کدام باشگاه برای برانکو 3.5 میلیارد تومان هزینه می‌کند؟!

برانکو ایوانکوویچ برای حضور در ایران دستمزدی بالغ بر 3.5 میلیارد تومان مطالبه خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، نام برانکو ایوانکوویچ که چندی پیش در اطراف باشگاه پرسپولیس شنیده می شد منتفی شد.
 
درهمان زمان بود که در تماسی با برانکو، وی به یکی از دوستانش از مذاکره با باشگاهی قطری بر سر مبلغی 800 هزار یورویی سخن گفت.

با گذشت چند روز، پرسپولیسی‌ها دیگر از تب و تاب تغییر مربی افتادند، اما بحث حضور برانکو درایران هنوز بر سر زبانها است. آخرین بار نام او از تبریز وباشگاه تراکتورسازی شنیده شد، اما سوال این است که کدام باشگاه می‌تواند حدود 3.5 میلیارد تومان را فقط برای جذب مربی هزینه کند.

انتهای پیام/
برچسب ها: مذاکره ، برانکو ، قطر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ali diyanati
۰۰:۴۴ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۳
امير قلعه نوعي در راه بازگشت به تراکتور

روز گذشته در تماس با يکي از نزديکان اميرقلعه نوعي از علاقه او براي بازگشت به تراکتور مطلع شديم.اميرقلعه نوعي عنوان کرده:با توجه به اينکه هنوز تکليف هيئت مديره باشگاه استقلال مشخص نشده،وضعيت او نيز مبهم است و تا زمانيکه چيزي مشخص نشود،نميتواند به فکر جذب بازيکنان موردنظرش باشد.او همچنين در مورد تيم سابق خود،تراکتورسازي نيز گفت:من براي تراکتورسازي برنامه اي چند ساله داشتم و اگر باشگاه مايل باشد حاضر به همکاري مجدد هستم.شايد در گذشته مسائلي باعث به وجود آمدن مشکلات با هيئت مديره شده بود اما هنوز دين من به مردم شريف تبريز کامل نشده است.اين خبر در حالي است که از قلعه نوعي به عنوان يکي از گزينه هاي تيم تازه ليگ برتري پديده مشهد نيز ياد ميشود.
این هم لینک های دیگری از این خبر:
http://1page.ir/VQC811NA
http://azarfootbal.ir/post/287
آخرین اخبار