رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس خبر داد

ضرورت برنامه‌ریزی پیرامون "طرح سنجش و پذیرش دانشجو در مقطع دکتری"

با توجه به گستردگی و اثر گذاری طرح سنجش و پذیرش دانشجو در مقطع دکتری برآنیم تا یک جلسه کامل کاری با مسئولین وزارت علوم و تحقیقات و وزارت بهداشت و درمان در این خصوص داشته باشیم.

دکتر زاهدی رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به گستردگی و اثر گذاری طرح سنجش و پذیرش دانشجو در مقطع دکتری و کارشناسی ارشد بر آن شدیم تا یک جلسه مفصل کاری با حضور معاونین ذیربط 2 وزارت خانه علوم و تحقیقات و بهداشت و درمان و صاحب نظران در این حوزه و کارشناسان مرکز پژوهش مجلس داشته باشیم.

وی افزود: ضرورت انجام کار کارشناسی در این طرح به موفقیت و اثر گذاری مثبت آن کمک چشم گیری می‌کند لذا حتی در تلاشیم معاونین آموزش دانشگاه‌ها هم در این جلسه حضور داشته باشند.

وی با بیان اینکه این طرح به تحول در نحوه پذیرش دانشجو در دو مقطع مهم کارشناسی ارشد و دکتری می‌انجامد و در واقع برای نخستین بار پذیرش در این دو مقطع هدفمند و قانونمند می‌شود یاد آور شد: انجام کار کارشناسی و دقیق در جزئیات طرح سنجش و پذیرش دانشجو کمک شایانی به دانشجویان در این دو مقطع خواهد کرد تا با آرامش بیشتری در این مقاطع به تحصیل خود ادامه دهند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار