ساری /

بهره‌برداری سایت تولید بتن آماده آمل

سایت تولید بتن آماده سازمان عمران شهرداری آمل با حضور شهردار و رئیس شورای شهر آمل به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری ، مدیرعامل سازمان عمران شهرداری آمل در مراسم افتتاحیه بزرگترین سایت تولید بتن آماده واقع در هفت کیلومتری کارخانه آسفالت سازمان عمران شهرداری آمل اظهار کرد: برای راه‌اندازی این سایت حدود یک میلیارد و 500 میلیون تومان هزینه شده است.

وی با بیان اینکه سایت تولید بتن آماده به منظور تامین تولید مصالح مرغوب بتنی و ارزان برای سازه‌های بتنی شهروندان راه‌اندازی شده است، افزود: این سازمان در سال گذشته حدود 200 پروژه در بخش‌های مختلف با سازمان شهرداری همکاری داشته است.

علی‌اکبر حسنی بیان داشت: این پروژه‌ها در بخش جدول‌کاری، پل‌سازی، زیرسازی و ترمیم و بازسازی جوب‌های سطح شهر بوده است.

وی از خرید سه دستگاه کامیون از محل پرداخت عوارض شهری شهروندان از سوی این سازمان خبر داد و گفت: این سه دستگاه به ارزش هشت میلیارد و 35 میلیون و 710 هزار ریال خریداری شده است.

عضو کمیسیون فنی عمرانی شورای اسلامی شهر آمل نیز در این مراسم با بیان اینکه تاکنون سازمان عمران در عرصه کارهای عمرانی و توسعه شهری گام‌های موثری در شهر برداشته است، یادآور شد: این سازمان با راه‌اندازی این سایت در بخش ساخت‌و سازهای عمرانی شهروندان تاثیرگذار خواهند بود.

اسدالله تورنگ گفت: با توجه به این دو نکته می‌توان جلوی ساخت‌و سازهای غیراستاندارد را گرفت تا در مواقع حوادث طبیعی شاهد خسارت‌های جبران‌ناپذیر در شهر نباشیم./ش/ن

برچسب ها: بهره برداری ، بتن ، آماده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.