شدن رایانه است، حتما برای شما هم پیش آمده است که گاهی رایانه تان به صورت ناگهانی خاموش یا ریستارت شود، برای مقابله با این مشکل بهترین راهکار نرم افزار معرفی شده است که می تواند بستری را فراهم کند که فعالیت های جاری رایانه شما به صورت غیر منظره غیر فعال نشود. برنامه علاوه بر این که از خاموش شدن رایانه جلوگیری می کند می تواند از خاموش شدن مانیتور هم جلوگیری کند. از ویژگی های اصلی نرم افزار می توان به مواردی چون: پشتیبانی از اکثر سیستم عامل ها، رابط کاربری ساده، امکان زمان بندی فعالیت ها و ... اشاره کرد.
 

 


 

رایانه خود را به صورت همزمان با 68 آنتی ویروس اسکن کنید + دانلود

آنتی ویروس های مختلفی برای رایانه وجود دارد، اما اکثر آن ها دارای حجم بالایی هستند و فضای رم را اشغال می کنند. این نرم افزار herdProtect کم حجم به شما کمک می کند تا به صورت آنلاین وضعیت فایل ها و برنامه های موجود در رایانه خود را بررسی کنید، برنامه برای اسکن وضعیت وجود ویروس ها و بد افزارها از 68 موتور جستجو ویروس استفاده می کند که اکثر آنتی ویروس های محبوب و رایج در لیست این نرم افزار گنجانده شده اند.
 

 


 

با حذف برنامه‌های جاسوسی، امنیت رایانه خود را تضمین کنید + دانلود نرم افزار

یکی از رایج ترین روش های سرقت اطلاعات افراد از رایانه ها، برنامه های جاسوسی هستند. اکثر نرم افزارهای جاسوسی به صورت رایگان و در ظاهر بسیار کاربردی به نظر می رسند، اما در اصل وظیفه اصلی آن ها جمع آوری اطلاعات حیاتی و شخصی افراد است. با استفاده از این نرم افزار SUPERAntiSpyware قدرتمند می توانید برنامه های مخرب و جاسوسی را تشخیص دهید، همچنین پس از شناسایی می تواند آن ها را به صورت کامل از روی ویندوز و ریجستری پاک سازی کند.
 

 


 

برای رایانه و اندروید؛

"كتاب الكترونيک" خوان‌ها كليک كنند + دانلود نرم افزار

شاید برایتان جالب باشد بدانید که فرمت پی. دی. اف به چه معناست؟ فرمت PDF توسط شرکت Adobe طراحی شده و مخفف Portable Document Format است، به معنای فرمت سند قابل انتقال. امروزه بیشتر مقالات و کتاب‌های الکترونیک از این فرمت رایج استفاده می‌کنند. برای مطالعه کتاب‌های الکترونیک نرم افزارهای متعددی وجود دارد اما نرم افزار Foxit Reader برای رایانه و Foxit Mobile برای گوشی‌ها و تبلت‌های اندرویدی امکانات زیادی را در اختیار شما قرار می‌دهد تا بتوانید فایل موردنظرتان را باز کرده، مشاهده و ویرایش کنید. این برنامه امکاناتی همچون زوم بر روی نوشته ها، جستجوی کلمات خاص، گرفتن پرینت از متن، تنظیمات مربوط به نمایش و... را در اختیار شما قرار می‌دهد

 

 


 

Chrome Remote Desktop؛

در هر کجا که هستید با گوشی به رایانه متصل شوید + دانلود نرم افزار

با نصب برنامه Chrome Remote Desktop بر روی گوشی و یا تبلت اندرویدیتان می‌توانید با ضریب امنیتی بالا و البته مطمئن، رایانه خود را در هر کجا که باشید کنترل کنید. کار با این نرم افزار بسیار ساده بوده و برای اتصال از طریق گوشی یا تبلت به رایانه می‌توانید از بستر اینترنت یا شبکه بی سیم استفاده کنید و با وارد کردن آدرس آی پی به رایانه متصل شوید و کارهایی که  قرار بود با نشستن پای رایانه بگذرانید می‌توانید به راحتی با گوشی یا تبلت خود انجام دهید.

 


 

 
برای اندروید، IOS، سیمبین، جاوا

با Google Maps دیگر هیچ وقت گم نمی‌شوید + دانلود

بدون شک Google Maps یکی از بهترین و کاربردی‌ترین نرم افزارهایی است که برای نمایش نقشه‌های ماهواره‌ای گوگل به کار می‌رود. با این برنامه می‌توانید از طریق اتصال به اینترنت و یا GPS موقعیت مکانی خود را در سریع‌ترین زمان ممکن پیدا کنید. یا با وارد کردن مبدا و مقصد در برنامه می‌توانید کوتاه‌ترین راه را برای رسیدن به مقصد توسط برنامه دریافت کنید.

 

 


 

ویژه اندرویدی ها؛

با قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران آشنا شوید + دانلود

از این به بعد می توانید به جای حمل کتاب قانون اساسی به صورت فیزیکی، آن را به صورت مجازی و در درون تلفن همراه خود داشته باشید، با استفاده از اپلیکیشن "قانون اساسی" می توانید در هر زمان به قانون اساسی کشور دسترسی داشته باشید و به آسانی در آن موضوع های مورد نظر خود را پیدا کنید. در نرم افزار معرفی شده، اصول 177 گانه قانون اساسی به ترتیب برای شما جمع آوری شده است.
 
 

 


 

 
ویژه اندرویدی‌ها؛

"فرهنگ نام" نرم‌افزاری جامع برای انتخاب نام فرزندان + دانلود

انتخاب نام نیکو و مناسب برای فرزندان یکی از دغدغه های اساسی والدین است، نرم افزار "فرهنگ نام" با دارا بودن بیش از 6 هزار نام ایرانی، خارجی و همچنین قدیمی و باستانی می تواند به شما در انتخاب نام فرزندانتان کمک کند. در این نرم افزار دسته بندی ها و بخش های مختلفی همچون نام های ایرانی، کردی، آذری، گیلکی، خارجی و مذهبی گنجانده شده است. در ضمن برنامه علاوه بر معرفی نام های متنوع می تواند شما را با پیشینه و مفهوم هر یک از اسم ها آشنا کند.
 
 

 


 

ویژه اندرویدی ها؛

اینترنت تلفن همراه خود را با سایر دستگاه ها به اشتراك بگذاريد + دانلود

شاید برای شما هم باور کردنی نباشد که بتوان اینترنت تلفن همراه را با سایر دستگاه ها به اشتراک گذاشت، ولی این نرم افزار PdaNet+ می تواند اینترنت تلفن همراه شما را با سایر گوشی ها یا رایانه ها به اشتراک بگذارد، برای اشتراک گذاری اینترنت می توان از بسترهای بلوتوث، شبکه بی سیم و کابل ارتباطی (usb) استفاده کرد. در حال حاضر نرم افزار شامل بخش های PdaNet و FoxFi می شود که هر یک از آن ها می توانند اینترنت تلفن همراه را به اشتراک بگذارند، در واقع می توان گفت این برنامه گوشی شما را به یک مودم اینترنت با انواع پورت های ارتباطی تبدیل می کند.
 
 

 


 

برای اندروید؛

تلفن همراه خود را به یک پیانو حرفه ای تبدیل کنید + دانلود نرم افزار

برای نواختن پیانو نیاز به خرید پیانوهای گران قیمت نیست، با استفاده از این نرم افزار Magic Piano می توانید تلفن همراه هوشمند خود را به یک پیانو جادویی و فوق العاده جالب تبدیل کنید. مطمئن باشید که برنامه معرفی شده بهترین نرم افزار پیانو برای سیستم عامل اندروید است و می توان با استفاده از آن تمامی آهنگ های مورد نظر در سبک های پاپ، راک، کلاسیک و ... را نواخت. کافی است که انگشتان خود را بر روی صفحه نمایش به حرکت در بیاورید تا برنامه شروع به نواختن موسیقی کند، البته می توانید اپلیکیشن را نسبت به خواسته های خود شخصی سازی کنید تا آثار هنری بهتری خلق شود.
 

 


 
ویژه اندرویدی ها؛

صدای تلفن همراهتان را به صورت سفارشی مدیریت کنید + دانلود نرم افزار

این نرم افزار Smart Volume Control ویژه مدیریت یکپارچه و شخصی سازی میزان صدا در بخش های مختلف تلفن همراه است، که می توانید نسبت به خواسته های خود برای قسمت های مختلف چندین پروفایل اختصاصی تعیین کنید. با استفاده از نرم افزار معرفی شده می توانید صدای بخش های تقویم، رویدادها، مکان یابی، هدفون، تماس، اعلان ها، پیامک ها، دریافت بلوتوث، وضعیت شبکه بی سیم و ... را مدیریت و شخصی سازی کنید. حتی می توانید برنامه را به گونه ای برنامه ریزی کنید که به صورت خودکار در هنگام شب صدای تلفن همراه را قطع کند و در صبح به حالت عادی باز گردد. از ویژگی های اصلی نرم افزار می توان به مواردی چون: پشتیبانی از 13 زبان زنده ی دنیا، افزایش حجم و کیفیت صدای خروجی تلفن همراه، امکان تغییر آهنگ آغازین گوشی و ... اشاره کرد.
 

 


 

ویژه اندرویدی ها؛

این نرم افزار اسکناس های تقلبی را تشخیص می دهد + دانلود

حتما برای شما هم پیش آمده است که از کسی پولی دریافت کنید و در موقع خرج کردن به مشکل بر خورده باشید و یا برای خرید دستگاه های تست پول هزینه های بالایی پرداخت کرده باشید. حال می توانید به جای خرید دستگاه تست پول، تلفن همراه خود را با نصب یک اپلیکیشن ساده به دستگاه تست اسکناس تبدیل کنید. تمامی رنگ های موجود در نرم افزار آزمایش شده است تا بهره برداری مطلوب تری را ارائه دهد و شما با شرایط مختلفی بتوانید از تقلبی بودن پول خود اطلاع پیدا کنید.
 
 

 


 

مطلالعه برای همه ، همه جا و همه وقت؛

هرگونه کتابی را که خواستید بر روی موبایل و یا تبلت خود داشته باشید + دانلود

فیدیبو سامانه دانلود قانونی کتاب‌های الکترونیک  با شعار مطلالعه  برای همه ، همه جا و همه وقت است ، که نسخه آی‌پد این اپلیکیشن به‌روز شده است و  تغییرات بسیار خوبی در آن ایجاد شده است.
 

 


 

دنیا از لنز شما؛

با لنزور تصاویر محبوبتان را به اشتراک بگذارید + دانلود

بدون شک عكاسی از ظریف‌ترین و زیباترین جلوه‌های هنری قرن اخیر است. عكس حافظ جذاب‌ترین خاطره‌ها و بهترین نمایشگر لحظات تلخ و شیرین ماست، لحظاتی که گاه دیگر تکرار ناپذیرند. عكاسی كه روزگاری حرفه‌ای سخت و دشوار به شمار می‌رفت، اما امروزه به لطف تلفن‌های همراه هوشمند و تبلت‌ها همه ما به نوعی عکاس شده‌ایم. من و شما بارها در برابر دوربین عكاسی قرار گرفته‌ایم و به دفعات به ثبت لحظات خوش پرداخته‌ایم و از دیدن عكس‌های دوستان و تصاویر دلپذیر طبیعت، خاطرات لذت بخش گذشته را در دل زنده ساخته‌ایم.

 


 

 




گردآوری از: سالار واعظی

 • دریچه فناوری اطلاعات مجله خبری

 
 • همراه وبگردی ٢٠:٣٠ باشید
 

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
MOHSEN
۱۱:۳۷ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۳
ممنون از سایت خوبتون
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۶:۱۷ ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۳
خسته نباشید
Iran (Islamic Republic of)
بابا
۲۲:۲۲ ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۳
خسته نباشید
Iran (Islamic Republic of)
رازانی
۲۲:۰۸ ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۳
بسیارممنون ومتشکرم ازشماعزیزانی که این سایت عالی وبسیارسودمندرامدیریت می نمایید.
Iran (Islamic Republic of)
sajjad
۱۳:۲۱ ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۳
عالی بودن
:ِD