با استفاده از این نرم افزار Don't Sleep دیگر لازم نیست نگران خاموش شدن یا ریستارت شدن رایانه تان باشید، زیرا برنامه معرفی شده از خاموش شدن یا ریستارت شدن ناگهانی رایانه جلوگیری می کند.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ این نرم افزار Don't Sleep یک برنامه کم حجم و ساده برای جلوگیری از به خواب رفتن و خاموش شدن رایانه است، حتما برای شما هم پیش آمده است که گاهی رایانه تان به صورت ناگهانی خاموش یا ریستارت شود، برای مقابله با این مشکل بهترین راهکار نرم افزار معرفی شده است که می تواند بستری را فراهم کند که فعالیت های جاری رایانه شما به صورت غیر منظره غیر فعال نشود. برنامه علاوه بر این که از خاموش شدن رایانه جلوگیری می کند می تواند از خاموش شدن مانیتور هم جلوگیری کند. از ویژگی های اصلی نرم افزار می توان به مواردی چون: پشتیبانی از اکثر سیستم عامل ها، رابط کاربری ساده، امکان زمان بندی فعالیت ها و ... اشاره کرد.



نسخه 32 بیتی

ورژن:
حجم نرم افزار: 50 کیلوبایت

نسخه 64 بیتی

ورژن:
حجم نرم افزار: 100 کیلوبایت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
متین
۱۱:۱۱ ۰۷ اسفند ۱۳۹۵
لطفا کمکم کنید سریع, من سیستمم خود به خود بعد چند دقیقه log out میکنه خودش, اینو باز میزارم فرقی نداره, این چجوری فعال میشه?
Iran (Islamic Republic of)
الینا
۱۸:۲۶ ۱۸ مرداد ۱۳۹۴
چطوری باید این برنامه رو فعال کنم ازش استفاده کنم لطفا سریعتر جواب بدید
Iran (Islamic Republic of)
asia32
۱۵:۱۶ ۲۶ آبان ۱۳۹۳
این نیاز به برنامه نداره که در کنترل پنل قسمت پاور تایم 10 دقیقه رو نامحدود میزاریم راحت
Iran (Islamic Republic of)
aria
۱۶:۴۶ ۲۵ آبان ۱۳۹۳
یه وقتایی خاموش شدن بخاطر ویروسی شدن کامپیوتره.. ب نظر من نیازی ب این برنامه نیست چون از طریق تنظیمات خوده ویندوز میتونیم از خاموش شدن هم سیستم وهم مانیتور جلوگیری کنیم!
Germany
امین
۰۷:۱۰ ۲۱ مهر ۱۳۹۳
وقتی کامپیوتر خاموش میشه ممکنه مشکل سخت افزاری باشه مثلا داغ شدن cpu به علل مختلف .اگه از این نرم افزار استفاده کنیم کامپیوترمون اسیب میبینه. این است نظر من
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۱ ۲۵ آبان ۱۳۹۳
بله منم میخواستم همین رو بگم . وقتی خاموش میشه باید خاموش میشده
Iran (Islamic Republic of)
فرخ
۲۰:۰۵ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۳
عالی است متشکرم