نشست رسانه ای نمایش هملت برگزار می شود

نشست رسانه ای نمایش "هملت" کار آرش دادگر شنبه 27 اردیبهشت برگزار می شود.

به گزارش حوزه تئاتر باشگاه خبرنگاران ؛ عوامل و دست اندرکاران نمایش "هملت" به کارگردانی و طراحی آرش دادگر ، روز شنبه 27 اردیبهشت ساعت 11 در نشست رسانه ای با خبرنگاران تئاتر شرکت کرده و ضمن اعلام برنامه های پیش رو به سوالات آنان پاسخ می دهند.

نمایش هملت که برنده سه جایزه اصلی بخش بین الملل از سی و دومین جشنواره تئاتر فجر شده ، از روز 30 اردیبهشت در سالن استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر اجرای عمومی خود را آغاز می کند.

در این نمایش شبنم فرشاد جو، خسرو شهراز، مهران امام بخش، وحید راد، امین طباطبایی، عمار عاشوری ، محمد رضا علی اکبری ، بهروز کاظمی ، حسام منظور و ساناز نجفی ، اسمعیل صالحی و مهراب رستمی ایفای نقش می کنند.

نمایش "هملت" که برداشتی آزاد از نمایشنامه هملت اثر جاودانه ویلیام شکسپیر است توسط شهرام احمدزاده نوشته شده و طراحی صحنه آن را آرش دادگر انجام داده است. طراحی لباس نیز بر عهده الهام شعبانی است. سارا اسکندری طراح گریم و نرگس صفری طراح پوستر و بروشور نمایش هستند.

در گروه کارگردانی این نمایش مهراب رستمی و مرضیه برزی به عنوان دستیاران کارگردان ، احمد رشیدی به عنوان مدیر تولید ، فائزه دائمی ، علی ضیائی و حامد مقدسی همکاری دارند. روابط عمومی زهرا شایان فر و تبلیغات مجازی پریسا فلاح زاده هستند.

سایت های www.tamashakhaneh.ir , www.theatrnet.com , www.tiwall.com برای پیشخرید بلیط های این نمایش فعال هستند و علاقه مندان می توانند با مراجعه به سایت های یاد شده نسبت به پیشخرید بلیط های اجرا اقدام کنند.


انتهای پیام/

برچسب ها: رسانه ، نمایش ، هملت ، دادگر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار