محمد زندی‌فر خبرنگار باشگاه خبرنگاران در نخستین جشنواره هلال ورسانه رتبه سوم بخش رسانه های تصویری تلویزیونی را از آن خود کرد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، درنخستین جشنواره هلال و رسانه در بخش رسانه‌های تصویری تلویزیونی عاطفه میرسیدی خبرنگار واحد مرکز خبر وندا حسینی خبرنگار شبکه خبر رتبه های اول و دوم را به خود اختصاص دادند ودراین جشنواره محمد زندی فر رتبه سوم این بخش را کسب کرد.









شرکت ‌کنندگان دراین جشنواره در 4 گروه مکتوب، تصویری، دیداری و شنیداری در استان 342 اثر از سراسر کشور به دبیرخانه ارسال کردند که درنهایت 73 اثر موفق به راهیابی به بخش پایانی جشنواره شدند که 30 اثر مربوط به بخش مکتوب اعم از گزارش، خبر، مصاحبه، یادداشت ومقاله، 27 اثر مربوط به بخش تصویری، 11 اثر مربوط به قالب دیداری و شنیداری و 5 داستان به بخش داستانی  جشنواره ارسال شد که از برگزیدگان هر بخش تقدیر به عمل آمد.



همچنین در ضمن برگزاری اختتامیه جشنواره هلال ورسانه، اختتامیه جشنواره بین المللی پوستر هلال نیز برگزار شد.

این جشنواره باشعار آلام بشری و کرامت انسانی و در راستای اهداف جمعیت هلال احمر از اواخر اسفند ماه 92 کار خود را با فراخوان آغاز کرد و عموم هنرمندان و علاقمندان می‌توانستند آثار خود را با موضوع کرامت انسانی و صلح و فعالیت‌های هلال احمر ارسال کنند که درنهایت 910 اثر به دبیرخانه جشنواره از داخل و 30 کشور ارسال شد.

در روند برگزاری این جشنواره به مدت 3 روز از 20 فروردین محل گالری صلح جمعیت هلال احمر ورکشاب پوستر صلح برگزار شد.
در بخش جشنواره پوستر هلال نیز هنرمندان وبا اثرات برگزیده‌ خود معرفی شدند.

همچنین برای نخستین بار به خبرنگارانی که در دوره های آموزش‌های امدادی جمعیت شرکت کرده بودند درجه‌های امدادی اعطا شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: ارسال ، داستان ، شعار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ندا
۱۰:۳۵ ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۳
بابا این خبرنگارا هم که همش دارن برگزیده میشن،افرین زندی
آخرین اخبار