افتتاح پایانه جدید فرودگاه سائوپائولو برای جام جهانی

گزارش هاي منتشر شده حاکي است روز يکشنبه در آستانه برگزاري رقابت هاي جام جهاني فوتبال در برزيل، يک پايانه جديد در فرودگاه سائوپائولو - يکي از شلوغ ترين فرودگاه هاي آمريکاي لاتين - افتتاح شد.

به گزارش گروه ورشی باشگاه خبرنگاران روزنامه گلوبو گزارش داد پايانه جديد در گاروليوس - که از ماه فوريه 2012 در دست ساخت بود - در آستانه فرا رسيدن ضرب الاجل تعيين شده از سوي فيفا افتتاح شد.

بر اساس اين گزارش، اين پايانه هنوز به طور کامل عملياتي نشده است اما مي تواند در زمان برگزاري رقابت هاي جام جهاني ورود مسافران خارجي را به اين فرودگاه تسهيل کند.

يک پرواز لوفت هانزا نخستين پروازي بود که صبح روز يکشنبه وارد اين پايانه شد . اين در حالي است که 12 پرواز ديگر نيز قرار است روز يکشنبه وارد اين پايانه شوند.

بازسازي فرودگاههاي برزيل و افزودن تأسيساتي جديد به آنها از موضوعات مهم براي سازماندهندگان رقابت هاي جام جهاني در برزيل بوده است.

به گزارش خبرگزاري فرانسه از ريو دو ژانيرو، پيش بيني مي شود حدود 600 هزار گردشگر خارجي به منظور تماشاي رقابت هاي جام جهاني فوتبال وارد برزيل شوند. اين رقم علاوه بر حدود سه ميليون شهروند برزيلي است که در داخل اين کشور براي تماشاي بازي ها از نزديک آماده مي شوند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار