بجنورد/

تیم مذاکره کننده ی ایرانی با تمام قوا از حق مسلم ملت ایران دفاع کنند.

امام جمعه بجنورد گفت: تیم مذاکره کننده مواظب باشد یک قدم به جلو رفتن در بخشی موجب عقب رفتن در دیگر بخش های کشور نشود که اگر تسلط بیگانگان را بر ای کشور به ارمغان بیاورد دیگر جبران ناپذیر است .


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بجنورد، حجت الاسلام والمسلمین یعقوبی در خطبه های عبادی-سیاسی نماز جمعه ی بجنورد با اشاره به توصیه مقام معظم رهبری به تیم مذاکره کننده ایران مبنی بر به کار بردن توان و ابتکار و گره نزدن تحریم ها به مذاکرات گفت : ما مذاکره نمیکنیم که تحریم ها برداشته شود.

خطیب جمعه بجنورد از تیم مذاکره کننده هسته ای ایران خواست تا متن نهایی توافقنامه با کشورهای گروه 1+5 را با دقت بیشتری تنظیم کنند و مواظب باشند موردی که منجر به ذلت و باج دهی ملت ایران می شود را امضا نکنند.

وی افزود: ما برای استیفای حق مسلم هسته ای خود مذاکره می کنیم بنابراین نباید آن چنان روی پیوند بین مذاکرات هسته ای و رفع تحریم ها اصرار کنیم.

حجت الاسلام و السلمین یعقوبی همچنین بالارفتن روحیه معنوی را از دستاور دهای اعتکاف عنوان کرد و افزود : امسال در استان 10 هزار و 277 نفر در مراسم معنوی اعتکاف شرکت کردند که حضور جوانان بسیار پررنگ بود .

امام جمعه بجنورد ریشه اساسی تربیت را تربیت اعتقادی اعلام کرد وگفت:شناساندن صفات خداوند به فرزندان اساس تربیت اعتقادی است که والدین باید با جدیت این موضوع را در برنامه تربیت خود قرار دهند./ب

برچسب ها: مذاکره ، حق ، هسته ای
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.