اندروید، رایانه، جاوا، ویندوزفون و ios؛

بسته نرم افزاری ویژه مراسم "اعتکاف" + دانلود

مراسم اعتکاف از فردا در سراسر کشور آغاز می شود، به همین منظور در دریچه تعدادی نرم افزار مذهبی و مرتبط با این روز را برای شما کاربران آماده کرده ایم.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ هر سال مراسم اعتکاف طی روز های 13، 14 و 15 ماه رجب برگزار می شود، فردا هم 13 رجب و مصادف با آغاز مراسم پر فیض اعتکاف است، در تحریریه دریچه برای شما کاربران تعدادی نرم افزار مذهبی و مرتبط با این روز را آماده کرده ایم.



نرم افزار "اعتکاف" برای اندروید
این نرم افزار ویژه و مراسم "اعتکاف تهیه شده است و در آن مطالبی چون: مفهوم اعتکاف، اعمال خاصه ماه رجب، سخن بزرگان در مورد عمل پسندیده اعتکاف، ذکر روز و ذکرشمار  می شود.

 



قابل اجرا در اندروید 2 و بالاتر
حجم نرم افزار: 733 کیلوبایت


ذکر - قرآن کریم کامل به همراه قرائت و ترجمه برای رایانه
نرم افزار Zekr در بین نرم افزارهای مشابه خود از امکانات فراوانی برخوردار است که می توان از بین این امکانات به تلاوت قرآن با صوتی دلنشین و همچنین تفسیر و ترجمه قرآن نام برد که این امکانات و همچنین محیط ساده ولی جذاب آن سبب شده است تا این نرم افزار به راحتی برای همه افراد از جمله مردم عادی و همچنین پژوهشگران قرآن قابل استفاده باشد. این نرم افزار که برای اولین بار در سال 2005 ارائه شد اکنون به تکاملی فوق العاده دست یافته است.





حجم نرم افزار: 8.1 مگابایت


نرم افزار قرآن كريم به همراه قرائت برای ios
قرآن کریم کتاب آسمانی ما مسلمانان است و ما سعی می کنیم آن را همیشه به همراه خود داشته باشیم. در گزارش های قبلی نرم افزار قرآن کریم برای سیستم عامل های اندروید، ویندوزفون و ... معرفی شد که در این گزارش قصد معرفی نسخه ios قرآن کریم را داریم. برنامه تمامی 114 سوره نورانی قرآن را به صورت کامل در درون خود گنجانده است و دارای فونت های زیبایی برای نمایش آیات قرآن است و می تواند ترجمه آیات قرآن را به چندین زبان زنده دنیا ارائه دهد. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: امکان نشانه گذاری بر روی آیات، قابلیت جستجو در میان آیات و سوره ها، امکان سفارشی سازی برنامه از لحاظ فونت و ... اشاره کرد. اگر علاقه دارید قرائت صوتی تمامی سوره های قرآن را به نرم افزار اضافه کنید می توانید پس از نصب برنامه آن ها را به صورت آنلاین دانلود کنید.

 




قابل اجرا در ios 4.3 و بالاتر
حجم نرم افزار: 32.1 مگابایت


نرم افزار "قرآن كريم" براي ويندوز فون
نرم افزار "قرآن كريم" براي سيستم عامل ويندوزفون طراحي شده كه داشتن قدرت جستجو، ترجه به بيش از 30 زبان دنيا و فونت زيباي عربي از ويژگي هاي آن است.
 


 


 نرم افزار قرآن كريم به همراه صوت 6 قاري بزرگ برای اندروید
قران مجید با صدای 6 قاری بزرگ به همراه متن عربی و ترجمه آن به 15 زبان دنیا از جمله زبان های: انگلیسی,ترکی,ژاپنی,لهستانی,فرانسه,اسپانیایی و.... را مي توانيد بر روي گوشي اندرويدي خود نصب كنيد.


اين نرم افزار دارای جستجوی بسیار پیشرفته هم هست که به راحتی با وارد کردن قسمتی از یک آیه؛ سوره و صفحه آن را نشان می دهد. همچنين نرم افزار دارای چند خط عربی و قابلیت تعویض تم به همراه امکانات دیگر است.

براي دانلود نرم افزار قرآن کریم مخصوص اندروید اينجا را كليك كنيد.



 منتخب ادعیه امام زمان (عج) برای گوشی های اندروید
این برنامه شامل دعای عهد، زیارت آل یاسین، دعای فرج، دعای سلامتی امام زمان (عج) و صلوات ضراب اصفهانی می باشد. شما با مراجعه به هر ادعیه، متن عربی همراه با اعراب کامل و همچنین ترجمه کاملا فارسی دسترسی پیدا می کنید. ویژگی خوب این برنامه، داشتن صوت با صدای دلنشین استاد موسوی برای ادعیه ها می باشد. ضمناً امکان بزرگنمایی متن ادعیه ها وجود دارد.


قابل اجرا بر روی اندروید 2 به بالا


نرم افزار قرآن نور برای گوشی های جاوا
در این نرم افزار که برای جاوا طراحی شده است امکاناتی چون جستجو در قرآن، ترجمه و تفسیر، علامت گذاری متن و.. گنجانده شده است. 

قرآن نور با گوشی های لمسی هماهنگی دارد و اکثر گوشی های جاوا را پشتیبانی می کند.


این نرم افزار توسط مرکز تحقیقات علوم اسلامی تولید و منتشر شده است.



نرم افزار زیارت عاشورا برای اندروید، آیفون و جاوا
زیارت عاشورا برای تمامی عاشقان و دوستاران امام حسین علیه السلام آشنایی قدیمی است و شما می توانید در این ماه با قرائت آن از فضایل بیشتری برخوار دار شوید.

 


اندروید

قابل اجرا در اندروید 2.1 و بالاتر
حجم نرم افزار: 2.8 مگابایت

جاوا


فرمت نرم افزار: jar
حجم نرم افزار: 2.6 مگابایت

آیفون

حجم نرم افزار: 6.3 مگابایت



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.