این نرم افزار Driver Booster PRO به شما کمک می کند تا به آسانی درایورهایی که نیاز به، به روز رسانی دارند را شناسایی و به جدیدترین نسخه آپدیت کنید.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ حتما می دانید که سخت افزاهای رایانه مانند گرافیک، کارت صدا، مودم و ... دارای درایورهای نصبی برای هماهنگی با ویندوز و سایر اجزای رایانه هستند. داریورهای قدیمی ممکن است، عملکرد و کارایی رایانه را به شدت تحت تاثیر قرار دهند و منجر به کاهش سرعت رایانه و یا آسیب دیدن سخت افزار آن شوند. این نرم افزار Driver Booster PRO توسط شرکت IObit's طراحی شده است و از بهترین تکنولوژی برای بررسی و شناسایی درایورهای قدیمی استفاده می کند. برای به روز رسانی داریورها کافی است برنامه را اجرا کنید و برروی اسکن کلیک کنید تا برنامه در مدت کوتاهی درایورهایی که نیاز به، به روز رسانی دارند را به شما معرفی کنید و در صورتی که شما خواهان به روز رسانی درایورهای مورد نظر باشید، می توانید به آسانی نسخه های به روز رسانی شده را دریافت کنید. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: معرفی نسخه های سازگار با سخت افزار، سرعت بالا در دریافت درایورها، رابط کاربری ساده و ... اشاره کرد.




ورژن: 1.4
حجم نرم افزار: 16.2 مگابایت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۱ ۲۱ فروردين ۱۳۹۸
خوب بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۴ ۲۷ خرداد ۱۳۹۶
عسل بابا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۴ ۲۷ خرداد ۱۳۹۶
عسل بابا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۶ ۱۱ خرداد ۱۳۹۵
سلام،خسته نباشید بسیار خوب عالی،فقط سئوالی داشتم اینکه:آیانرم افزاری هست که برنامه های غیره اصلی ویندوز که خودمون ب جهت استفاده شخصی نصب کردیم مثل پلیرها،مسنجرهاو...رو اسکن کنه و اگرنسخه بروزی باشه ازشون به مااطلاع بده؟
ممنون
Germany
ناشناس
۱۸:۳۹ ۱۰ شهريور ۱۳۹۴
خیلی خوب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۹ ۱۲ آذر ۱۳۹۳
خوب بود
آخرین اخبار