«شاه لیر» به خانه هنرمندان ایران می آید

نمایش «شاه لیر» با دراماتورژی و کارگردانی "ملودی آرام نیا" از 29 اردیبهشت در تالار انتظامی خانه هنرمندان ایران به روی صحنه می‌رود.

به گزارش حوزه تجسمی باشگاه خبرنگاران؛ نمایش «شاه لیر» با دراماتورژی وکارگردانی ملودی آرام نیا از 29 اردیبهشت در تالار انتظامی خانه هنرمندان ایران به روی صحنه می رود.

این نمایش برداشتی آزاد از اثر جاودانه شکسپیر است و ملودی آرام نیا با تأکید بر حرکات فیزیکی و گسترش آن ها در اجرا به سراغ این متن کلاسیک و درخشان رفته است. امیرحسین دوانی طراحی صحنه ،آنکیدو دارش طراحی صدا،سوسن آرام نیا طراحی لباس و علیرضا حبیبی طراحی نور این اجرا را انجام داده اند. همچنین  مصطفی شب خوان، پرستو ریحانی، امیرجنانی، میترا ضیایی کیا ، سروش کریمی نژاد و مریم باقری نسامی بازیگران شاه لیر هستند.

به گفته ی آرش فصیح تهیه کننده این نمایش، تمامی مراحل بازبینی و هماهنگی انجام شده است و این نمایش اجراهای خود را از 29 اردیبهشت در تالار انتظامی آغاز می کند.علاقه مندان به دیدن «شاه لیر» می توانند برای تهیه بلیط اینترنتی به سایت http://www.tiwall.com  و برای تهیه بلیط حضوری به گیشه تالار انتظامی خانه هنرمندان ایران مراجعه کنند.


انتهای پیام/ اس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار