ساری /

آسانتر شدن شرایط حضور قدرتمند تجار مازندران در بازارهای بین‌المللی

،رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران در نشست مشترک با رایزنان بازرگانی جمهوری اسلامی ایران درکشورهای آذربایجان،قزاقستان و الجزایر با حضور تجار و بازرگانان استان همراه بود،راهکارهای توسعه صادرات مازندران به این کشورها را مورد بررسی قرار دادند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری 

محمدپور عمران با تاکید بر حل برخی از مسائل و مشکلاتی که حضور تجار و بازرگانان استان را در بازار این کشورها با محدودیت و چالش مواجهه می‌سازد، تصریح کرد:باید با تسهیل‌سازی مناسب حضور پایدار، گسترده و قدرتمند تجار و بازرگانان مازندران را در این کشورها فراهم کرد.

رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت مازندران گفت:توجه به تجارت مدرن و اجتناب ازتجارت سنتی،توجه به اهمیت بسته‌بندی مناسب وبرند کالاهای صادراتی دراین کشورها،توجه به صادرات فنی مهندسی،همکاری در زمینه‌های گردشگری و تبادل توریسم از مهم‌ترین مباحث این نشست بود.

محمدپور گفت:تبادل هیئت‌های تجاری و شرکت در نمایشگاه‌های بین‌المللی، همکاری بیشتر سفارتخانه‌ها و رایزنان بازرگانی با تجار و بازرگانان و ایجاد پایگاه دانشی در کشورهای هدف برای بهره‌مندی تجار و بازرگانان ایران دیگر موارد مهمی بود که در نشست مشترک با رایزنان بازرگانی ایران در کشورهای آذربایجان، قزاقستان و الجزایر مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی کشش و تمایل بازار این کشورها را به کالاهای حلال به ویژه کالاهای ایرانی را مناسب دانست و صادرکنندگان استان را به حضور مستمر در این بازارها و نمایشگاه‌های این کشورها فرا خواند.

انتهای پیام ////س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.